+++ MAALISKUUSSA PLUSSAAVAT, huhtikuuta suunnittelevat +++

macy gray: Toivottavasti ovis olisi käynyt. :)
EevaN: Voi onnea! :heart: Paljon enkeleitä matkaan pienelle!
Jensar: Ihanaa, matkalle! :) No, testaas nyt kumminkin meidän mieliksi ihan kohta, jookos? :D
nepari80: Onnea työpaikasta! Ja pahoittelut negasta... :hug:
Minnarun: Pidän peukkuja teille! :heart:
Mango86: Hmm, pitäisiköhän tuota greippimehua kokeilla... :D Mulla on jo vehnänalkioöljy-kapselit ja monivitamiinit...ja sinkki-lisät... ;)
Zanca: Peukkuja tärpille!!
Maira: Toivottavasti kroppa alkaisi toimimaan. :hug:
Mariel85: Niin toivon teille suojelusenkeleitä vauva-alulle matkaan... :hug:

***

Omassa navassa ei uutta. Tuhrua on, edelleen, mutta toooosiiiii vähän. Jospa se siitä kuivuisi tämän viikon aikana (ja sitten varmaan alkaa menkat).
Vähän hassu positiivisuuspläjäys, mutta löysin eilen kaupasta aivan ihanan ohuita pikkuhousunsuojia. :LOL: Siis kun hermo menee, rätti kokoajan housuissa vaikka joskus sitä jopa ei tarvitsisi, mutta pitää kumminkin olla - varmuuden vuoksi. Eli mainostan Libressen So slim- thin linersseja. ;)

Ihanaa keväistä tiistaita!

 
ON: Tätiä ei vieläkään näy, tein testin aamulla mutta ei voi sanoa edes haamuksi, jotain viivanpaikkaa ehkä olin näkevinäni kun oikein tihrustin mutta nega se oli...Ajattelin, jos ei menkat ala niin teen perjantai aamuna uudestaan, silloin olisi menkat ainakin yli viikon myöhässä eli pitäisi alkaa näkymään:confused: Melkein ottaisin menkat mieluummin kuin epätietoisuuden|O

Mun tuurilla ne tuleekin just matkallelähtöaamuna :kieh: Mutta onneksi lomaa on odotettu ja taukoa kaikesta kiireestä sitä ei tätikään pääse pilaamaan :D
 
Nepari eipäs vielä viskota kirvestä kaivoon! Se + voi ihan hyvin tulla vielä sieltä! :heart: :hug:

Mango tätipahoittelut!! Mut tästä kierrosta sitten hieno plussa!! =) :hug: :heart:
 
Viimeksi muokattu:


tiistai 22.3.2011


KUUMEILEVAT
Nimimerkki...................Kiertopv:t........Ikä....Toive.....Yritys
Jensar.........................kp39/35-40.......32v....2. lapsi.....yk11/14ku1
iloksi..........................kp35/31-33..........28v...1. lapsi......yk4,5v
Mariel85.....................kp30/??...............25v...2. lapsi......yk5km2
Bla-bla........................kp29/34.............34v...2. lapsi......yk12
pikkumy......................kp27/28.............25v...1. lapsi......yk6
nepari80.....................kp26/29..............31v...2. lapsi.....yk2
Sunflower11...............kp26/28-31.................3. lapsi....yk3
PieniTytönTylleröinen..kp26/??.....................3. lapsi
Minnarun....................kp25/29-31.........30v...3. lapsi.....yk8
Miimau.......................kp23/27..............31v...1. lapsi....yk9
Sinderella....................kp23/30.............38v...6. lapsi....yk3/5km1
bluebaby.....................kp23/28...........26v...1. lapsi....yk3-4v
EevaN........................kp22/25-26.......26v.....3. lapsi.....yk3
Lisey..........................kp22/??..............28v.....2.lapsi...yk1/3kkm1
macy gray...................kp21/30-34......30v...2. lapsi....yk16
Pänä..........................kp19/26-34.......28v...1. lapsi....yk20
AiraM..........................kp19/~34..............................yk4
Viola30.......................kp16/27............31v...2. lapsi.....yk10
Zanca.........................kp15/26-31........27v..1. lapsi.....yk9
äiti x4.........................kp13/24............32v....6. lapsi......yk4
*Justiina*...................kp12/30-32.......38v....3. lapsi.....yk3
Barbamama35............kp10/23-28........35v...3./4. lapsi...yk7
Viena..........................kp9/29-31........33v.....1.lapsi.....yk3kkm1
kissendaal...................kp8/35.............25v.......2.lapsi....yk1
Ansku83......................kp3/32-37.........27v...1. lapsi......yk4
Mango86....................kp1/??..............24v....2. lapsi.....yk1km1
SiSa78........................kp?/??............32v.....2. lapsi....yk5km2
Maira..................................................25v...2. lapsi......(yk2)





