Sundburned:Jaksamista sinne, toivotaan että teiän pikkusilla on kuitenkin kaikki hyvin! :hug:
Minäpä vielä kommentoin tuohon possupiikkiin: Mulle se laitettiin viikko sit ja kolmisen päivää käsi oli kipeenä ja seuraavana päivänä piikin laitosta oli huimausta, pääkipua ja pahoinvointia, terveydenh. mukaan monilla on ollut tällasia oireita.
Vauva on liikkunut ihan mukavasti, välillä on rauhallisempia päiviä, mut mulla tuo istukka eessää ettei kaikki liikkeet edes tunnu.
Keskiviikkona oli neuvola ja syke pikkusella on 147 luokkaa, verenpaine mulla pikkasen noussu 133/75, mut jännitän tuota mittausta nykysin ja se nostaa sitä!Juu painoa oli tullu ihan liikaa kuukaudessa 3kiloa, iik!Arvasin kyllä sen, kun ei paljo oo lenkille päässy tän flunssan takia joka edelleen jatkuu...Mulla sf mitta nyt jo 21cm, yläkäyrillä menee, yleensä mulla mennyt alakäyrillä koko raskaus ajan, tuleekohan nyt sit isompi vauva vai mikähän tuohonkin vaikuttaa!
Joillakin ollut tota issias vaivaa, mä kärsin edellis raskaudessa siitä koko raskaus ajan, tuolloin sanoivat et venytellä kannattaa, mut mulla siihen ei kyllä auttanut mikään!Nyt ei onneksi viel oo pahemmin vaivannu!
Mulla närästys vaan pahenee, eilen otin jo nexiumin, vähisä autto!
Kävin eilen esikoiselle ottamassa sikapiikin, vähän pelotti se kun hällä ollut tota kananmunaallergiaa, mutta kun astma kuitenkin on ja nykysin pystyy syömään kananmunaa...Ei tullut mitään oireita hälle, jalka vähän kipeänä illalla oli(ei antanut kateen piikkiä laittaa)!
anri&vauveli rv 21+3