En tiedä mitä esim. mehiläisessä maksaisi
varhaisultra, mutta meillä maksoi väestöliitossa 100 ?/kerta ja siinä on jo kelankorvaukset. Meille vain tietysti hoidoista johtuen kuului yksi ultra ja jouduttiin seurantaultraan tuon vuodon ja mahakramppien takia.
kellokanerva :hug: olen pahoillani
Meillä ei omaan napaan kuulu mitään ihmeellistä vielä. Maanantain ultraa odotellessa....
Kaikenmaailman sukujuhlat lähestyvät, joten kohta pitäisi alkaa miettimään tuota vaatetusta... ei uskalla vielä ostaa mitään, jos vaikka maha kasvaa. Meinasin pitää asian salassa kummitytön rippijuhliin asti ainakin, jos siellä vaikka iso masu paljastaisi
Jos ei siellä vielä kukaan arvaa mitään, niin kattellaan kauanko kestää ennenkuin kysytään. Varsinkin omille vanhemmilleni en aio kertoa itse vaan antaa mahan paljastaa... Eipähän mummo ehdi tätäkin raskautta hössöttää ihan niin kauan kuin edellistä. Jos itse selviäisin vähän helpommalla siltä....
Isoveljeni, isännän äiti, mun kummitäti ja -tyttö tietää, eipä juuri muut. Pari kaveria siihen päälle....
Josta tulikin mieleen, että minä olin niin hullu, että ilmoittauduin siihen Tammisaaren synnärillä kuvattavaan vauva-ohjelmaan. Ensi viikolla tulee toimittaja videokameran kanssa käymään ja jutustelemaan... Vähän jännittää. Ennen julkaisua saan vielä päättää näytetäänkö meidän osuutta koskaan, mutta eiköhän tässä nyt mennä ihan loppuun saakka. Kun minähän synnytän Tammisaaressa vaikka mikä olisi, joten senkin puolesta sovimme tähän. Lisäksi aion ihan avoimesti kertoa kuinka vaikeaa meillä on ollut saada ipanoita ensi alkuun ollenkaan. Jos siitä vaikka olisi apua jollekin lapsettomalle pariskunnalle... tai hoitoja miettivälle... Saanpahan itse kunnollisen raskauspäiväkirjan tästä raskaudesta...
Kaverit voi sitten ensi syksynä elää mukana tämän raskauden, kun muuten ovat siellä 500 km päässä ja hädin tuskin näkevät tätä mahaa kertaakaan koko odotusaikana....
Jäin kyllä miettimään, että olenkohan vähän hullu? Jos odottaisin ensimmäistä, niin en varmaan olisi suostunut laisinkaan... No kaipa kaikkea pitää kokeilla. Eiköhän joltain sukulaiselta tule siitäkin kakkaa niskaan, kun uskallan ääneen sanoa asioita, joista pitäisi olla hiljaa (tarkoitan siis lapsettomuutta)... mutta kattellaan sitä ongelmaa sitten sen ohjelman jälkeen...