Kyllä se saksi-Riikka on henkisesti kokoomuslainen

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Minulle riittää, kun katsoin eilen MTV:n sivulta bussipysäkkivideon, jossa persuötökkä raivosi maahanmuuttajalle.
Lainaan hänen ulostuloaan käänteisesti: Häipykää Suomesta. Te ette maksa veroja ja teistä ei ole mitään hyötyä. Olette kaikin tavoin vastenmielisiä.
Tämän videon voisi laittaa Suomessa pyörimään kaikille julkisille valotauluille varsinkin lentoasemille. Persut haisee!
 
vierailija
Ja jos laittaa "perussuomalaiset" "tynkkynen" "pahoinpitely", niin tulee lähinnä kansanmurhaan yllyttämisen juttua

From the river to sea? Yliopistolta ja Yleltä?
 
vierailija
Sitten jos googlaa "Purra" "pahoinpitely", niin tulee vaan juttuja kuinka Vornanen ja Sanna ovat olleet ryyppäämässä, tappelevat baarissa ja ampuvat kadulla
Käytä hienotunteisella ja arvostavalla kirjoitustyylillä kyseisen naishenkilön yhteydessä myös sukunimeä.
Kyseisen naisen elämässä lienee menossa ns. ruuhkavuodet. Niinä vuosina kävin vain Herbalife-tilaisuuksissa, joita usein muistelen lämmöllä.
 
vierailija
Käytä hienotunteisella ja arvostavalla kirjoitustyylillä kyseisen naishenkilön yhteydessä myös sukunimeä.
Kyseisen naisen elämässä lienee menossa ns. ruuhkavuodet. Niinä vuosina kävin vain Herbalife-tilaisuuksissa, joita usein muistelen lämmöllä.
Sanna Sairaanhoitaja.

Se toinen Sanna eli Marin ei kokenut uhkaa kaupungilla, ei tapellut eikä ollut osallisena ammuskeluissa
 
vierailija
Tuo on aika kiusallista, että persut sanoo jonkun videon olevan ja jos sitä yrittää etsiä, niin löytyy vaan persuväkivaltaa.

Aina ne persut on jotain hakkaamassa. Tai suunnittelemassa sitä. Tai valmistamassa konetuliaseita Lahdessa. Tai hakkaamassa vasaralla päähän omia luottopolitikkoja.
 
vierailija
Sanna Sairaanhoitaja.

Se toinen Sanna eli Marin ei kokenut uhkaa kaupungilla, ei tapellut eikä ollut osallisena ammuskeluissa
Seuraan toki uutisia pilke silmäkulmassani. Sanna liikkuu niissä baareissa missä minä silloin, kun olin vielä nuori ja nätti. Nättiys on vain minulla lisääntynyt vuosieni varrella.
Lähden kohta viemään roskat ulos.
Lapseni lähettivät minulle äitienpäivälahjan. Mutustelin Sport-suklaata ja hassuttelin tällä palstalla.
Jos Suomi menee konkkaan, lentoasema on muutaman minuutin junamatkan päässä. Persuja en pelkää, mutta he näköjään pelkäävät minua.
 
vierailija
Tuo on aika kiusallista, että persut sanoo jonkun videon olevan ja jos sitä yrittää etsiä, niin löytyy vaan persuväkivaltaa.

Aina ne persut on jotain hakkaamassa. Tai suunnittelemassa sitä. Tai valmistamassa konetuliaseita Lahdessa. Tai hakkaamassa vasaralla päähän omia luottopolitikkoja.
Juu just näin. Ja eräs "perheenäiti" kovasti näitä täällä puolustaa.
 
vierailija
Persuilla kieltämättä on vahvaa turvallisuusosaamista. Ns. kokemusasiantuntijuutta katutappeluista ja ammuskeluista. Olisiko aika perustaa jonkinlainan persukaarti turvaamaan julkisia kokouksia? Suomen Santarmit.
Joku tyyppi virittelee palstan toisessa ketjussa keskustelua Odin-joukoista. Vaikuttaa silta, että Kaksplus av on nykyään Ylälaudan kanssa kimpassa.
Pelottavaa sakkia vaikka en ole arimmasta päästä.
 

Yhteistyössä