istuu iltaa yhden parhaimman kaverin kanssa. nääs mun rakkaani pääsi polttareihinsa... aivan ihanat kaverit sillä, järkänneet kaikkea mukavaa ja rentoa meininkiä... Rakas on soittanut jo kahdesti mulle illan aikana :heart: aah, tulee kotiin varmaan hyvissä ajoin, kun lähtivätkin niin aikaisin päivällä... tuleva yö siis varmasti kuorsauksen kuuntelemista, mutta musta on tosi kiva et vaikka onkin kavereiden kanssa "hieman" ottanut, niin silti muistaa muakin
ja niin kauniita sanoja taas.... iiiks että mä rakastan sitä
kaveri kävi mun puolesta kaupassa, ja varasin huomiseksi rakkaalle tulevalle miehelleni krapula-ruokaa, ja limpparia tottakai... saan hemmotella toista sitten huomisen päivän :heart: tiedän olevani vähän höpsö tässäkin asiassa mut minkäs sitä rakastuneena itselleen voi
ld kyllä mäkin uskon et saat nuo tarvittavat laitteet. pakkohan se on..
uinti no niin, oisin halunnut kyl vielä käydä mut en saa enää.... jos kerran limatulppaa menny ni voinee paikat olla jo hiukan auki... lääkäri vasta torstaina, niin sitä odottaessa..
kivut ja närästys sun muut.... ne on ikäviä, eikä niille juurikaan mitään mahda... kestettävä tää on, ja pian noi jäljellä olevat viikot menee, kun siirtää ajatuksia muihin juttuihin.. venytellä kannattaa, ja mä kun kärsin noista suonikohjuista ja ajoittain särkevistä jaloista vallankin iltaisin,niin luulenpa et on synnytyksen jälkeen hoidettava ne pois, niin kovat oli kivut eilenkin illalla...
nää on jotenkin niin haikeitakin aikoja, tiedän että toisaalta vaikka odottaakin vauvan syntymää jo kovasti, tuun oikeesti ikävöimään tätä tunnetta, siis en närästystä
mutta sitä että tunnen vauvan mahassa, tunnen potkuja ja liikkeitä :heart: niitä viime metrien levottomia ja odottavia mietteitä...
kaveri sai tänään vauvan, ja mä niin oisin halunnut päästä näkemään... meillä vaan on välimatkaa liki 300 kilsaa,,, joten ei onnistu pitkiin aikoihin
mutta onneks on puhelimet
vauvalle nimet periaatteessa on valmiina sekä pojalle että tytölle, mutta täysin selvillä ei olla... vaihtoehtoja on, mutta luulenpa että pikku-ihminen odotetaan syntyneeksi ensin ja päätetään lopullinen nimi vasta sitten ihan rauhassa ajan kanssa. nimistä toinen ja mahdollinen kolmas nimi tulee suvusta. meillä sikäli hassu tilanne, että molemmista suvuista löytyy todella monta samaa nimeä
supistuksia edelleen tulee ja menee, kaveri passannut mua ihan koko päivän ja illan, aivan ihanaa
koitetaan siis pitää huolta ettei vauva synny vielä,
vauva liikkuu rytminsä mukaisesti, ja mä kyllä luulen että tää on poika
nyt alkanut olla ihan sellanen olo.... sauna oli just ja hyvän teki,rentoutti kyllä... hiukan alkaa jo tökkiä tää jatkuva lepäily, mutta ei mun auta muu... saa vielä lepäillä rauhassa vauva tuolla vatsan uumenissa.... ja toisaalta tää on kyllä kivaakin kun passataan eikä tarvii ite vaivautua mihinkään