T
teisu harmaana
Vieras
Go Teisu Go!!! Wautsi, ihan mieletöntä!![]()
kiitos
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Go Teisu Go!!! Wautsi, ihan mieletöntä!![]()
Mä en ymmärrä sua...miten joku VOI olla syömättä makeaa?![]()
![]()
Mä en pystyis. Toki siis jonkinaikaa onnistuu, mutta jos pitäisi olla syömättä sitä useampi viikko, niin nounou
Mutta joo, saa sen perseen muullakin leviämään, kuin vain niillä herkuilla. Vaikka mulla ne herkut on suurin syy, niin jokunen kilo lienee tullut kebabistakin ja isoista ruoka-annoksista![]()
kiitosmä nyt oon vaan skeptinen itteni suhteen, että kauan mä kestän tosiaan olla ilman SUKLAATA..
se on tosi paha riippuvuus.. mutta yks viikko takana ja toivottavasti monta edessä.. saa nähä kauan nää vieroitusoireet kestää.. kädet syyhyää koko ajan, että pitäis saada suklaata ja jääkaapilla käyn monta kertaa päivässä toteamassa ettei sinne oo sitä suklaata tullut mistään
sitten koko ajan mielessä pyörii suklaa ja kaikki mahdollinen leipominen.. mietin koko ajan, että mitä sitä vaikka leipois kaapissa olevista tarvikkeista ja auon kaappeja monta kertaa tunnissa.. ihan hirveetä.. mut mä oon ylpeä itestäni, että selvisin viikonlopun ilman joka viikottaista mättöannosta
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Sivusta seuraava ministyjä;25904454:Mä en taas ymmärrä kuinka joku voi jotain täytekakkua tai viineriä tai hillomunkkia vetää hyvällä halulla ja mahdollisesti viä noi kaikki putkeen.Esim tolle ukolle ei tekis ees tiukkaa vetää noi kaikki samalla istumalla.
Ja siis saatan ottaa sillon tällön jonkun namin ja ehkä 1krt vuodessa jopa ostan itelleni jotain salmiakkia. Mutta suklaa on pahaa.
Isot annoskoot on kans ollu oma pahe. Normaalipainon sisällä koitan tässä itekseni tiputella, 63>57-55 olis tavote. Ja pituus on 162cm. Oon järkyttävän pallomahan itelleni saanu luotua, ei kellään olis tehokasta vinkkiä millä sen sais pienemmäks? Kaikkialta muualta on senttejä lähteny, rinnanympäryksestä jopa 5cm, mut mahasta ehkä sentti.![]()
Hyvää huomenta! Ulkona sataa räntää, eikä:| Kävin tsekkaamassa aamupainon, se oli 77.2 kg, jeeee! Kyllä siitä aina tulee hyvä mieli kun huomaa että jotain tapahtuu. Mukavaa alkanutta viikkoa kaikille ja tsemppiä!
Viikon saldo siis 3,3 kiloa josta osa varmaan turvotusta, toivottavasti osa sitä ihteäänkin (siis tässä tapauksessa läskiä)![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Sivusta seuraava ministyjä;25904454:Mä en taas ymmärrä kuinka joku voi jotain täytekakkua tai viineriä tai hillomunkkia vetää hyvällä halulla ja mahdollisesti viä noi kaikki putkeen.Esim tolle ukolle ei tekis ees tiukkaa vetää noi kaikki samalla istumalla.
Ja siis saatan ottaa sillon tällön jonkun namin ja ehkä 1krt vuodessa jopa ostan itelleni jotain salmiakkia. Mutta suklaa on pahaa.
Isot annoskoot on kans ollu oma pahe. Normaalipainon sisällä koitan tässä itekseni tiputella, 63>57-55 olis tavote. Ja pituus on 162cm. Oon järkyttävän pallomahan itelleni saanu luotua, ei kellään olis tehokasta vinkkiä millä sen sais pienemmäks? Kaikkialta muualta on senttejä lähteny, rinnanympäryksestä jopa 5cm, mut mahasta ehkä sentti.![]()
Mulla eilisestä 100g plussaa. Höh!
Onneksi sulla oli jakaa tälle aamulle ilouutinen. 3,3 kg on ihan mieletön!!! Wau!![]()
Mä voisin kans liittyä seuraan![]()
Alotuspaino oli 120kg ja viikko sitten se oli 110.6kg pituutta löytyy 177cm.
Mä olen ikäni taistellut ylipainon kanssa ja nyt riittää, tavoite olis nyt alkuun toi 80kg ja siittä sitte alaspäin. Ja mulla on tavoitteena että kun oon 30 painan viimestään ton 80kg (ikää on nyt kesällä 27).