TAUSTALLA
mileon, Lara--, anniala, Green Lady, Kauniina Päivänä Tuut, Viulu, Jennynny, myrskytuuli, Ngale



PIINAILIJAT
Mariel85.....................dpo13
EevaN.......................dpo11
Miimau........................dpo9-11
Pänä...........................dpo5




PLUSSANNEET 2011 helmikuu:
Pikku-Saara......1.2. ...kp64/35........28v...........1. lapsi....yk5
Neiti-81............6.2. ...kp27/24-29...................3. lapsi....yk1v+km2
koiksa-79.........8.2. ...kp37/28-36....................3. lapsi....yk2
Gabrielle..........9.2. ...kp38/32.........29v...........1. lapsi....yk5
Matilda-08......11.2. ...kp25/26.........................2. lapsi....yk4
Epa_88...........21.2. ...kp28/30-41....................1. lapsi....yk4

PLUSSANNEET 2011 maaliskuu:
MiiJane76........10.3.....kp27/24-31.....35v........4. lapsi....yk37

Odotuspuolen yhteinen pino:
+++ 2010 alkaen haaveilleet ja plussanneet +++
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1877104-2010-alkaen-haaveilleet-ja-plussanneet/



HAAMUILIJAT

Mariel85 21.3 kp28/?? :heart:
EevaN 21.3 kp21/25-26 :heart:





Tervetuloa uudet ja vanhat! :wave:


Listaa päivittää: Ansku83


Lyhenteiden selitykset löytyvät etusivulta! =)


Plussarikasta maaliskuuta!
 
Tulin pikaseen pyörähtämään ja ilmoittamaan, että olen remmissä mukana vaikken nyt ole ehtinyt juuri palstailemaan. Ovis tuli noin viikon myöhässä ja sen vuoksi kiertokin venähtää. Tällä viikolla alkaa menkat sopivasti viikonloppuna oleviin ristiäisiin. En voi kuin toivoa, että pahimmat vuotopäivät on siihen mennessä ohi.

Oikein paljon onnitteluita plussanneille ja piinailijoille kovasti kärsivällisyyttä :) Toivottavasti piinanne loppuu iloisiin uutisiin :)

Muillekin oikein hedelmällistä kevättä:)

Pyörin enemmän taustalla, mutta kuljen mielelläni listalla mukana, sillä ehkäisyä ei käytetä. Aktivoidun luultavasti lähempänä seuraavaa hoitoa kun lääkitykset alkaa. Harmittavasti vaan täytyy hoito aloittaa ehkäisypillereiden käytöllä :D

Oikein mukavaa maaliskuun loppua vielä kaikille :)
 
Lisey: Hih,huippu positiivisuuspläjäys :) REPS!!! :D

Minnarun:
Niiiiiin samoja aatoksia..... kyttään koko ajan töissä että onko menkat alkaneet ja panikoin jo etukäteen masennusta ja pettymystä ja ankeutta...:/
eevaN: Voi kuinka IHANAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!! Onnea hurjan paljon :flower: Tämähän on oikein plussakausi kun noita plussia satelee,huippu juttu!

Iloksi: Olipa kiva kuulla susta!!! :wave:

Pahoittelut tädin vierailusta teille joilla niin kurjasti on käynyt että kutsumattomia vieraita on tullut :/ Ensi kuussa ei lasketa sisään ;)

ON: Täällä ei niin mitään oireita,tai ainakaan mitään mitä uskaltaisin ajatella oireiksi. Aivan noraalia menoa ja muistuttaa ikävästi normaaleista kiertopäivistä jolloin se täti kurvaa paikalle.... Mä en tajua miten TAAS kestän sen pettymyksen :( ääh.nyt vaivun sykkyyteen eli pelastamaan kutsumme päivän

POSITIIVISUUSPLÄJÄYKSEN:

Ulkona oli niin märkää ja loskaista tänään että annoin itselleni luvan ostaa söpöt kumpparit joilla aion lompsottaa huomenna töihin, satoi tai paistoi ... ;)
 
Viimeksi muokattu:
Miimau: eiköhän me taas kerran selvitä pettymyksestä =)

iloksi: ihana "nähdä" sinua, missäs vaiheessa ootte menossa, mitä tapahtuu seuraavaksi ?

