Olipas tullu tekstiä, jokseenkin sain luettua mutten ehkä muista enää puoliakaan
Eli raskausdementia todellakin vaivaa täällä. Puhtaat märät pyykit on jääny koneeseen yöksi ja kaikkea muuta mukavaa...
VAKUUTUS, mietin pitäisikö mennä nyt pikapikaa ottamaan ennen syntymää vaiko sitten 2 kuisena niinkuin otettiin meidän pikkukakkoselle. Esikoiselle tuli otettua aikoinaan ennen syntymää... Tulee kiire jos meinaan nyt ehtiä 3kk ennen LA.
TALVITAKKI, mä löysin Seppälästä "isojen tyttöjen" puolelta, ihan mun normi 38 koko, mutta oli jotain "great girls" mallia, eli maha mahtuu oikeen hyvin, mutta ei ole muuten yli suuri. Tosin, näillä keleillä, nytkin +5, olen pärjänny semmoisella hyvin venyvällä "softcell" takilla.
Kappahllissa oli siistejä takkeja -50% ja harmittaa etten ostanu!!! sovitin ihan normaalia kokoa ja takin malli oli niin loistava että maha mahtui sinne hyvin, se ois kans ollu just näiden kelien siistimpi takki...
On niin paljon osteltavaa, joulukin tulee että noi omat tarpeensa unohtaa aina ja lasten ym. menee edelle. Uudet kengätkin pitäis ostaa, goretexit mutta niin piti esikoisellekin ja hälle ostin mut ite meen sitte vanhoilla...
Että ei se kovin rikasta ole meilläkään nyt mutta pärjätään. Mä olen kotihoidontuella tammikuuhun asti.
Olen kyllä aina ollu kirppishullu ja ostanu & myyny paljonkin lastenvaatetta ym. =)
Oon todella kiitollinen että appivanhemmat halusi ostaa meille uudet tuplarattaat!! sivoinen summa niihin olis menny. Saatiin nyt joululahjaksi :heart:
Niihin pitää viel ostaa kantokassi. Hakusessa on myös äitiyspakkauksen makuupussi. Haluaisin tämän vuotisen tai viime, tai sitten 05. Harmi että esikoisen (-03) pussi on aikoinaan tullu annettua pois jonnekin. Tokalle en ottanu pakkausta, enkä ottanu nytkään. Meillä oli tokalla joku vanha jostain meille ilmaantunut makuupussi mut se oli mun mielestä aika ruma :ashamed: niinpä se on jo heivattu pois...
Huomenna vika neuvolalääkäri, en kovinkaan paljon sitä odota, on niin tylsät kokemukset niistä käynneistä mutta hyvähän se on tsekata et kaikki on ok.
Sokerirasituksen tulokset saan samalla, kävin maanantaina. Eipä se ollu yhtään paha.
Meillä on kans ASUNNONVAIHTO ruljanssi meneillään. Nykyisessä tänään taas näyttö ja sunnuntaina toinen. Pakko vaihtaa isompaan 3. lapsen myötä. Löytyispä vaan itelle vielä se mieluinen ja fiksu uusi koti!
Ei yhtään houkuttais ottaa kauheesti paljon lisää lainaa, mutta väistämätön pakko.
Hyviä vointeja kaikille
:flower:
Glow& "Oiva" 26+1 heh, keksin masukille nimen....