*~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Lokakuussa

Joulu Mä pidän joulusta todella paljon, se tunnelma on vaan niin ihana. Ollaan hankittu kaksi joululahjaa, ja vielä siis paljon hankkimatta. Mies ei halua vielä hössöttää joulusta, mä taas voisin kuunella jo joululauluja :D

Toppapussi tai mikä lie nimeltään hankittiin jo esikoiselle aikoinaan. Me ostettiin h&m:lta se ja maksoikohan se n. 30e. Musta se oli tosi kätevä pienellä vauvalla ja nyt saa tämä pikkukakkonenkin sen käyttöönsä.

4 yötä ultraan..

Nallu 20+2
 
KiitosJulinalle tarkasta selostuksesta! Hurjalta kuulostaa tuo sinunkin sairastelu. Nyt tuntuu, että antibioottikuuri olisi ehkä mahdollisesti tainnut tepsiä, vaan annas kattoo, kuinka kauan! Huomenna kiikutan sitten taas uuden näytteen ja sitten edetään sen mukaan. Mulla on aina ollut siellä sama tulehdus, se kaikkein yleisin pöpö, joka noita aiheuttaa. Toivotaan, että tilanne helpottuu nyt ja jos ei, niin sitten tosissaan vaadin päästä näytille lääkäriin.

Rakenneultra takana! Huh, että pukkasi jännitystä, mutta onneksi siellä kaikki olikin aivan mallillaan :heart: Todella ihana, rauhallinen ja perusteellinen kätilö, joka ultran teki. Jäi hyvä mieli. Istukka oli edessä, kuten arvelinkin, että selittänee osittain tuota vähäistä liikkeiden tunnistamista. Oltiin vähän puhuttu, että joskos kuitenkin sitä sukupuolta kysyttäisiin, mutta unohtui ihan vallan siinä pientä ihmistä ihastellessa. Näin säilyy jännitys taas loppuun saakka. Kyllä se sukupuoli ainakin itselle tuntuu olevan melko toissijainen seikka, esikoisen synnyttyä en olisi muistanut edes kysyä koko asiasta, mutta kätilö sen siinä sitten ystävällisesti paljasti :) Kai sitä jossain vaiheessa olisi tullut jalkoväliinkin kurkkineeksi, mutta ei todellakaan ollut heti ekana mielessä!

Aurinkokin paistaa :cool: Tsemppiä kaikille seuraavaa ultraa odotteleville ja voimia supistuksista tai muista vaivoista kärsiville!

kwaidan ja Puh 19+5
 
  • Tykkää
Reactions: Sintu74 ja Leo81
Oli äidin vaisto oikeassa; tyttö ja poika tulossa :heart: Kyllä on ylpeä ja onnellinen olo! Koot vastasi viikkoja ja olivat kutakuinkin samankokoisia, painoarvio 376 ja 377 grammaa, pituus n 20 cm. Kaikki oli rakenteellisesti ok. Seuraava ultra on sit neljän viikon päästä. A:lla oli istukka takana ja B:llä edessä, jota arvelinkin ku liikkeet on niin vaimeet. Kohdunkaula on n. 4 cm ja kiinni.

SoonFab ja sisko ja sen veli 20+6
 
Hellou..

Tää marssi tänään apteekkiin hakemaan Canesten Combin. Kysyin terkkarista et voinko mennä suoraan hakemaan oireiden perusteella ja onko turvallisia. Nyt vaan toivotaan et kertahoito auttaa, yleensä ennen auttanut. Ihmetyttää vaan et mistäs mä nyt hiivan oon voinut saada, yleensä tulee järjestään antibioottikuurien yhteydesäs mut nyt ei mitään sellaistakaan oo ollu.

Melko lailla alkaa oleen ilmapallo-olo masun kanssa, vaik ei viel puolivälikään ni tuntuu jo hurjan isolta maha! Ei paljoo kärsi kumarrella tai kyykistellä... Kaverilta sain tukiliivin, minkä pitäis tukea selkää tukemalla kasvavaa mahaa alapuolelta.

Päivittelen taas kuvaa ku puoliväli taittuu!

Tigerina 18+3
 
Onnea taas niin monelle hyvistä ultra kuulumisista!!! :heart: Odottavan aika on pitkä, tasan 3 viikkoa mulla vielä ultraan.

Me asutaan omakotitalossa jossa on noin 130 neliötä. 4 makkaria +yleiset jutut. Makkareita on auttamattomasti nyt liian vähän kun yhdeltä lapselta puuttuu huone kun tää vauva syntyy ja työhuone saisi olla erikseen. Talo on rakennettu 2010. Mutta onneksi on rakennus oikeutta tässä joten sitten kun joskus lisätilaa tarvitaan niin sitten rakennetaan.. mihinkään en muuta ellei joku hillitön lottovoitto tule :D ja sais jonkun unelma lukaalin =)

Kummit: neljännen lapsen kohdalla alkaa jo olla vaikeaa kun on jo kolmella lapsella 4 kummia. Ite kuulutaan kirkkoon ja lapsi kastetaan myös. Saa sitten isona tehdä omat päätöksensä. Ei kyllä mitenkään erityisesti uskota. Kirkossa käydään yleensä jouluna ja jos jotain lasten tapahtumia. Eli harvoin.

Facebookissa kerroin vauvasta reilu viikko sitten. aluksi en aikonut, mutta sitten ajattelin, että kun on muistakin laittanut niin olisi jotenkin outoa jos ei tästä mitään laita. ja hyvä mieli tuli ittelle sen jälkeen kun jotenkin tää neljännen odotus tuntui aluksi siltä, että mitähän muut nyt ajattelee kun tää on JO neljäs, ihan niinku sitä olis jotenkin pitänyt ehkä hävetäkin. Mutta nyt tajuaa, että ihan turhaan. en tiiä onko muilla sellaista tunnetta joilla jo mones tulossa. ei se mitenkään vahva tunne ollu, mutta jossain sisällä se kyti. :| Hyvin on nyt kaikki ottanut asian. =)

Sannamary: maaliskuun vauvalle ei varmaan kannata enää mitään esim. Reiman kallista toppapussukkaa tosiaan hankkia koska ne on ihan mielettömän lämpöisiä ja taitaa olla ehkä liiankin lämpöisiä maaliskuulla. H&M ja Lindex myy myös toppa pussukoita ja ne on edullisia ja kohtuu paksuisia. Riippuu tietenkin missä päin suomea asut. Lapissahan pakkaset voi olla tosi kovia pitkään ja siellä tuollainen hieman kalliimpi ja paksumpi varmaan on vielä ihan järkevä hankinta. Ite ostin käytettynä tuolta joltain face kirpparilta edullisesti h&M toppapuvun 62 kokoa (taitaa kyllä olla sekin aluksi iso) ja kattelen josko jonkun karvahaalarin vielä toiseksi hankkisi. Automatkoilla taitaa jo maaliskuulla tareta vähemmällä.

(.) Neuvolakuulumisia rv 18+4
RR: 102/67
Pissa: -/-
Paino: +0,2 lähtöpainosta, joten aika lailla lähtöpainossa tallataan edelleen.
Syke: 160 :heart:
SF: 17cm siellä sitä taas mennään omalla käyrällä käyrien yläpuolella, mutta on mulle tuttua. Kohtu ilmeisesti on alun perin korkealla. ja isoja vauvojakin on ollu niin ei yllätä yhtään.

Oon ollu perjantaista asti antibiootti kuurilla kun iski ihan hirveä flunssa ja tulehdusarvot nousi 155. onneksi nyt lasku suunta ja vointi huomattavasti parempi. Perjantaina olin kyllä tosi huono olo ja kylkiä myöten kipeä. en edes tiiä mitä hoidettiin, mutta ymmärsin, että epäilivät kehkokuumetta. Kuvatakaan ei voinut. Torstaina uusinta kokeet. vielä rintakehä vähän kipuilee ja yskää on, mutta lämpöily laski ja vointi huomattavsti parempi. vauvakin tuntuu voivan hyvin.

Leo81 ja pampula rv 18+4
 
Viimeksi muokattu:
Asumisesta Tällä hetkellä asutaan rivarineliössä. Esikoisen syntyessä asuttiin vuokralla kaksiossa, ja mahduttiin hyvin. Vauvan kanssa mahtuu pienempäänkin asuntoon mielestäni ihan hyvin, eniten tilaa vie pinnasänky. Meidän tyttö nukkui meidän makuuhuoneessa omassa sängyssään kunnes täytti 3v, jolloin muutettiin tilavampaan kotiin, eikä lapsi osannut edes kaivata omaa huonetta sitä ennen. Lapsen kasvun myötä aloin kaipaamaan lisätilaa, joka oli suurempi syy isomman asunnon etsimiselle kuin lisäneliöt.