on: eilen oli aikamoisia kipuja munniksissa ja väsymys oli aivan kamala, tästä syystä täti pelko alkoi...no ei oo enää montaa päivää jännättäväks... onneks
 
ON: Mulla kanssa on kummallinen olo koko aika, välillä toivoo raskautta ja välillä menee päivä tai pari todella synkissä fiiliksissä. Ja mullahan tosiaan on menkat jo ihan virallisesti myöhässä (DPO20)joten hermo menee tähän kohta! teen testiä pe aamuna seuraavan kerran, pelottaa jos se ei näytä mitään ja menkat ei ala vielä...!?:| Voiko olla mahdollista että menkat ei tuu vaikka ovis on todettu ultralla...? Mä en keksi muuta kun että ovis ei olisikaan ollut tms. No tää kai on sitä "piinailua" sitten ihan itseänsä kun on kerran leikkiin ryhdytty niin kestettävä se on :D

Aurinkoista päivänjatkoa kaikille!
 
Lara: Mä tekisin samalla testillä uudestaan myöhemmin, jos on vahvistunut niin on plussa. Kyllä tuossa viiva näkyi, mielestäni ihan selvästi mutta väri oli aika harmahtava vielä joten voi olla samanlainen viivanpaikka kun mitä esim. pregcheckiin tulee. Niitä olen ainakin itse saanut ja ne tulee testin kuivumisen jälkeen tai ainakin testiajan umpeuduttua. Tuliko toi testiajalla...?:p
 
Tuli testiajalla, ihan heti näkyi ja ajattelin, että se on vaan sitä väriainetta mikä leviää.. Mutta siihen se sitten jäi kuitenkin ja testin kuivuttuakin siinä vielä oli... Teen huomenna tai ylihuomenna uuden, tuo ei ollut edes aamupissistä..
 
Lara: Jep,kannattaa tehdä uusiksi ja tosiaan aamupissistä vielä! Mäkin näin selvästi harmahtavan/punertavan viivan tuossa sun testissä. Olisiko olisiko...? Varovainen jihuu-kuiskaus :)

Jensar:
Tsemppiä piinailuun!!!!!! Mun korvaan kuulostaa aika lupaavalta... :)

ON: Onko teillä kellään ollut menkkoja/plussaa ennen sellaista oiretta että tulee hampaita pestessä verta ikenistä? Enkä kyllä tosiaan mitenkään "raastanut" ja harjakin on pehmeä.... Alanko taas niitä kuviteltuja oireita hakemaan...?!;)
 
Miimau Vuotavat ikenet voi olla raskausoire. Mulla oli ekassa raskaudessa herkästi vuotavat ikenet. En muista milloin se alkoi. Sun positiivisuuspläjäykset on ihania. Voi kun itsekin osaisi ajatella noin.

Jensar Tuttu fiilis. paisti että mä harvoin pääsen edes tohon tilaan että kuukatiset ois yhtään myöhässä. Koita kestää!

Lara Lupaavalta näyttää! Jännää!


).( Eilen olin 100% varma, että olen raskaana ja tänään 100% varma etten ole. Alkoi kauhea "ärsytys" näin kauniisti sanottuna. Tavarat on lennellyt ja mieli on maassa. Varma merkki kuukautisista. Ja kaiken lisäksi rinnat ei olekaan enää kovin kipeät. Tää on niin hanurista!
 
Lara-- > Minusta siinä testissä on haamu. En uskalla vielä onnitella, mutta purkillisen punaista väriä ja vauvaliimaa lähettelen. :)

Miimau > On ollut ja se on yksi raskausoireista. Toki voi olla ihan jostain muusta johtuva ientulehduskin, mutta toivotaan olevan oire. :)

Minnarun > Tätihätistelyjä! :hug:

iloksi > Kiva, kun näyttäydyit. :) Toivottavasti palaat pian seuraamme ja sitten pian plussanneisiin.

