***Maaliskuussa ministyvät***

Tänä aamuna vaakaan piirtyi lukemat 118,0. :O :D

Johtunee siitä, että eilen ei oikein ehtinyt syödä/juoda paljoa kun oltiin koko päivä liikenteessä.

Pitäisi varmaan itsekin taas joskus miettiä salille menoa. Kerran olen elämäni aikana käynyt 3 kk jakson Turun Sali82:lla ja silloin muistan, että jalkapärssissä maksimi oli 6+3(pienellä avulla) x 190 kg. Selkälihaksissa koneen maksimit riitti juuri ja juuri lämmittelyyn, mutta jalkojen varassa roikkuessa ogelmaksi tuli heikot käsilihakset sitä 20 kg laattaa roikottaessa. Muiden masiinoiden painoja en edes muista enää. :D

Niin ja penkistä olen nostanut vain itseni ylös. En ole koskaan edes kokeillut penkkipunnerruksia mutta tuskin nousisi edes se tanko. :whistle:
 
"Dee"
[QUOTE="Dee";25884321]Mut kelaa, että niissä kisoissa joku 48kg(!) mimmi nosti 90kg ja yksi 53-kiloinen 117kg. :O[/QUOTE]
Niin ja piti siis lainata chefin viestistä sitä kohtaa jossa sanoi, ettei halua näyttää samalta kuin ne 140kg nostavat naiset. Jotain meni vikaan. :D
 
[QUOTE="Dee";25884321]Mut kelaa, että niissä kisoissa joku 48kg(!) mimmi nosti 90kg ja yksi 53-kiloinen 117kg. :O[/QUOTE]

Niillä mimmeillä on vissiin penkkipaidat päällä, joka siis auttaa nostamaan enemmän. Kilomääräisesti en tiedä että paljonko, mutta ilmeisesti siis se vaikuttaa aika paljonkin.
 
Tänä aamuna vaakaan piirtyi lukemat 118,0. :O :D

Johtunee siitä, että eilen ei oikein ehtinyt syödä/juoda paljoa kun oltiin koko päivä liikenteessä.

Pitäisi varmaan itsekin taas joskus miettiä salille menoa. Kerran olen elämäni aikana käynyt 3 kk jakson Turun Sali82:lla ja silloin muistan, että jalkapärssissä maksimi oli 6+3(pienellä avulla) x 190 kg. Selkälihaksissa koneen maksimit riitti juuri ja juuri lämmittelyyn, mutta jalkojen varassa roikkuessa ogelmaksi tuli heikot käsilihakset sitä 20 kg laattaa roikottaessa. Muiden masiinoiden painoja en edes muista enää. :D

Niin ja penkistä olen nostanut vain itseni ylös. En ole koskaan edes kokeillut penkkipunnerruksia mutta tuskin nousisi edes se tanko. :whistle:
82 on ihan sikakiva paikka...siellä viihdyin hurjan hyvin :)

Mä en enää muista, mikä mulla on ollut maksimit prässissä, kun olin Sali 82:lla. Mutta koska nämä laitteilla tehdyt tulokset eivät ole vertailukelpoisia (laitteissa on huimia eroja) ei sen niin väliä, vaikken muistakaan...se kun saattaisi olla kymmeniä kiloja isompi tai pienempi, kun millä nyt prässään :) Maksimia en tosin tiedä, mutta reilulla satkulla teen 2 * 10 sarjaa, joten ainakin sen saan kiskottua ylös :)
 
82 on ihan sikakiva paikka...siellä viihdyin hurjan hyvin :)

Mä en enää muista, mikä mulla on ollut maksimit prässissä, kun olin Sali 82:lla. Mutta koska nämä laitteilla tehdyt tulokset eivät ole vertailukelpoisia (laitteissa on huimia eroja) ei sen niin väliä, vaikken muistakaan...se kun saattaisi olla kymmeniä kiloja isompi tai pienempi, kun millä nyt prässään :) Maksimia en tosin tiedä, mutta reilulla satkulla teen 2 * 10 sarjaa, joten ainakin sen saan kiskottua ylös :)
Tiedän tuonkin, että eri laitteet eivät ole vertailukelpoisia. Pohdiskelin vaan salikäyntejäni. :D

Nuo jäi mieleen, koska siihen prässiin oli todella vaikea saada niitä kiekkoja (aika korkealle ja heikot käsilihakset :ashamed:) ja selkälihaksia en meinannut millään saada tehtyä "kunnon painoilla" kun se salin selkälihaslaite oli silloin sellainen, jossa ainakin mulla ihan automaattisesti osa voimasta tuli reisilihaksista. Ja siinä jaloista roikkuessa nuo heikot kädet taas esti ottamasta isompia painoja syleilyyn. :D

Siellä yläkerrassa kyllä tunsi itsensä hyvin pieneksi vaikka mitat olivat silloin about 120 kg ja 178 cm. ;)

Nyt varmaan käsilihakset ovat vahvistuneet noita lapsia kantaessa, joten kiekotkin voisivat liikkua helpommin. :D
 
  • Tykkää
Reactions: chef
Eilen olin tosiaan ekaa kertaa siellä kahvakuulassa. Kyllä mua hippasen mietitytti, että mitenköhän tässä käy, kun niillä muilla naisilla (sen minkä näin) oli 4-6 kilon kuulat ja vain porukan ainoalla miehellä oli sama 7,5 kilon kuula, kuin mitä mulla. Kaveri tosiaan suositteli mulle sitä 8 kilon kuulaa, mutta kun täällä vähän peloteltiin, että se saattaa olla liikaa :)

Mutta mä pärjäsin ihan hyvin :) En tosiaan muista niiden kaikkien liikkeiden nimiä mitä siellä tehtiin, mutta heilautus oli ainakin yksi. Siinä olisi saanut olla isompikin kuula käytössä...ja moni itseasiassa olikin ottanut mukaan sekä 4, että 6 kilon kuulat ja he sitten vaihtelivat niitä liikkeiden mukaan.

Ainoastaan yhdessä liikkeessä koin kuulan olleen vähän turhan painava...me tehtiin jalkakyykkyä ottamalla askel taaksepäin ja samaan aikaan piti kuulaa pitää rinnan korkeudella ja työntää suorille käsille eteen. 7,5 kg on mulle liikaa suorille käsille työnnettäväksi siinä kohtaa, kun pohjalla oli jo muitakin käsiliikkeitä ja samaan aikaan piti tehdä niitä kyykkyjä...mutta tein sitten niin, että työnsin kuulaa eteen sen minkä pystyin ja olin tyytyväinen siihen. Ja on syytä ollakin, sillä kun pikapikaa sitä miestä vilkaisin, niin ei hänkään tehnyt sitä liikettä suorille käsille saakka. Eli ei siis mikään ihme, jos en mäkään siihen pystynyt :)

Kotosalla testasin sitä liiketta yksittäin ja se onnistuu kyllä niin...mutta ei siis pitkänä sarjana, kun käsiä on rasitettu jo muutoinkin.

Tunnilla tehtiin 5 eri liikettä joista jokaista liikettä tehtiin aina minuutin ajan. Kun kaikki 5 liikettä oltiin tehty, pidettiin minuutin kauko. Ja sitten sama uusiksi, tauko sama uusiksi jne. Liikesarja tehtiin yhteensä 4 kertaa, eli treenit kestivät puolisen tuntia.