Ultrakuulumisia Onnea taas ultrakuulumisista kaikille vahvistusta saaneille! :flower: Olenkin lueskelllut, että usealla tällä viikolla rakenneultra, kuten meilläkin oli tänään. Vauvan kokoarvio oli 300g, kätilön mukaan vastaa viikkoja, mutta tuntuu kyllä pieneltä monen muun lukuihin verrattuna. Lähes kaikki mittauskohteet saatiin mitattua, vaikka vauva piilotteli istukan takana. Vain ylähuulta ei saatu kuviin (mittauksella pyritään kuulemma poissulkemaan huulihalkio). Kyseltiin uteliaina sukupuolta, ja vauva kyllä pyörähteli kuvassa jalat auki, mutta kuvakulma oli huono, joten kätilö ei meidän pettymykseksi uskaltanut ennustella sukupuolta :/

Raskauden puoliväli saavutettu ja vauva todistetusti mukana kyydissä! Hyvä fiilis ja erinomainen päiväsaldo siis :D

Masun kasvattelun iloja, kanssamahailijat!
HaaveissaPulla ja Pulla 20+1 POKS
 
  • Tykkää
Reactions: Sintu74
Niittyvilla Sydän sykähti sinun puolesta, kun itsekin olin ultrassa tänään, ja varmasti kaikkien meidän pelot liittyy juurikin huonoihin uutisiin ja pahimpien pelkojen vahvistumiseen. Mitä ultrassa sitten näkyi??! Viikko tuntuu älyttömän pitkältä ajalta odottaa lisätutkimuksia! Älä menetä vielä toivoa!

Kovasti voimia! Olet ajatuksissa,
HP
 
Ei nyt ole voimia tarkemmin selittää kun tilanne oli hiukan kaoottinen siellä tutkimuspaikallakin. Jäi vähän epäselväksi itsellekin mutta rakenteellista epämuodostumaa epäillään. 4D laitteella katsotaan ensi viikolla ja lapsivesinäyte otetaan.

Toivon väärää hälytystä tai sellaista epämuodostumaa, joka voitaisiin leikkauksella korjata. Mieskin on ihan shokissa. Mä soitin äidilleni ja hän kuulosti erittäin murtuneelta, aikoi reissata tänne 350km päähän mun tueksi ensi viikolla. Äidillä ollut kaksi keskenmenoa joten tietää miltä lapsen menetys tuntuu.

Tuntuu hirveältä, sukupuoli selvisi ja hykertelin siinä tutkimuspöydällä onnenkyyneleet silmissä, kunnes kätilö hermostui kun ei kaikki ollutkaan ok. Vaihtui vähän toisenlaisiin kyyneliin sitten :(.
 
Viimeksi muokattu:
Voimia niittyvillalle!! Toivotaan parasta sinne!

Kaatumisista, tutuu hiukan typerältä olla huolestunut omasta kaatuisestani tänään tuon niittyvillan uutisen jälkeen. Mutta kysyisin muilta nyt, että oletteko miten kaatuilleet raskauksissanne, miten päin ja onko sattunut? Onko vauvalle käynyt mitään?
Itse kaaduin tänään aika mukavasti koko selälleni ja kovasta vauhdista kun koira kisaisi betonisella portaidenvierusliuskalla. Märät lehdet jalan alla oli kohtalokas yhdistelmä. Tömähin siihen betonille ja alkoi selkään ja toiseen kylkeen koskea.
Vainoharhaisen huolissani sitten siitä olin tietenkin. Toivottavasti vauvalle ei käynyt mitän. .. Talvea odotellessa siis.. :D

greentea1 18+0
 
Ikävä kuulla että tullut huonojakin uutisia rakenneultrassa. Toivottavasti olisivat vain vääriä hälytyksiä. Voimia teille. :hug:

Itsellänihän oli myös tänään rakenneultra.
Pikkuinen liikkui niin kovasti että ultraajan oli vaikea saada tarvittavat tutkimukset tehtyä. Ultraus kesti kaiken kaikkiaan 40 minuuttia.
Pikkuisella näytti olevan kaikki niinkuin pitääkin eli jatkotutkimuksia ei tarvita.

Ihmettelin kyllä, että vauvan painoarvio oli 427g ja vastasi kooltaan 21+4. Minullahan on nyt siis menossa 20+5. Ultraajaa asia ei huolestuttanut.

Sukupuolta ei meille kerrottu... kuulemma tullut niin paljon vääriä tulkintoja, että ovat luopuneet ilmoittamasta.
Sanoi vain että jos oikein kovasti haluaisimme selvittää sukupuolen, sen voisi selvittää ultrassa yksityisellä.
Kun nyt vihdoin ja viimein 9 vuoden yrittämisen jälkeen odotamme esikoistamme, on aivan sama kumpi sieltä tulee. Kylläpä se synnytyksen hetkellä selviää. ;)
Hankintojenkin suhteen on aivan sama syntyykö tyttö vai poika. =)
Veljeni perheeltä saamme vaatteita pienokaiselle. Heillä on edelleenkin kaikki vaatteet tallessa tytöiltä, joista nuorempi tällä hetkellä 4v. Poikavauva heillä on vasta 2,5 kk ikäinen, joten hänen jäljiltään saataisiin sitten poikavauvan vaatteita.

Ihaninta ultrassa oli nähdä se, kuinka eläväinen masukki sisälläni majailee.
Kova jumppa ja venyttely näytti olevan menossa. Kerran pikkuinen jopa haukotteli niin makeasti, aivan kuin kertoakseen, että ompas tylsää. :heart:
Kyllä siinä kyyneleet valui silmistä...

Seuraava neuvolahan minulla on 1.marraskuuta, joten siihenkään ei ole enää pitkästi. Tuossa neuvolassa otetaan ensimmäisen kerran SF-mitta.

Sintu74 & masukki 20+5
 
Viimeksi muokattu:
Niittyvilla: voimia viikon odotteluun!!! Ilmeisesti siellä joku vakava epäilys sun kirjoituksista päätellen : /. Tutuilla tuli vasta rakenne ultrassa hälytys kun toista kättä ei löytynyt ollenkaan. Loppuviimein lääkäri näki vauvassa muutakin epäilyttävää. Loppuviimein punktion jälkeen saivat terveen vauvan kromosomit ja ihan terve lapsi heillä on, ilman toista kättä vain, sekin puuttu vain osittain. Mitään muuta ei ole vastaan hänellä tullut. Toivotaan että teillä ei sen vakavampaa. Olet ajatuksissa!!! :hug:
 
Sintu: meidän pojat on kans ollut tuolla lailla viikon isompia rakenne ultrassa, tuossa vaiheessa kun kasvavat jo omaa tahtia näillä viikoilla. Meilläkin pidetty ihan normaalina mittana. Mielenkiinnosta odotan joko taas mennään viikon edellä kasvussa. Mä arvaan kyllä jo omasta jos on isompi, että iso poika taas tulossa. :D
 
Onnea hyvistä ultrakuulumisista! :flower:

Niittyvilla Oon todella pahoillani sun puolesta :hug: Ei tässä vaiheessa enää sais kenellekään tulla huonoja uutisia. Toivottavasti olisi vain väärä hälytys kyseessä, tai enintään joku pieni helposti hoidettavissa oleva epämuodostuma. Voimia!
 
Niittyvillalle tuhat lohdutuksen sanaa ja kovasti voimia jatkotutkimusten odotteluun :heart: Tuntuu niin hurjan epäreilulta, että joudut kohtaamaan meidän kaikkien ehkä pahimman pelon vielä tässä vaiheessa. Toivon todella, että kyseessä olisi väärä hälytys tai jokin hoidettavissa oleva haitta. Kaikki mahdolliset sormet, varpaat ja mitä niitä nyt onkaan ristissä teidän puolestanne!
 
Niittyvillalle voimia! Kai nykylääketiede aika hyvin pystyy epämuodostumia hoitamaan, ja itse ajattelen että oma lapsi se on aina, oli mitä hyvänsä.

