Voi, pahoitteluni keskenmenon saaneille
Itse en ole sitä (ainakaan tietääkseni) koskaan kokenut, mutta yhtälailla se aina pelottaa joka raskauden alussa, niin kuin nytkin. Itselläni on ollut kahdessa viimeisimmässä raskaudessa n. viikolla 6-8 pientä veristä vuotoa, mutta on mennyt päivässä ohi ja kaikki on ollut kunnossa varhaisultrassa. Olen aina käynyt siis varhaisultrassa yksityisellä, omat hermot ei millään kestä sinne viikolle 12-13 odottelua, jolloin täällä pääsee np-ultraan. Tällä kertaa pääsen ekaa kertaa kunnalliseen varhaisultraan (toivottavasti kyse on varhaisultrasta eikä siis mennä siellä viikolla 16, mikä oli toinen epäily
) johtuen siis siitä, ettei kuukautiset alkaneet lainkaan edellisen vauvan jälkeen, joten lasketusta ajasta ei ole tietoa. Huomenna aamusella siis ultra, saapa nähdä mitä siellä selviää. Jännittää kyllä!
Raskausoireita on: ajoittainen pahoinvonti, nyt olen ensimmäisen kerran joutunut ihan oksentamaan saakka, aiemmissa raskauksissa vain etovaa oloa. Saattaa toki olla tämä helle, mikä pahentaa asiaa. Itsellänikin mahassa erilaisia kipuja ja välillä alaselkä ihan tulessa, toivottavasti se ei ole huono merkki.
Mutta nyt siis jatkan huomisen jännittämistä, tulen sitten kertomaan ekan arvion lasketusta ajasta, mikäli siellä joku on kyydissä!
Marrastuuli