Ensimmäisen kierroksen jälkeen ei tuntunut missään, toisen kierroksen jälkeen olin vakuuttunut siitä, että kuolen jos on pakko tehdä vielä 2 kierrosta (koitin kovasti tässä kohtaa miettiä miten pääsisin livahtamaan tunnilta silleen huomaamatta pois, mutten keksinyt) , kolmannen kierroksen jälkeen alkoi taas uskoa löytymään, koska oli enää vain se viimeinen kierros jäljellä ja viimeinen kierros meni taas melko helposti, koska tiesin ettei enempää enää ole luvassa :D

Heti tunnin jälkeen hain koiran autosta ja lähden siitä suoraan puolen tunnin aerobiselle polttamaan lisää rasvaa. Tuo kahvakuulailu oli siitä jännää, että kun sitä teki, niin tuntui että tosiaan kohta kuolee, ei jaksa, ei pysty, ei kykene...mutta heti kun se oli ohi, tuntui kuin ei olisi mitään tehnytkään :D Lenkki meni hyvällä sykkeellä ja reippaalla mielellä, eli ei väsyttänyt tms. Olisin itseasiassa mielelläni vetänyt pidemmänkin lenkin, mutta kun piti hakea esikoinen matkaan mukaan, niin loppui aika kesken.

Jännitin, että mitenkä hajalla olen tänään, mutten ole. Jos epäkäslihaksia painaa, niin huomaan tehneeni jotakin eilen, mutta muutoin ei tunnu juuri missään. Jos mulla ei olisi salitreenailua jo takana, en olisi varmaankaan noussut tänään sohvalta ylös...mutta kun olen tosiaan siellä salilla jo lihaksiani runnonut, ei tämä vaikuttanut lihaksiin siten, että ne varsinaisesti kipeytyisivät, mikä on toki siis kiva juttu.

Tänäänkin pitäisi jonkinnäköistä liikuntaa harrastaa, mutten vielä tiedä että onko aerobinen täksi päiväksi parempi idea, kuin salitreenit, koska eilinen kuitenkin tuntui kropassa...toisaalta jos en mene tänään salille, jää tämän viikon salitreenit vain kahteen kertaan. Eikä kahvakuulailu kuitenkaan salitreeniä korvaa, koska se on enempi aerobista. Mutta kunhan tuo isäntä tokenee senvertaa flunssansa kourista että nousee sängystä ylös, niin kysäisen, että mitä pitää tänään tehdä. Aerobiselle lähden tänään joka tapauksessa, koska tekee mieli...mutta sinne salillekin kyllä mielelläni illemmalla lähtisin :)
 
Kotona taas :) kiva hiihtoreissu oli, herkuteltu ja liikuttu ja laiskoteltu. ENs viikolla on hyvä aloittaa harjottelujakso sairaalassa kun on nyt ns. relattu.
Kamala kasa pyykkiä, kaupassakäyntiä ja illalla capoeiraa jos mun äiti kerkiää poikia vahtimaan, ukkohan ryntäs töihin heti kun oli matkalaukut saatu autosta kannettua sisään. Mutta kiva rauhottua iltapäivä poikien kanssa, paitsi se kaupassakäynti.... :headwall:

Ja painoa en ilmoita vasta kun aprillipäivänä, se lupaus pitää! Mä otan tässä nyt parin viikon tsempin ;)
 
Kotona taas :) kiva hiihtoreissu oli, herkuteltu ja liikuttu ja laiskoteltu. ENs viikolla on hyvä aloittaa harjottelujakso sairaalassa kun on nyt ns. relattu.
Kamala kasa pyykkiä, kaupassakäyntiä ja illalla capoeiraa jos mun äiti kerkiää poikia vahtimaan, ukkohan ryntäs töihin heti kun oli matkalaukut saatu autosta kannettua sisään. Mutta kiva rauhottua iltapäivä poikien kanssa, paitsi se kaupassakäynti.... :headwall:

Ja painoa en ilmoita vasta kun aprillipäivänä, se lupaus pitää! Mä otan tässä nyt parin viikon tsempin ;)
Kiva kuulla, että reissu meni hyvin :)

Ja nyt vaan sitten mukaan meidän muiden tsemppiin, niin saat vaakaan piirtymään miinusta :)

Kävin aamulla vetämässä tunnin aerobisen koiran kanssa lenkkeillen ja hetki sitten kotiuduin salilta. Ihan en saanut penkkiä tehty yhtä hyvin kuin viimeksi, eli senvertaa eilisellä kahvakuulalla oli vaikutusta tähän päivään. Mutta muutoin treeni kulki hyvällä sykkeellä :)

Huomisesta en vielä tiedä...jos on nätti ilma, niin luultavasti vedän aerobisen ja sunnuntaina sitten salille.

