Voih Siiruli :hug: :hug: nyt maltat sitten huilia, niin vaavi pääsee vielä kasvamaan masussa! Miehen kaverin poika on syntynyt viikolla 27+? ja on nyt 18-vuotias. Vähän ruipelohan tuo on, mutta yli 170cm pitkä! Normaali poika on siis syntynyt jo tuolloin melkein 20-vuotta sitten.
Jouluruoka, kuten jo sanoin, imelletty perunalaatikko ei ole mun juttu. Eikä joululimppukaan tai sekametelisoppa. Kaikkea muuta menee ja olenkin oikea joulumässääjä! Ehdottomia lemppareita on kinkku, kermassa haudutettu kalkkuna, lanttulaatikko, graavilohi ja joulutortut. Porkkanalaatikko on mun mielestä parempaa, jos siinä on riisiä eikä mannaryynejä.
Talvitakista yksi villakangastakki menee vielä päälle, muttei villapaidan kanssa.Ja yhdessä vähän ohkasemmassa on vielä tilaa. