sunburned, en voi kuin kuvitella millaisia aikoja elätte
Toivon kovasti, että kaikki kääntyy parhain päin ja saatte kaksi pientä ihmettä kotiinne turvallisesti :hug:
Tänään menen ottamaan esikoiselle sekä sikainfluenssa- että kausi-influenssarokotteen ja ehkäpä pyydän samalla ton sikarokotteen itellenikin. Oon nyt kallistunu siihen, et jos siitä tulee sitten jotain vauvalle niin niillä mennään. Elämä kun on kuitenkin yhtä arpapeliä, johon ei voi aina vaikuttaa. Olin tehny kyl päätöksen esikoisen rokottamisesta ennen tota Tornion tapausta, mut se vain vahvisti päätökseni. Niin surullista :'(
Eilen oli luokan pikkujoulut ja yllättän monet kerrat jouduin kieltäytymään tarjotusta alkoholista ja selittämään, että miksi
Sain hyvän vastaanoton ja paljon onnitteluja. Luokkakaverit suunnitteli jo juhlistavansa sitte varpajaisia meän vauvan johdosta
Kaikki hämmästeli mun "pientä" mahaa (omasta mielestä ihan riittävän iso
) Ens viikon perjantaina sit rakenneultra, ja toivottavasti siellä sitte saa vahvistuksen siihe, et meän pienokainen on ihan sopivan kokoinen huolimatta mun pienehköstä mahasta. Mieskin sai kuulemma luvan tehä työtunnit sisään ja näin ollen pääsee mukaan tonne ultraan :heart:
Vauva on edelleen hyvin rauhallinen tapaus, mutta potkuja ja muita liikkeitä tuntuu pitkin päivää. Viikko sitten tuntu jo ekat potkut käteen ja nyt siis ihan selvästi uloskinpäin.
Jaksamisia kaikille tasapuolisesti :hug: Mie taidan lähteä käväseen taas kaverin tykönä ennen puolentoista tunnin koulupäivää
mobic ja pikkuinen 20+1