Mutta tältä päivältä on treenit treenattu :D
 
"MaMa"
Tänään paino 92,3kg. Se olkoon tämän viikon saavutus, sillä epäilen viikonlopulta pientä plussaa. Tänään olen syönyt pussin aamiaiseksi, lounasta ennen kävin ystävän kanssa lenkillä ja sit teimme yhdessä kanasalaattia ruuaksi. Kotimatkalla poikkesin kaupassa ja päätin sallia itselleni vähän herkkuja illalla eli lasin punaviiniä, hieman briejuustoa sekä leipäjuustoa ja kasviksia dippikastikkeen kera. :) Näistä ei oikeastaan pitäisi pahemmin turvotuksia tulla, kun eivät sisällä juurikaan hiilareita. Huomenna on sitten se seminaari ja siellä illallinen. Ostin kaupasta pari proteiinipatukkaa evääksi, jotta iltapäivällä ei tarvitse syödä tarjottua pullaa/leivonnaista, vaan voi ottaa patukan sen sijaan. Lounaan ja illallisen syön mitä tarjotaan. Sunnuntaina sitten taas vähän tiukemmin pusseilla ja maanantaina ihmetellään kuinka ensi viikolla jatketaan. Todennäköisesti osittain pusseilla, osittain ruualla. :)
 
"hippo"
Läähätin läpi treenipäivän numero kolme. :) Sunnuntaina sitten taas. Eilen oli iisi päivä, kun oli tehtävänä vain vatsalihastreeni. Eilen mittailin muutamia ympärysmittoja ja katson, tapahtuuko 8 viikossa mitään. :) Kerron alkuperäiset mitat vain, jos saan niitä hinattua säällisiksi. Joku reidenympäryskin, apua! Olen aina ollut reitevää/persevää mallia, eikä lihominen ole mitenkään erityisesti auttanut asiaa.

Jossain vaiheessa ehkä tosiaan yritän lisätä kiertojen määrän kolmesta neljään ja sitten joskus hommaan astetta isommat painot ja kokeilen niillä tuota kolmen kierron settiä. Mikä nyt sitten lienee "astetta isompi", kun viiteen kiloon pyritään ja nyt on käytössä kahden kilon painot. Pitääkö mun lisätä maltilla ensin kolmeen ja sitten joskus vuonna 2016 vasta ne viitoset? No, sitä pohditaan jonakin muuna vuonna. Kun nyt ensin lakkaan tekemästä kuolemaa näilläkin... :D

Erityisen ylpeä olen itsestäni, kun lankku käsien nostoilla onnistuu, eniten vaikeuksia on koordinaatiokyvyssä ja rytmin säilyttämisessä nopeammassa "askelkyykky taakse ja potku" -sarjassa. Potkun mukana pitäisi ojentaa se ristikkäinen käsi ja se on välillä ihan liian vaikeaa. Tulisi melkoinen kotivideo, jos kuvaisi treenit. Mutta kyllä se siitä, pari ekaa sarjaa aika iisisti, että liikeradat jäävät mieleen ja tempoa lisää vasta sarjojen loppupäähän.

Tästä on muuten uhkaavasti tulossa treeni- eikä laihdutusketju ;) Mutta kiva, että olette viitsineet kertoilla treeneistännekin, niin minäkään en malta olla urheilematta. Ja toivottavasti se paino jatkaa edelleen putoamistaan, ja miksipä ei jatkaisi?
 
Herranen aika, miten nannaa ruokaa mie tein! :p

150 g pakastepinaattia ja 450 g pakastekukkakaalia... ensin hippunen öljyä kattilan pohjalle ja sitten mausteita. Ite laitoin currya, paprikaa, suolaa, inkivääriä, valkosipulia ja mustapippuria, sekä hivenen sitruunamehua. Sitten pakasteet kattilaan. Ajoittain sekoittaa, mie lisäsin myös ripenen vettä loppuvaiheessa.

Aijai! 20 kcal / 100 g pinaatissa ja kukkakaalissa. Öljyssä n. 120 kcal per rkl. No, mut koko satsi 240 kcal. Ei paha. Seuraavan kerran kokeilen pinnoitetussa kattilassa, jos sais öljyn jätettyä kokonaan pois.
 
[QUOTE="hippo";25889131]Läähätin läpi treenipäivän numero kolme. :) Sunnuntaina sitten taas. Eilen oli iisi päivä, kun oli tehtävänä vain vatsalihastreeni. Eilen mittailin muutamia ympärysmittoja ja katson, tapahtuuko 8 viikossa mitään. :) Kerron alkuperäiset mitat vain, jos saan niitä hinattua säällisiksi. Joku reidenympäryskin, apua! Olen aina ollut reitevää/persevää mallia, eikä lihominen ole mitenkään erityisesti auttanut asiaa.

Jossain vaiheessa ehkä tosiaan yritän lisätä kiertojen määrän kolmesta neljään ja sitten joskus hommaan astetta isommat painot ja kokeilen niillä tuota kolmen kierron settiä. Mikä nyt sitten lienee "astetta isompi", kun viiteen kiloon pyritään ja nyt on käytössä kahden kilon painot. Pitääkö mun lisätä maltilla ensin kolmeen ja sitten joskus vuonna 2016 vasta ne viitoset? No, sitä pohditaan jonakin muuna vuonna. Kun nyt ensin lakkaan tekemästä kuolemaa näilläkin... :D

Erityisen ylpeä olen itsestäni, kun lankku käsien nostoilla onnistuu, eniten vaikeuksia on koordinaatiokyvyssä ja rytmin säilyttämisessä nopeammassa "askelkyykky taakse ja potku" -sarjassa. Potkun mukana pitäisi ojentaa se ristikkäinen käsi ja se on välillä ihan liian vaikeaa. Tulisi melkoinen kotivideo, jos kuvaisi treenit. Mutta kyllä se siitä, pari ekaa sarjaa aika iisisti, että liikeradat jäävät mieleen ja tempoa lisää vasta sarjojen loppupäähän.

Tästä on muuten uhkaavasti tulossa treeni- eikä laihdutusketju ;) Mutta kiva, että olette viitsineet kertoilla treeneistännekin, niin minäkään en malta olla urheilematta. Ja toivottavasti se paino jatkaa edelleen putoamistaan, ja miksipä ei jatkaisi?[/QUOTE]

Mulla se treeni on tällä hetkellä niin tiiviinä osana laihduttamista, ettei sitä siitä voi oikein irrottaakkaan...siksi siitä jatkuvasti höpötän :D

Ja se tulee todennäköisesti näyttelemään entistäkin suurempaa roolia siinä kohtaa, kun alkaa ylläpitovaihe. Silloin tulee herkuttelutkin kohtuullisissa määrin elämään mukaan...ja jotenkin ne on neutralisoitava, ellei niitä halua takapuoleen :D
 
Herranen aika, miten nannaa ruokaa mie tein! :p

150 g pakastepinaattia ja 450 g pakastekukkakaalia... ensin hippunen öljyä kattilan pohjalle ja sitten mausteita. Ite laitoin currya, paprikaa, suolaa, inkivääriä, valkosipulia ja mustapippuria, sekä hivenen sitruunamehua. Sitten pakasteet kattilaan. Ajoittain sekoittaa, mie lisäsin myös ripenen vettä loppuvaiheessa.

Aijai! 20 kcal / 100 g pinaatissa ja kukkakaalissa. Öljyssä n. 120 kcal per rkl. No, mut koko satsi 240 kcal. Ei paha. Seuraavan kerran kokeilen pinnoitetussa kattilassa, jos sais öljyn jätettyä kokonaan pois.
Sanotaanko niin, että kiva jos tykkäsit ja oli huippuhyvää herkkua. Ainakaan näin ajatuksen tasolla tuo ei mun makuhermojani kutkuta, mutta ymmärrän toki että jonkun muun makunystyröitä kutkuttaa :D

Ystäväni ei voi käsittää sitä, miten hehkutan dietmixin ylimpään taivaaseen ja selitän ympäriinsä, miten ihanaa pirtelöä se on ja miten se jopa korvaa hyvin pitkälle kaikki epäterveelliset herkut...hänen mielestään kun se on vaan palkkaria. Ja ihan yhtä pahaa kuin ne kaikki muutkin, eikä sitä MILLÄÄN voi liittää herkutteluun :D :D

Kaipa se menee niin, että kun riittävän pitkään on tiukahkolla dietillä, niin yhdestä jos toisestakin asiasta alkaa nousemaan herkkuja esiin. Kohta mä varmaan hehkutan teille, miten älyttömän hyvää on rahka sellaisenaan. Ainakin vielä tarvitsen siihen jotain höttöä lisäksi (fun lightiä, marjoja, makeutusjauhetta) mutta kaipa sekin päivä sielä tulee eteen, että vedän sitä hyvissä mielin sellaisenaan ja nautin :D
 
Mulla oli sama fiilis silloin, kun kävin treenaamassa yöllä, eikä salilla ollut ketään muuta :D
Se on tosi kivaa, mutta meillä ei ole lähellä sellasta salia. Aiemmin, kun äiti asui semmosen vieressä, saatoin joskus siellä ollessa mennä salille klo 3-4 aamuyöstä. Hulluutta on monia lajeja.

Uiminen oli shokki ke ja to. Koko aika altaassa ihan kananlihalla. :( Mut kai se sit tehos hyvin, kun oli niin kylmä.
 
"hippo"
Makuaisti kyllä muuttuu dieetin aikana. Mä olen aina tykännyt perunamuusista, mutta maistoin taannoin lusikallisen ja hyi olkoon, mille se maistui! Samoin eilen haukkasin palan kokonaisesta keitetystä perunasta ja jestas, kun se oli makeaa. Koiralle meni... Mies sanoo, että ruoan maku on entisellään, joten mun suussani se muutos siis on tapahtunut. Toisaalta taas ikiaikainen inhokkini parsakaali on nyt mitä parhainta herkkua. :p

Astrolabe, muista sitten, että kroppasi tarvitsee rasvatilkkasensa. :) Jos jätät sen pois kukkakaaliherkustasi, muista ottaa se jossain muussa ruoassa päivän mittaan. Paljoahan sitä ei tarvita, mutta edes ihan pikkuisen. :)
 
  • Tykkää
Reactions: astrolabe
Viititkö vähä mainostaa tätä lisää? :p
Onnistuu :D

Se on ihan tajuttoman hyvää! Juon sitä aina salitreenien jälkeen ja se toimii jopa ikäänkuin vähän kannustimena salille lähtöön :D Se on siis palkkari, mutta sitä voi käyttää myös ateriakorvikkeena.

Tein sen siten, että 1 dl dietmixjauhetta, 2 dl maitoa ja 2 dl vettä. NAAAAAM!

