KIITOS Pilleriina ja Peppi nyt pitäs olla kaikki entiset keskustelut linkkinä niitä haluaville.
joo,siel on aika montaki sellasta ketä ei alun jälkeen oo pahemmin kirjotellu,mut en oo viittiny alkaa niit karsimaankaan,jos vaikka sattusivat kiinnostumaan loppu ajasta... :O
Ei saa mua karsia ainakaan. Välillä tässä koitan lueskella, vaikken kirjottelekaan. Raskaudesta ei kauheasti ole mitään ihmeellistä, ja asioita mitä pohditte niin joku jo sanonut saman mitä mieltä olen esim. niin jäänyt siksi kirjottelematta. :ashamed:
Ei ole pahemmin vaivoja, enkä ole ihan varma viikoistakaan
joko 32+3 tai 33+3.
Siksi kai näin kun ei ole vaivoja niin ei tule seurattua kauheen tarkkaan millä viikoilla mennään.
Teini-iästä puhuitte, pelottaa kyllä! Itse olin aivan kamala. Nyt vanhin täyttää kesällä 10 ja sitten tulee toinen perässä ja täyttää 9. Kohta ne on teini-iän kynnyksellä. Voi apua. Toivon vaan ett kaikki menee hyvin, muuta en oikeastaan voikaan tehdä.
Koska mielestäni vanhemmat ei tehnyt mitään "värin" kasvatuksessa, silti olin aika kamala niitäkin kohtaan välillä. :/
Raskaudesta vielä sen verran että unohdan välillä edelleen että olen raskaana ja on jo iso maha. :O Siis kaappien oviin ,vessan oveen yms niin maha paukahtaa usein kun en muista et se on siinä. Voi siis vaivattomuudesta olla "haittaa" jos ei vielä tähän mennessä muista joka heti että on raskaana.
Nukkuminen tosin on välillä niin ja näin, tulee pyörittyä eikä löydy sopivaa asentoa missä on hyvä nukkua. JA sitten onkin seuraavana päivänä kyllä väsynyt.
Tämä siis
meille viimeinen lapsi ja raskaus. Ja sterilisaation näillä näkymin saankin synnytystä seuraavana päivänä.
LD juupsis kyllä ihan normaalia tuo turvotus. Välillä tuntuu ku ois pallo jalkovälissä. YÖK! Onneks on ohimenevää, huh! Eikä sinne onneks tosiaan nääkään enää
Kirppiksellä käyn itse paljon. Välillä jotain löytääkin. Usein vaan nyt kun alkanut itekin tekemään vaatteita niin ei tahdo enää maksaa käytestystä kovin paljoa, varsinkin kun hinnat tuntuu usein olevan todella korkeat!
Kuivausrumpu vois olla hyvä, juurikin noille lakanoille yms. Tai farkuille.. tms.
Koitan taas lukea välillä ja kommentoidakin
---> käyn tarkistamassa millä viikoilla mennään
<---- eli CB- peikkopoika 33+3 se oli