Eea, mie tuossa mietinkin, et varmasti on toinenkin ompelija linjoilla.
Mie valmistuin muutamia vuosia sitten pukuompelijaksi, ja nyt oon vakkarina ompelimossa ollu reilu kaks vuotta.
Omimmaksi koen juhlapukujen, hääpukujen ja muiden juhlavaatteiden ompelun, niin oon ittekkin pyöritelly yritys-juttuja päässäni, kun täällä päin ei kauheasti ole mahdollisuutta olla koko ajan tekemisissä ihanien pukujen kanssa.
Asumisesta kyseli joku, asumme vuokralla omakotitalossa, 110 neliötä löytyy. Vähän syrjemmällä asustellaan, mutta kumminkin kaupungin palvelut ovat lähellä.
Tänään ois kauan ootettu
rakenneultra, saa nähdä että kumpi tulee, ja toivottavasti kaikki on kunnossa! Hyvin vauva ainakin monottaa iltasin ja öisin.
Ajatukset pätkii täällä kanssa, meinasin laittaa pinaattilettuja tiskikaappiin, ja menin vaihtamaan käsilaukkua asuun sopivaksi - löysin itseni jääkaapilta.
Sone, et oo yksin alaselkä kipujen kanssa, miulla on kans jo mooonta viikkoa ollut
alaselkä kipeä. Jännä tosin siinä on se, että mie en huomaa sitä, ennen kun meen selälleen, kun joutuu melkein itkun kanssa kääntymään kylelleen ku koskee niin paljon.... :O Eli lähinnä iltaisin vaivana. Luulen tosin, että korkkareilla käveleminen vaikuttaa, tai sit jos on joutunut pitempiä matkoja kävelemään.
Vaatteista voisin sen verran puhua, että mitäköhän sitä pistää kohta päälle? :O Masu alkaa olla sitä mallia, että takkien napit nauraa, eikä lyhyen takin helma ulotu kun puoleen väliin masua. Kävin ne takkikankaat ostamassa, ja pitäisikin kuositella kaavat mamma-malliin, jotta pääsisi leikkaamaan ja ompelemaan. Tyyliä en tahtoisi kovinkaan paljoa vaihtaa, mutta onneksi löytyy teollisuuskoneet kotoa, niin saapi tehtyä jotain. En kauheasti haluis ostaa mamma-vaatteita kun ne ei kestä kovinkaan kauaa, eikä oman tyylisiä ole oikein saatavilla.
Niittyvillalle tsemppiä, miekin pien peukkuja, että olisi vain väärä hälytys! :heart:
Viude + ? 20+5