Nyt totuttelen juomaan sen suhteessa 1dl dietmixiä, 1 dl maitoa ja 3 dl vettä...veteen tehtynä se palkkari toiminee vähän paremmin ja sitä kautta siinä on muutama kalorikin vähemmän :)

Ekalla kerralla maku ei ollut ihan niin hyvä, mutta en tainnut enää tällä kertaa juuri eroa huomata :D
 
  • Tykkää
Reactions: Rontto
"Dee"
Plääh, vaaka näytti aamulla 65,3kg, grr. Mutta yritän pitää mielessä, että tää turvotus johtuu suht rankasta treenistä, kyllä se sieltä vielä alaspäin lähtee. Mutta tympiihän se, että noudatettuani viisi päivää ruokavalioa ja treeniohjelmaa tulee kilo lisää.

Tänään oli sitten selän sekä takareisien ja pakaroiden treeni, ihan kivasti meni. Mutta taju meinasi lähteä maastavedossa, tein sitä viisi sarjaa. :D Ja mulla ei ole koskaan ollut näin murjottu olo! Varsinkin pohkeet on niin kipeät, että käveleminen on hankalaa. Makuuasennosta en tahdo päästä ylös ilman apua. :ashamed: Oon niin rikki! Tämän viikon treeneissä on käyty koko kroppa läpi eli koko kroppaan SATTUU! Nyt on onneksi viikonloppu väliä salitreenissä, toivottavasti tässä ehtii vähän palautua... Taidan viikonloppuna tyytyä ihan vaan reippaisiin lenkkeihin koiran kanssa. Mitä tää kertoo mun lihaskunnosta, että olo on näin piesty...

Syömisten suhteen oon pysynyt ruodussa muuten, mutta tuhosin sen suklaalevyn loppuun. :ashamed: Oli pakko, kun olin niin järjettömän nälkäinen kun kotiuduin treeneistä, ja tonnikalavokin valmistuminen kesti liian kauan. No ei sitä ollut kuin pari riviä ja nytpähän se on poissa tuolta kummittelemasta.

Noista himoista/herkuista, mulla on ihan törkeä himo jalapenoihin! Ja tulisiin sellaisiin. :p Laitan niitä vokkiin purkillisen (ja syön koko satsin) ja lisäksi vähän aurajuustomurua, ja se on ihan taivaallista herkkua. Vedän sitä kyllä aivan törkeän määrän, mutta onneksi se on kevyttä. Mun annoksessa on vihanneksia 500g, eli niistä tulee kaloreita n. 150, plus kanaa/tonnikalaa 200g, siitä tulee n. 200kcal, ja siihen päälle n. 30g aurajuustoa, josta tulee vielä 100kcal lisää. Yhteensä siis noin 450kcal, ei kovin paha noin isosta lastista ruokaa, joka on kuitenkin mun päivän pääateria. Niin joo, onhan siinä sitten ne jalapenotkin, mutta purkissa on niitä vain 150g ja 100 grammassa on vain 20kcal, joten ei siitä onneksi kovin paljon tule. :D
 
"MaMa"
[QUOTE="Dee";25890671]Plääh, vaaka näytti aamulla 65,3kg, grr. Mutta yritän pitää mielessä, että tää turvotus johtuu suht rankasta treenistä, kyllä se sieltä vielä alaspäin lähtee. Mutta tympiihän se, että noudatettuani viisi päivää ruokavalioa ja treeniohjelmaa tulee kilo lisää.

Tänään oli sitten selän sekä takareisien ja pakaroiden treeni, ihan kivasti meni. Mutta taju meinasi lähteä maastavedossa, tein sitä viisi sarjaa. :D Ja mulla ei ole koskaan ollut näin murjottu olo! Varsinkin pohkeet on niin kipeät, että käveleminen on hankalaa. Makuuasennosta en tahdo päästä ylös ilman apua. :ashamed: Oon niin rikki! Tämän viikon treeneissä on käyty koko kroppa läpi eli koko kroppaan SATTUU! Nyt on onneksi viikonloppu väliä salitreenissä, toivottavasti tässä ehtii vähän palautua... Taidan viikonloppuna tyytyä ihan vaan reippaisiin lenkkeihin koiran kanssa. Mitä tää kertoo mun lihaskunnosta, että olo on näin piesty...

