littledeathkiva et muutto meni hyvin. Sinuna en murehtis jos ei liikkeitä ole yhtä selvästi kuluneiden kahden päivän aikana tuntunut, mietipä, oot varmaan ollu paljon menossa kun on sitä muuttotouhua ollut, ja kohdussa uskoisin pienellä olevan vielä tilaa niin paljon ettei se joka päivä yhtä selkeästi tunnu, ei mulla ainakaan
välillä on alhaalla,välillä navan kohdalla ja välillä liikkeet tuntuu vaan hipaisuina sivulta
Pääasia on nyt et sun ei tarvii enää siitä kämpästä stressata,voit alkaa vaan ollaja nauttia :heart:
naurukohtaus niin... vaikea tilanne :headwall: ite tosiaan elin tollasen miehen kanssa 12 vuotta...mutta kaiken tuon lisäksi olin henkisen väkivallan alla...mutta eipä laittanut tikkua ristiin... astioita oli ihan turha edes pyytää et hän ees omaa lautastaan siivoaisi pöydästä.Mutta jos oltiin hänen vanhemmillaan,niin korjasi astiat koneeseen, joskus jopa muidenkin. :attn: Tällöin saatoin kotiin päästyä kysyä, miksi hän tekee äitinsä keittiössä niin huomaavaisesti, mutta ei meillä vaikka pyytäisin?? eikö hän kunnioita mua ollenkaan???? Totesi vaan kylmästi et no siel se on pakko,kun muuten tulis vaan tappelu...
Yhteistä aikaa ei viimeisten kahden vuoden aikana ollut, ja aiemminkin jos myös pyysin, että lapset yöksi mummolaan kerran lähellä asuuvat, niin hän vaan saattoi todeta et kun ei ne oikeen jaksa... Käytiin sitten paljon virkistäytymässä perheen kesken, joka käsitti aina sen että hän joi ja juotti monesti minutkin... :ashamed: ja jos laivalla oltiin,hän joi koko paluu-päivän ja minä olin aina kuski. samaten jos jossain ravintolassa käytiin syömässä,hän otti muutaman tuopin ja minä ajoin kotiin...
Mä niin kyllästyin olemaan EI MITÄÄN.... ehkä oisin jaksanut olla tuossa liitossa jos mua ei olisi pidetty piikana, haukuttu ja solvattu,ja sysätty mielipiteineni muun suvun alapuolelle. Rakkaus kuoli yksipuolisuuteen...
Kenenkään ei mun mielestä tartte olla parisuhteen ainoa pystyssä pitäjä!! Mitä jos yrität VIELÄ kerran puhua miehelle, siten oot varma ettei häntä kiinnosta... Mä ootin liian kauan eroamista, olis pitäny pystyä siihen jo aiemmin.. JA voin kertoo,et kun lähdin niin pari päivää sen jälkeen oli mies AIVAN VALMIS TEKEMÄÄN KAIKKENSA,oli valmis puhumaan,menemään pariterapiaan,tarjos jopa rahaa niin paljon kun haluan että vaan menisin takaisin...
juu-u.en menny
oksettaa koko mies....
Mutta voimia sulle
naurukohtaus onneksi sun mies ei kuitenkaan ole ollu millään tapaa väkivaltainen,toi hänen toimintansa kuulostaa välinpitämättömyydeltä, ja sun pitämistä itsestäänselvyytenä... TAISTELE :heart: joko liittonne puolesta, tai itsesi puolesta, pääasia että voittaja joka tapauksessa oot sä
tuleva isä niin jos noin harvinainen mies löytyy muualtakin kun täämun uus mies,et haluaa tehdä kotihommia, ja auttaa ja jutella,niin mitäs jos seuraavan kerran mennessäs naisen luo,sanot vaan nätisti et istuhan rauhassa alas, haluan jutella.
Nainen tuskin osaa tajuta että mies haluaa PUHUA....Tää oli mullekin vaikeaa ymmärtää tässä uudessa suhteessa,että mies haluaa ja osaa jutella, eikä huuda ja raivoa tai ei halua jutella ollenkaan...
Hormonit heittää kyllä,mutta kaikkea käytöstä ei niidenkään syyksi voi eikä saa laittaa... Jos naisesi odottaa ensimmäistään,saattaa sitä kovastikin arveluttaa miten hän selviää kaikesta vastuusta tulevaisuudessa, ehkä hän haluaisin teidän jo asuvan yhdessä???? mutta jos ei vaan uskalla sitä ottaa puheeks,peläten että sä sanot ei...Mä ainakin "pelkäsin" sanoa ääneen tälle miehelle että haluaisin jo asua saman katon alla... ei toki ollu pelättävää, mutta entisen miehen kanssa kokemat asiat on tehneet musta todella varovaisen tiettyihin asioihin nähden..
Jos kommunikointi onnistuu se on hyvä. Mutta jos susta itsestä tuntuu vaikealta aloittaa puhuminen,mitä jos kirjoitat hänelle KIRJEEN ??? Ihan rauhassa kotonasi laitat kaikki askarruttavat asiat paperille niinkuiin haluaisit ne hänelle sanoa. JA kun menet käymään,sanot että luetko tämän...
Itselläni toista odottaessa oli järjetön stressi miehen käytöksen takia,jos silloin,useita vuosia tästä taaksepäin...Olin kiukkuinen helposti, ja riitaa tuli, synnytyksen jälkeen olo helpotti,koska enää ei ollut niin tuskallista joutua esim tekeen kaikki kotityöt ison mahan kanssa,ja esikoinen pyöri jaloissa... huh huh,vaikeita juttuja kaiken kaikkiaan..
Koita jaksaa ja musta on kiva että joku mieskin uskaltaa tälle palstalle kirjottaa, eihän missään ole sanottu et tää on VAIN ja AINOASTAAN äideille
omassa olossa ei muutosta edelliseen... rakenneultra keskiviikkona,sitä ootetaan kovasti :flower:
flower again ja rakkauspakkaus 19+5 :kiss: