oon lukenu nyt kaikki tekstit mitä ootte kirjottaneet, mutta kun on huonomuistinen niin ei voi mitään
Vastailen aina kun muistan.
nelHM: Sinuna en jäisi kotiin vain makaamaan.. Mä veikkaan et nuo pienet tuhrut ei oo mitään vakavaa. Minulla itsellä vuotaa enemmän ja toistaiseksi ollaan raskaana, niin kauan kunnes toisin todistetaan
Toki mua itteenikin huolettaa ja erityisesti kun tänäänkin aamulla heräsin siihen, että mahaan sattui. Niin tyypillisiä menkkakipuja että. Tuhruilu vielä toistaiseksi ainakin jatkuu ja eilen tuli illemmalla jopa kirkkaampaa verta pyyhittäessä. Siteeseen ei oikein jää mitään. Raskaustesti kuitenkin antoi sen 2-3, joten uskon, että nyt ei kuitenkaan kemiallisesta ole kysymys. Toki kesken voi mennä, mutta toistaiseksi kun vointi muutoin hyvä ja vuoto niin vähäistä niin pidämmä peukkuja et napero kyydissä pysyisi loppuun asti
Vauvahaaveita: Itse kans mietin samaa, että milloin rupeaisi näkymään, jos hcg arvot lähtis laskuun. Ajattelin kuitenkin oman mielenrauhani vuoksi testata ensi viikon perjantaina, jos digiin tulisi 3+. Nyt eilen siis sain 2-3 digiin, joten luulisi, että viikon päästä digissä olisi jo isommat lukemat.. Voi olla että siirrän lauantaille testin, niin on ainakin se viikko siinä välissä. Toivotaan, että sinulla on kyseessä vain joku alkuraskauden kiinnittymisistä johtuva vuoto ja kipu. Jos vuoto ei jatku ja kipukin häviää, en olisi huolissani. : ) Mutta tiedän tunteen, kun mietityttää ja huolestuttaa! Ollaan hengessä mukana täälläkin <3
on: Vuoto jatkuu ainakin toistaiseksi, ei kuitenkaan voisi sanoa että tulisi ees ruokalusikallisen vertaa. Pyyhittäessä näkyy, mutta siteeseen ei tuu. Kohdunnapukkaa olen koko kierron ajan tunnustellut ja nyt eilen tunnustelin niin aikalailla vielä suljetun ja kovan tuntuinen on. Ehkä hitusen pehmeämpi. Mutta, jos tämä kesken menee niin en voi mitään... Pidän kuitenkin sormet ja varpaat ristissä että näin ei kuitenkaan kävisi.
Lähettelin jo viestiä yksityiseen neuvolaan, jos saisin alkuraskauden ultran viikolle 6. Saa nähä miten käy...
Oireista: Rinnat vielä hellinä, mahassa ajoittain juilii. Kahvi maistuu. Nälkä!!! Väsyttää ja huonosti nukuttu viimeiset pari yötä.. Tässäkai nämä pääsääntöisesti..
terv. Maicy ja napero, rv 4+1.