Enpäs kuulkaas tiedä uskoako, että ovis olisi käynyt. Lämpö on edelleen vain ihan hieman koholla ja pian pitäisi nousta lisää, että vakuuttuisin. Sunnuntaina oli kyllä lupaavat nippailut ja kuivuuskin on saapunut. Eilen illalla tosin oli jotain ihmeellisyyttä vuotelun osalta, mutta vain hetkellisesti. Ihan kirkasta kuitenkin, ei sentään verta. Rinnat ovat nyt arat ja palelen paljon. Alavatsallakin on sellainen hassu olo, kuin olisi pieni ilmapallo kohdussa. Tuntuu lähinnä istuessa. Kipuilujakin on laajalti, mutta ei kovin kovia. Hassulta tuntuu kertoa tämä, varsinkin kun olen hehkuttanut petionneamme, mutta sunnuntai-iltana kroppani ei suostunut ollenkaan yhteistyöhön. Olisin halunnut peuhailla vielä, mutta keho oli kosketusnirso ja fiilis meni ihan täysin. En sitten väkisin halunnut puuhiin pyrkiä, joten jätettiin väliin. Tuollaista on oviksen aikaan ollut ennenkin. Väittäisin ovuloineeni sunnuntaina, jos niin on käynyt. En oikein tiedä uskoisinko kuitenkaan, kun tuo lämpö on edelleen melkein normaali. Tavallisesti on siis 36.2-36.4 ja nyt on 36.5-36.6 astetta. Ei vakuuta minua, kun tavallisesti oviksen jälkeen on 36.7-36.9 ja kiinnittymisyritys sitten nostaa vielä 37.1-37.4. Ihan tarkkoja nuo luvut eivät tietenkään ole, mutta yleensä suunnilleen nuissa rajoissa.

Positiivisuuspläjäys: Siemennys on onnistunut ainakin esikylvöjen osalta, sillä taimipurkeissani on vihreää yli oman tarpeen. =) Kasvattelen niitä vielä isommiksi taimiksi ja sitten osa joutaakin ystäviä ilahduttamaan. Voisin käydä ostamassa niille saviruukkuja ja maalata ne kauniiksi. :)
 
Minnarun tsemppiä sinulle piinailuun... toivottavasti se täti ei tule!!!!

Meillä tällä hetkellä ollaan ihan vaan odottavalla kannalla. Reilu kuukausi sitten päättyi hoitokierto (joka muuttui ICSI-hoidosta inseminaatioksi valikoituneen follikkelin takia) ja seuraava punktio on varattu sitten viikolle 24. Jossain vaiheessa tässä keväällä aloitetaan ehkäisypillerit joidenka tarkoituksena on rauhoittaa noita minun omia munasarjoja. Sitten lopetetaan ehkäisy ja aloitetaan stimulaatio erilaisella lääkecoctaililla ja toivotaan, että munasoluja tulee sopivasti. Tässä tulevassa hoidossa tulee hyperstimulaation vaara olemaan suurempi kuin edellisessä hoidossa.
Ja tuo vk 24 punktio tarkoittaa siis sitä, että Juhannuksena on sitten menkat ja mieli maassa, kun TAASKAAN ei onnistunut.

Eli uutta hoitoa kohden ei olla mitenkään toiveikkain mielin menossa. : /

Tämän väliajan nautin siitä, etten ole raskaana enkä hoidoissa. :)
 
iloksi: kyllä mie luulen että sie pääset juhannuksena juhlimaan ihan jotain muuta =)=)=) sano minun sanoneen... nyt ota täysillä aika olen kuullut usealta että vuo hoidota ja hormoonien "manipulointi" on kovin raskasta mutta kyllä se palkinto mielessä kestää vaikka mitä...

Macygray : kiittä hätistelyistä ;) ihanasti alkoi tuo siun positiivisuus pläjäys...aluksi oli miulla ihan muut siemennykset mutta loppu teksti paljasti mitä siellä on oikein siemennetty :LOL:

Lara: uutta testiä kehiin :heart:

Miimau: olen kuullut että vertavuotavat ikenet voisi kertoa raskaudesta =)

ON: alan olla taas positiivinen..lämmöt yhä 36.8 ja tuo mittari näyttää vielä vähemmän kuin muut... olen pirun toiveikas... kävin eilen katselemassa fertility charts gallery lämpökäyriä raskautuneiden osalta ja siellä on usealla pieni lämmön dippaus dpo 9-10 ja eilenhän minulla lämmöt hieman laski ja nyt taas on ylhäällä... jos ketä muuta kiinnostaa käyriä tirkistellä ni laitan linkin...minusta aika ihana vaikka ei näihin lämpöihin kamalasti voi luottaa mutta....