Mulla on vähän pienemmät ongelmat, mutta oli pakko tulla kyselemään teen juonnista? Kun huomasin että tossa neuvolan lapussa lukee "Kohtuudella saa nauttia luotettavien valmistajien ruokakaupassa myytäviä teelaatuja (tavallisen mustan teen lisäksi myös vihreä- ja kamomillatee sopii)." Eli meinaako toi tavallinen musta tee ihan maustamatonta teetä? Mä nimittäin olen juonut ties miten monta kuppia maustettua mustaa teetä, esim twiningsin vanillaa tai liptonin persikkamangoteetä jotka siis mustaa teetä ja jotain aromia ilmeisesti?? Ja muutenkin maustettuja teelajeja. Osaisko joku täällä sanoa et onko tää ihan ok? Vai olisko sallittua ainoastaan tyyliin perus keltanen lipton.. Nyt vasta tuli esille tää kun luulin että ainoastaa yrttiteet ja kaikki ihmeelliset on kiellettyjä..
 
Niittyvillalle voimia odotteluun, toivottavasti kaikki menee ja onkin hyvin :hug:

Tigerina Lääkäri käski mun hommata myös Canestenia apteekista, mutta sanoi että älä ota kerta-annosta vaan sellanen 3vrk-pakkaus. Tuumasi, että parempi sillä miedommalla annostuksella useampana päivänä kuin kerta-annostuksella nyt raskaana ollessa.

(pikakommentoinnit näin, pidemmin jossain myöhemmässä vaiheessa)
 
Alaselkäkivut vaivaa ja huolettaa, onkohan nämä niitä kuuluisia liitoskipuja? Muistelen että viimeeks alko vasta 30+ viikoilla!! Argh.... Muilla samaa vaivaa?


Niittyvilla: Voimia ja jaksamista, toivotaan että on väärä hälytys! :hug:


Huomenna Ultra ja pelko persiissä. Ei pystynyt nukkumaan viime yönä juurikaan, näin vaikka mitä painajaisia.
 
Viimeksi muokattu:
Niittyvillalle isot voimahalaukset!!!:hug: Kamala tilanne varmasti enkä osaa kuvitella edes miltä sinusta tuntuu.. En itse varmasti kykenisi mihinkään normaaliin toimintaan huoleni kanssa sinun tilanteessasi :( Sitten kun pystyt ja kykenet niin tule kertomaan millaisesta rakenteellisesta viasta saattaisi olla kysymys(?) Tarkoitan vain jos "vika" on kuitenkin korjattavissa syntymän jälkeen ettei kuitenkaan ihan pienokaista menetä? :hug:

(.): Täällä oma tilanne aikalailla normaali.. Maha kasvaa ja pienokainen myllertää kovin. Tuntuu hölmötä puhua omista hyvistä asioista kun toisilla täällä huolia :/

Tsemppiä tuleville ultraan meneville ja muksaa viikkoa kaikesta huolimatta :heart:

mam ja riisi 21+4


Tässä vielä eilistä masu kuvaa.. :) Monsteri maha.. :D

[/URL][/IMG]
 
Viimeksi muokattu:
Eea, mie tuossa mietinkin, et varmasti on toinenkin ompelija linjoilla. ;) Mie valmistuin muutamia vuosia sitten pukuompelijaksi, ja nyt oon vakkarina ompelimossa ollu reilu kaks vuotta. :) Omimmaksi koen juhlapukujen, hääpukujen ja muiden juhlavaatteiden ompelun, niin oon ittekkin pyöritelly yritys-juttuja päässäni, kun täällä päin ei kauheasti ole mahdollisuutta olla koko ajan tekemisissä ihanien pukujen kanssa.

Asumisesta kyseli joku, asumme vuokralla omakotitalossa, 110 neliötä löytyy. Vähän syrjemmällä asustellaan, mutta kumminkin kaupungin palvelut ovat lähellä. :)

Tänään ois kauan ootettu rakenneultra, saa nähdä että kumpi tulee, ja toivottavasti kaikki on kunnossa! Hyvin vauva ainakin monottaa iltasin ja öisin.

Ajatukset pätkii
täällä kanssa, meinasin laittaa pinaattilettuja tiskikaappiin, ja menin vaihtamaan käsilaukkua asuun sopivaksi - löysin itseni jääkaapilta. :D

Sone, et oo yksin alaselkä kipujen kanssa, miulla on kans jo mooonta viikkoa ollut alaselkä kipeä. Jännä tosin siinä on se, että mie en huomaa sitä, ennen kun meen selälleen, kun joutuu melkein itkun kanssa kääntymään kylelleen ku koskee niin paljon.... :O Eli lähinnä iltaisin vaivana. Luulen tosin, että korkkareilla käveleminen vaikuttaa, tai sit jos on joutunut pitempiä matkoja kävelemään.

