Könkkänä, mulla on ihan samat ajatukset synnytyksen suhteen, alakautta haluan lähteä yrittämään, koska se olisi kuitenkin se luonnollisin tapa ja mun tilanteessa todennäköisesti sekä mulle että vauvalle paras vaihtoehto. Sektioon siirrytään kuitenkin todella pienellä kynnyksellä, jos jotain ei-toivottua ilmenee, mutta en halua "turhaan" valita sektioon riskeineen kaikkineen. Nyt toivotaan kovasti, että siellä vauva kans asettuisi alatiesynnytyksen mahdollistavaan asentoon
ja jos ei, suunniteltu sektioon on aivan varmasti parempi, kuin hätäsektio! Tuntuu, että ainakin taysissa ovat tosi tarkkoja, ettei lähdetä tekemään mitään, missä ylimääräisiä riskejä. Tästä tuli mulle turvallinen / luottavainen fiilis.
sdaa, hei mulla on tosi samat fiilikset raskauden suhteen! Olen monta kertaa koputellut puuta, mutta kyllä tämä raskaus on ollut ainakin tähän mennessä tosi helppo, en kärsinyt edes pahoinvoinnista alkuraskaudessa. Rautaa minäkin olen popsinut, mutta siinä kaikki. Toivottavasti päästään loppuun saakka yhtä helposti
Taas olisi mielessä yksi
tyhmä kysymys. Kun
pullot ja tutit steriloidaan, kuinka niitä sen jälkeen säilytetään/kuinka usein ne pitää steriloidaan? Esimerkiksi nyt steriloin vauvalle tutit valmiiksi ja laitoin ne sitten omassa kotelossaan sairaalakassiin, onko ok?
SMV78 sekä mun sisko, yksi kaveri että minä itse näin unta, että meidän nuppunen onkin poika! Apua
muuten ei yhtään mitään väliä, mutta vähän vaatekaupoille joutuisin kyllä lähtemään...
( . ) me ollaan anoppilassa viettämässä viikonloppua. Nyt tuntuu, että kun synnytysasia selveni (lantion mitat mitä todennäköisimmin ok), niin kärsimättömyys kasvoi potenssiin tuhat ja vauva saisi kyllä tulla! Joitain ihan aavistuksen pieniä (kuviteltuja) erilaisia tuntemuksia olen muka havainnut, muutama juiliminen/menkkamainen kipu, mutta voihan tässä nyt kestää vielä vaikka kuinka monta viikkoa. Nyt vauva olisi kuitenkin vasta sen 3kg, joka olisi aika eri juttu, kun vaikka 3,7kg!! Saisinkohan siis miehen innostumaan erinäisistä vauvan häätötoimenpiteistä.... Tiedä sitten auttavatko mitään, mutta voisi kai sitä kokeilla! Hitsiläinen, toisaalta pitäis vaan saada oma pää rauhoittumaan, ja odotella rauhasta, kyllä luonto hoitaa...
Hyvää, tuloksellista (!) ja rentouttavaa viikonloppua maaliskuisille
Ssaraa & Nuppu 37+3