Mulla on kolme poikaa ja olen nyt kuukauden ikäisen kanssa kotosalla. Kaikki liikunta mitä voin tehdä tapahtuu kotona koska ei ole lapsnvahtia tai kuntosaleja lähellä.. Eli vinkkejä koti reeneihin otan mielelläni vastaanRuokavalion olen muuttanut nyt muuttanut sellaiseksi että kaikki herkut on nou nou ja olen vähentänyt perunaa, makaronia, vaaleita viljatuotteita yms..
Mä kuulun samaan porukkaan miehesi kanssa. Mäkin voisin ihan helposti kiskaista nuo kaikki putkeen napaani. Eikä tekis edes tiukkaa
Valitettavasti läski lähtee sieltä mistä se ikinä sitten sattuukaan lähtemään. Ei ole siis mitään keinoa saada sitä poistumaan tietystä kohtaa kroppaa. Valitettavasti. Mullekin kelpais se, että mahasta ja perseestä lähtis senttejä muita paikkoja enemmän, mutta tasan ei käy onnenlahjat mullakaan![]()
Voi pannukakku, mikä tuli tehtyä..ja syötyäkin vielä :ashamed:
No, päivemmällä ku kävin vaa'alla (masokisti ?) niin alle 82kg se näytti, että sikäli ei oo ihan kaikki menetetty vielä. Tästä pääsee vielä nousemaan..kyllä pääsee!
Mikähän siinä oikein on, kun vaikka kuinka aattelee ja meinaa pitää päivän kevyenä niin silti tulee joku tämmönen himotus tai joku et tuleekin syötyä kaikkee mitä ei pitäny? Ärsyttää.
Te ootte kyllä reippaita kun jaksatte liikkuakin ja pitää ne syömiset kurissa. Siksipä te niitä hienoja tuloksia tietty saattekin..
Minuu on taas viime päivinä, viikkoina..no kuitenkin, väsyttäny hirveesti eikä oo jaksanu ajatellakaan mitään liikuntaa..ihan normaalit kotityötkin ottaa voimille.
Onko kamala repsahdus, jos söisin tänään 3-4 omenaa?
Aamulla söin greipin. Lounaaksi spelttipuuroa (veteenkeitetty), punakaali-jäävuorisalaatti-kurkku-salaattia ja hiven rahkaa mangososeen kera. Nyt illalla söin jäävuorisalaattipedillä papuja, tuoretta kurkkua ja omenaa. Omenaan jäi himo. Saanko syödä talon muutkin omenat?![]()
Siis miten tämä voi olla näin järkyn olematonta tällä kertaa?!? Paino ei tipu lainkaan ja sahaa vaan ees taas.
Liikunta ei ole ongelma. Eilenkin kävin reilun tunnin lenkillä,päälle tunti kuntokeskuksen selkäjumppaa ja venyttelyä ja perään 55 min kahvakuulaa. Kyllä oli illalla poikki. Kaloreita kului n.900.
Syön ihan oikein ja pt:n ohjeiden mukaan mutta mitään ei tapahdu. Tai tapahtuu tyyliin 100-200g viikossa,tuskastuttavan hidasta. Jos syön yhdenkin herkun niin vaaka huutaa seuraavana päivänä.
No,en paljon siis herkuttele. Eilen söin puolikkaan pullaan jossa oli 100kcal ja sen jälkeen lähdin sille lenkille.
Syön n.1300 kcal päivässä eli vajaan perusaineenvaihduntani verran. Tokikaan en joka päivä liiku noin paljon vaan 1-2h päivässä.
Mutta ei mua silti saa enää palaamaan siihen herkku-hiilari-ällömällöoloon joka ennen olin. Olo on paljon energisempi ja "kevyempi" vaikka missään mitään näykään.
Vinkkejä urpolle läskille joka ei yrityksistään huolimatta saa toivottua tulosta. Enempää en oikein voi karsia syömisiäni kun sitten en jaksa treenata. Eilisessä kahvakuulassa lopussa energia lopahti kesken ja hävetti sanoa ohjaajalle että enempää en pysty,on jo huono olo ja heikottaa.Mä en yleensä luovuta kesken liikunnan vaan pusken sitäkin enemmän mutta nyt ei vaan pystynyt.
Suklaasta olen päässyt kokonaan eroon,en olisi ikinä uskonut. Ennen meni helposti levyllinen hetkessä telkun ääressä. Pari viikkoa teki hulluna mieli mutta sitten mieliteko hävisi. Tummaa suklaata otan joskus jos sattuu olemaan mutta sitäkin tyyliin 2-4 palaa kerralla.
Mitat on nyt 160cm ja 68,9. ALoitin kuukasi sitten 70,5 kilosta eli tosi vähän mitään tapahtunut. Kerran on jo päästy 68,5 kiloon mikä etusivullakin on jo ylhäällä. Sitä tavoitellessa taas,jospa se sunnuntaina siinä jo olisi.