Abello oliks se isompi sohvatyyny parempi?
paalina mä oon joskus harvoin löytänyt niitä kirpparilta.Mut ne on kyllä parhaimmat=)
momtoo mäkin päädyin siihen tulokseen et se ois riisipaperia=)Tarkoituksena ois vielä hankkia ainakin parit kuoret lisää=)
Niin noita näpsyjä mä ajattelin just siksi kun meinasin niillä harsoilla alkaa kokeilemaan ja eilen jo vähän harjoittelin paria taittoa niin niillä ne pysyis varmemmin kiinni kuorien alla.
Mäkin aion ainakin aluksi käyttää kerttistä yöllä ja saa nähdä mihin tää mun kestoilu sitten kehittyy...
Sehän tässä kestoilun aloittamisessa ehkä se kaikista haastavinta just on kun vaihtoehtoja on ihan hirveästi ja kun ei oo missään kestovaippaesittelyssä käynyt niin ei oo niihin juurikaan livenä päässyt tutustamaan niin on vähän hakuammuntaa niiden hankkiminenkaan, mut jospa tää tästä ja jos noista vaikka joku alkais tuntua omalta
Eilen kyllä illalla iski epätoivon ajatuksia et oonkohan mä ihan hullu kun oon niitä hommannut kun ihan oon niiden kanssa ummikko ja varmasti kahdessa pienessä ja vauvassa riittää muutenkin paljon puuhaa niin opettele siinä nyt sitten vielä kestoilemaan kun vauva valvoo yöt, isommat riekkuu päivät, kotihommat kerääntyy ja imetyskin vaatii paljon aikaa...
Kiitos säämiskä vinkistä, täytyy pitää mielessä
Voiko sen
riisipaperin nakata vessanpönttöön vai meneekö se tukkoon?
MiCeVu tervetuloa mukaan=)
Darwin meillä on suvussa kiertävä ristiäismekko joka taitaa olla mun isosiskon luona mut sen kyllä saa sieltä tarvittaessa. Meillä ei edelleenkään oo pienintäkään hajua kummeista ja pelko alkaa iskemään et jääkö ristiäiset ihan vaan sen takia pitämättä kun sopivia kummeja ei ole:/
chef me kokeilitiin sitä äp kestoa silloin kun tuo kakkonen oli vauva ja ainoaksi kerraksi jäi kun mies ei yhtään tykännyt kun kaikki pissat tuli ohi, mut se olikin pesty vaan kerran:/Et saa nähdä nyt
harakanhattu jaksuja :hug:
Mamu-78 mulla oli kans rintakumi esikoisen aikana aluksi käytössä kun se ei saanut otetta, kyllähän se kumin käyttö hieman vaatii, mut ei mitenkään ylivoimaisesti.
daizz hienoa että sulla on parempi fiilis=)
Munkaan mielenliikkeet ei oo kaikista tasasimpia
MLL mun käsityksen mukaan sokerivauvat käynnistetään juuri siksi etteivät kasvaisi älyttömän isoiksi.
Kyllä mun mielestä myös normisti kasvavia jättivauvoja myös käynnistetään jotta synnytys saataisiin hoidettua alateitse eikä tarvitsisi leikata.Mut musta vauvan syntymäpainoarvio pitää olla silloin jo lähempänä viitta kiloa.
Hienoa=)Nyt säkin taisit hurahtaa niihin=)Voi kun asuisin lähempänä niin tulisin sinne myös=)
Kinder
Älä huoli en aio kivittää sinua vaikka et aio koskea kestovaippoihin=)
Toivottavasti imetys onnistuu, siinäkin on jo kaksosten kanssa varmasti paljon haasetta tai sitten ei.Mulla kun siinä on haastetta jo ihan yhdenkin kanssa.
Jännityksellä odotetaan että miten sinun käy
Tuu heti ilmoittautumaan jos pääset kotiin ja jos ei susta kuulu niin sit oon varma että oot jäänyt sinne.Hyvin sulla alkaa olla viikkoja vaikka vauvat alkais jo lähipäiviä tai viikkoina syntymään=)Saattaa olla että ne ottaa sut sisälle ja alkaa kypsyttää niiden keuhkoja valmiiksi kun sua jo vähän supistelee niin ei voi olla varma kauan pienet vielä masussa viihtyvät.
(.)Ulkona ois pakkasta -22 ja mietin just et pitäisköhän kuitenkin käydä pieni aika olemassa poikien kanssa tuolla pihalla kun aika ärtysiä ja levottomia ovat niin monene sisällä olo päivän jälkeen...
Ja tuntuu etteivät nuku enään kunnolla kun kaikki päivät menee sisällä.Eilenkin nukahtivat puol ysiltä ja tänä aamuna olivat kuitenkin ylhäällä jo puol seitsemän aikaa niin tuntuu olevan liian vähän kun ovat niin kärttyisiä ja itkusia kun eivät päiväuniakaan enään nuku.
Masussa kaikki hyvin eikä mitään oireita tai tuntemuksia ole vaan olo on oikein hyvä.
Mut nyt meen tekemään jotain järkevää :wave: