tuplarattaista Naapureilta ostetaan hyväkuntoiset emmaljungan tuplarattaat. Meidän yhistelmävaunujen kantokopan pitäis mahtua hyvin myös noihin tupliin, joten pienempi voi nukkua lämpimässä, jos esikko istuskelee vieressä. Emme siis luovu yhdistelmistäkään. Esikko (toukokuussa 2008 syntynyt) lopetti vaunu-unet viime juhannuksena, siitä asti ollaan harjoiteltu sisäpäikkäreitä. Lähinnä siksi olen alkanut opettaa sisäuniin, kun neiti menee hoitoon viikon päästä.
Huuhaatesti Ennusti esikoiseni kohdalle tyttöä, piti paikkansa . Ja tulevakin pienokainen on tuon mukaan tyttö....tiedä sitten?!?
Oireettomuus Itselläni alkanu oireet molemmista vasta rv7 jälkeen. Ja muutenkin olen molemmissa alkuraskauksissa päässyt tosi vähillä oireilla.
MannaHari Voimia! Kyllä se olo varmasti alkaa jossain vaiheessa helpottaa, vaikka odottavan aika tuntuu pitkältä :hug: .
Huuhaatesti Ennusti esikoiseni kohdalle tyttöä, piti paikkansa . Ja tulevakin pienokainen on tuon mukaan tyttö....tiedä sitten?!?
Oireettomuus Itselläni alkanu oireet molemmista vasta rv7 jälkeen. Ja muutenkin olen molemmissa alkuraskauksissa päässyt tosi vähillä oireilla.
MannaHari Voimia! Kyllä se olo varmasti alkaa jossain vaiheessa helpottaa, vaikka odottavan aika tuntuu pitkältä :hug: .