Viikonloppu tuli ja meni! Ja te ootte kirjottanu sillä välin
6 sivua!! :O
Mä näin muuten toissayönä jotain unta tästä palstasta, oisko ollu jo vierotusoireita?!
Vauvauutisiakin on tullut, eli
paljon onnea Candle light, anncarol ja Tyntti! :flower:
Eräillä jännät paikat! Toivottavasti
Alisa ja
HP on päässyt tositoimiin.
Voivoivoi, pienet saattaa olla jo sylissä! :heart:
Pepperille paljon tsemppiä vaivojen kanssa. Kuulostaapa tosi kurjalta.
Toivottavasti paranee sitten nopsaa synnytyksen jälkeen.
Nippatädillä ja
Säröllä ainakin oli koiria kotona.. en muista nyt oliko muillakin synnyttäneillä? Mutta, sellasta kyselisin, että miten on koirat ottanut uuden tulokkaan vastaan?
Mitäs
Nipalle muuten kuuluu? Hiljaista kun on pidellyt.
Ssaraa hienoa, että voit yrittää synnytystä alakauttakin, jos siihen ratkaisuun päädyt! Itse olen lukenut lehdistä ihan positiivisia kokemuksia perätilaisenkin alatiesynnytyksestä.
Emsulille :hug:, toivottavasti Babyblues alkaa jo helpottaa.
Pikku M, mun on myös ollut pitkään tarkotus käydä siellä Kumpulan vekarakirppiksellä, mutten ole saanut aikaiseksi. Nyt alkaa olla jo kaikki hankittunakin eikä mitään tarttis vähään aikaan ostaa, mutta varmaan pitää kuitekin mennä joku päivä kattomaan mimmonen paikka on. Yleensä inhoan kirppiksillä kiertelyä kun ei sieltä tavarapaljoudesta löydä mitään, mutta tuolla kun on pelkkää vauva- ja lapsitavaraa, niin vois jotain kivaa löytääkin.
sdaa, täälläkään ei suurempia oireita... harkkasuppareita ja jonkin verran lieviä liitoskipuja, mutta that's it!
Candle Light, mahdottoman söpö poika! :heart:
Pikaisia paranemisia
Minxin pojalle! Ikävää että noin pieni sairastaa.
SaHille :hug:! Toivotaan että vauva kuitenkin olisi rt:ssä! Vaikeahan sitä on sanoa, kun pää ja peppukin voi tuntua niin samanlaisilta. Ja mulla ainakin liikkeet tuntuu ihan kaikkialla, jalat ja kädet viuhtoo missä milloinkin, eli ei niistäkään oikein voi asentoa päätellä. Toivotaan parasta!
Greentea, mulla on myös kohdunsuuta vihlonut jo viikkoja. Tuntemuksia tulee kävellessä, ja jos vauva tökkii kohdunsuulle. Mutta, mulla vihlonnat ei ainakaan oo tehnyt paikoille mitään. Kiinni ja kiinteänä on. : /
Sone, hienoa että sait välillä nukuttua. Jos se kroppa halus levätä ennen tositoimia, ja kohta alkais tapahtua?
Jos
valkkarin väheneminen ennakoi synnytystä, niin täällä ei oo vielä kyllä pitkään aikaan tapahtumassa mitään!!
( . ) Mä liityn myös kerhoon, jossa ei tosiaan tapahdu mitään. Oon viikonloppuna lenkkeilly paljon, siivonnu, jynssänny mm. kylppärin lattiakaakelit juuriharjalla ym, mutta yhden ainutta kipeämpää supistusta ei ole tullut. Maha kovettelee vähän väliä, mutta ei ne mitään tee alakertaan. No, mulla on vielä kolme viikkoa laskettuun aikaankin (eli varmaan 5 viikkoa synnytykseen
) joten onhan tässä vielä aikaakin alkaa tapahtua. Tänään on neuvola, mielenkiinnolla odotan, onko sf-mitta taas kasvanut (itelläni jotenkin paisunut olo) ja mitä terkka sanoo vauvan laskeutumisesta ja mahdollisesta kiinnittymisestä.
Hyvää viikon alkua kaikille!
Nanna 36+6 (huomenna poksuu täysiaikaisuus!!)