Täällä mennyt tovi, etten oo kerenny kirjotella. Meillä on muutto onnellisesti takana, joten aika on ollut todella hilkulla enkä sen vuoksi oo kerenny kirjotella. Tosiaan muutettiin "jo" viikko sitten ja nyt mulla on viimenen lomaviikko menossa, joten tavaroita oon yrittäny saada paikoilleen ja siinä suht mukavasti onnistunutkin. Suppailut rauhoittu viikon lepämisen/rauhallisesti ottamisen jälkeen, mutta kyllä niitä edelleenkin tulee, mutta paaaaljon harvemmin. Saas nähdä kuin sitten käy kun töihin meen.
Nukkumisesta Vessassa ei onneksi tarvi öisin ravata ja kaikki asennot sängyssä on vielä ihan ok, jopa vatsallaan nukkuminen (!). Selinmakuullakin pystyn olemaan ilman ongelmia, mutta niin pystyin viimeksikin olla ihan loppuun asti.
Kestoilusta olisi varmasti ihanaa, mutta oon sen verran peruslaiska luonne, että me mennään ihan kertseillä :ashamed:
Tikuliina huh huh!! Kylläpä sua nyt koetellaan, tuhannesti voimia sinne! :hug:
Influenssarokotteesta En ole ajatellut ottaa sitä.
candlelight Voi järkky noita teidän naapurin lapsia :O
Hillankukka Oho, teillähän on jännät paikat, jos tuplat on kyseessä
kwaidan Meneekö teillä nuo rikkoutuneet kodinkoneet ym. kotivakuutukseen? Onpas kurjaa ja harmillista, ainahan tuollanen lisätyötä tuottaa
Mies On sillälailla mukana raskaudessa, että kyselee miten neuvolat ym. menee ja sitten ihailee masua, mutta ei tee mitään kauheeta numeroa tästä ja tää on ihan ok mulle
Kait sitä pitää taas lähteä laittelemaan tavaroita paikoilleen
Alisa & Hippu 19+2 (voi miten kovaa vauhtia puoliväli lähestyy)