Syömisten suhteen oon pysynyt ruodussa muuten, mutta tuhosin sen suklaalevyn loppuun. :ashamed: Oli pakko, kun olin niin järjettömän nälkäinen kun kotiuduin treeneistä, ja tonnikalavokin valmistuminen kesti liian kauan. No ei sitä ollut kuin pari riviä ja nytpähän se on poissa tuolta kummittelemasta.

Noista himoista/herkuista, mulla on ihan törkeä himo jalapenoihin! Ja tulisiin sellaisiin. :p Laitan niitä vokkiin purkillisen (ja syön koko satsin) ja lisäksi vähän aurajuustomurua, ja se on ihan taivaallista herkkua. Vedän sitä kyllä aivan törkeän määrän, mutta onneksi se on kevyttä. Mun annoksessa on vihanneksia 500g, eli niistä tulee kaloreita n. 150, plus kanaa/tonnikalaa 200g, siitä tulee n. 200kcal, ja siihen päälle n. 30g aurajuustoa, josta tulee vielä 100kcal lisää. Yhteensä siis noin 450kcal, ei kovin paha noin isosta lastista ruokaa, joka on kuitenkin mun päivän pääateria. Niin joo, onhan siinä sitten ne jalapenotkin, mutta purkissa on niitä vain 150g ja 100 grammassa on vain 20kcal, joten ei siitä onneksi kovin paljon tule. :D[/QUOTE]

Sulla tulee YHDESTÄ ateriasta melkein 500kcal?? Mä en syö koko päivänä kuin tuon verran. :D Tosin johtuu näistä pusseista, mutta suosittelisin sun puolittavan ton annoksen lounaalle ja päivälliselle, niin oppisit niitä kohtuullisia annoskokoja. Tai sit jos halaut syödä sen kerralla, niin syö se edes lounaana, niin kerkeät päivän mittaan kuluttaankin kaikki kalorit. Toki muuten en moiti ateriaa, kuulostaa herkulliselta ja terveelliseltä, mutta annoskoko vaikuttaa siis tosi isolta. Grammoina jos laketaan, niin tossahan 880g ruokaa yhdellä lautasella. Ymmärrän tälläisen määrän esim. ravintola-annoksessa, mutta joka päivä niin ei oo ihmekään jos paino nousee. Siis olettaen, että tämä ei ole päiväsi ainoa ateria ja muut ovat samaa luokkaa. Patrik Borgilla oli hyvä ohje, että vähintään puolet päivän kaloreista pitäisi syödä ennen klo 16, näin pysyy aineenvaihdunta tehokkaimmillaan. Eli syö paljon aamiaisella ja lounaalla, muilla aterioilla sit vähän vähemmän. :)

Itse tästä kohta lähden ajelemaan kohti Tamperetta, meillä on se seminaari siellä. Herätty on jo viideltä, muuten en moiti, mutta kun vatsa on tottunut toimimaan vasta kasin maissa, niin jännitän kerkeänkö tyhjentää sen ennen lähtöä. Jos en, niin tulee tukala ajomatka.. :/

Eilinen herkkuilta meni hyvin, sillä herkuttelu ei ollut lähelläkään entisiä mittoja. Söin vain ihan vähän, kun enempää ei laskenut. Ja viinilasikin jäi puoliksi juomatta, kaadoin loput sitten viemäriin. Että hyvin on pienentynyt vatsalaukku näillä pusseilla ja kun se tulee äkkiä täyteen, niin on paljon helpompi jättää liiat herkuttelut pois. :) Ja mikä parasta, himot tulivat tyydytettyä eilen niin ei ole tarvis jatkaa herkkulinjalla. :D

Tsemppiä kaikille vloppuun! :D
 

Yhteistyössä