Fertility Charts Gallery - FertilityFriend.com

toivottavasti teille tuo yhtä paljon iloa kuin minulle... jostain se toivo on haettava kun muihin oireisiin ei enää uskalla luottaa =)
 
Lara Jännittävää! uutta testiä kehiin! :popcorn:

minnarun lupaava toi lämpö juttu! :)

iloksi tsemppiä tulevaan! toivottavasti juhannus+!!!!! :)

).( täällä on selkeesti testi vahvistunu! :heart: en osaa kuvaa laittaa, mut testiviiva jo aikalailla saman vahvunen ku kontrolli. Lämpö oli aamulla jo 37,3 ja paleltaa. tissejä kihelmöi ja välillä vihlasee mahassa. 2 tunnin välein tulee pissahätä. tulis vaan lisää oireita, se auttaa tähän paniikkiin..
joten eiköhän mut voi laittaa plussanseisiin. tuun sit taas rämisten pois jos niin käy... mut mihinkään odotuspuolelle en kyl viel tosiaankaan uskalla...
 
Lara--: Jännää! Testaa ihmeellä huomena aamulla uudestaa! :) Kyllä siinä jotain näkyy...
Miimau: Minulla ainakin kun odotin poikaa niin ikenet vuosi. :) Limakalvot herkillä...taisi tulla nenästäkin vähän verta, ja ennen + testiä siis. ;)
macy g: Ihana positiivisuuspläjäys. Kevättä ilmassa! :flower: Voisiiko lämpö nousta vähän viiveellä?
Minnarun: Peukutuksia!!!
Mariel85: Ihanaa... :hug:
iloksi: Voimia, en osaa muuta sanoa. :hug:

Ja kaikille vielä tasapuolisesti :hug: :)

***

Oma positiivisuuspläjäys:Mun kropassa tapahtuu jotain. Vielä en tiedä mitä. :D
Siis kun kohdunsuu tuntuu olevan ylhäällä, pehmeä ja auki...mutta alakertaa "juimii" samalla lailla kuin ennen menkkoja...ja sitten munasarjoja nippailee (lujaakin), molemmin puolin... :confused: Että tuleeko menkat vai tuleeko ovis?! Se jää nähtäväksi. ;) Jokatapauksessa, ihanaa! Kroppa alkaa heräämään!!
 
Lisey: mulla oli tässä plussakierrossa just tuota,menkajuilimisia,kovia,siinä dpo 8 aikoihin,kohdunsuu,siitä sitten sen jälkeen vetäytyi oikein suppuun ja nousi hiukan ylös ja tuntui kovalta. Siitä jo arvasin että mulla tärppi käyny,minä kun kuulun noihin ronkkijoihin..:ashamed:
Mulla tää oli siis merkki raskaudesta ei oviksesta. oviksessa kn oli pehmeä,sormelle auki ja aika alhaalla..
 
36.7! Palelee hieman, jos ei ole lämmintä päällä. Poskia myös kihelmöi ja hieman kuumottelee. Vasenta munista tuikkailee, joten ehkä siellä sitten on keltarauhanen. Olisipa oikein ärhäkkä. :D Jos huomenna on lämmöt vähintään saman verran kuin nyt, niin sitten voisin uskoa ovuloineeni.

Lisey > Voi se nousta viiveellä ja on useamman kerran viime aikoina noussutkin. Nyt alkoi olla viimeiset hetket ja nousihan se viimein. Toivottavasti on nyt sitten pysyvä nousu ja kiinnittymisen aiheuttamaa dippiä lukuun ottamatta. :D

Minnarun > :D On meillä vauvaakin siemennetty, mutta viimeksi viikonloppuna. Ei ihan onnistu miehen kroppaansa tänne jättää käytettäväkseni töihin lähtiessään. :D

Kysymys: Oviksen tapahtumisen ilmeisesti voi varmistaa verikokeella. Kannattaisiko minun nyt olla yhteydessä siihen hoitavaan lääkäriini (siellä polilla) ja pyytää lähetettä? Jos ovis on tosiaan tapahtunut, niin sittenhän kannattaisi koittaa tehostaa mahdollista kiinnittymistä. Hedelmöittymismahdollisuuksiin uskon kyllä, jos ovis on tapahtunut, sillä puuhia oli viikonlopun aikana. Olisiko ihan hullua? :rolleyes:
 
Oli viivanpaikka! Tuli tosin testiajalla, mutta en ole raskaana, varmistettu verikokeella tänään! Ihme juttu, koska se oli tosiaan ihan selkeä viiva ja mun silmään punertavakin.. Ihme susi koko testi -.- Mutta meillä kuumeilu siirtyy nyt, kuhan alkais vaan mekat ja sais alottaa ehkäsyn... Ehkä vielä tänä vuonna hmm? :)

PLUSSATUULIA!!
 

Yhteistyössä