Vaatteista voisin sen verran puhua, että mitäköhän sitä pistää kohta päälle? :O Masu alkaa olla sitä mallia, että takkien napit nauraa, eikä lyhyen takin helma ulotu kun puoleen väliin masua. Kävin ne takkikankaat ostamassa, ja pitäisikin kuositella kaavat mamma-malliin, jotta pääsisi leikkaamaan ja ompelemaan. Tyyliä en tahtoisi kovinkaan paljoa vaihtaa, mutta onneksi löytyy teollisuuskoneet kotoa, niin saapi tehtyä jotain. En kauheasti haluis ostaa mamma-vaatteita kun ne ei kestä kovinkaan kauaa, eikä oman tyylisiä ole oikein saatavilla. :(

Niittyvillalle tsemppiä, miekin pien peukkuja, että olisi vain väärä hälytys! :heart:

Viude + ? 20+5
 
Hauskimmat raskauden aikana kokemanne ajatuskatkot tai muut "dementiat"?

- menin hakemaan kalenteria johonkin tarkoitukseen, tulin takaisin kellon kanssa.
- töissä piti mennä vessaan, kävelin työkaverin huoneeseen enkä edes tajunnut ensin että tulin ihan väärään osoitteeseen :D siinä höpötettiin aikamme ja sitten taas muistin mihin olin alunperin menossa.
- kahvin joukkoon maidon sijasta melkein: piimää, mehua, rypsiöljyä...
- kylpyhuoneen pesuainepullot tuli laitettua pyykinpesukoneeseen siivouksen jäljiltä (onneksi en pistänyt konetta päälle!)
- puin vaatteet uudelleen päälle otettuani ne illalla pois nukkumaanmenoa varten.
 
Niittyvilla::hug: Voimia ja tsemppiä! Toivotaan et ois väärä hälyytys!!! :heart:

Tigerina:Mulle kans neuvolassa sanottiin et ottaa se 3vrk annos canestenia, eikä sitä vahvempaa kerta-annosta...

Mulla ei pahemmin raskausdementia viel oo vaivannu, yhden kerran tosin unohdin ravintolaan tiskille pizzan jämät folioon ku maksoin... Kyllä kotona sit harmitti... :)

Mulla kans tulee ihan tajuttomat alaselkä/nivus/lonkka-kivut heti jos jotain teen liikaa. Eilen vaihdoin 3 ikkunaan verhot ja imuroin puolet talosta ni olin illan niin kipee... Eli eipä senkään puolesta töihin enää osastolle jalkojen päälle 8h tunniksi.

(.) Ylihuomenna lääkärineuvola ja toivon et saikkua saan... On jo niin monta riskiä (istukan sijainti ja supistelut) ja vaivaa päällekkäin et en vois ees kuvitella meneväni koko päiväiseen fyysiseen työhöni takaisin... Toivotaan et lääkäri on samaa mieltä. Ja et muutenkin ois kaikki ok. :)

Nopponen 21+3
 
Niittyvillalle hirmuisesti tsemppiä jaksamista! Toivottavasti siellä asiat on kuitenkin hyvin tai niin, että olisi vain jotain pientä.:hug:

Teen juonti toki kohtuu kaikessa, mutta kyllä sitä mielestäni saa ihan hyvin juoda, etenkin jos teessä ei ole kofeiinia. Itsekkin jonkin verran teetä juon.

Onnea hyvistä ultrakuulumisista!

(.) Meillä oli tänään aamusta rakenneultra! Hyvin oli pieni kasvanut, vastasi viikkoja 21+1 eli päivän perässä. Painoi 390g ja kaikki oli kunnossa, joka paikka oli niin kuin pitääkin. Saatiin sitten sen sukupuolikin selville. Sen verran hyvin näkyi, että kyllä voisi 99% varmuudella sanoa, että meille tulee pieni poika!! Äidinvaisto osui siis oikeaan.:heart: Meidän neiti toivoi toki siskoa, joten pikkuisen oli pettynyt, mutta eipä mennyt montaa minuuttia kun tyttö leperteli äidin kasvavalle vatsalle, ihaili ultrakuvia ja lähetteli pikkuveikalle terveisiä.:heart:

CandleLight ja poika 21+2
 

Yhteistyössä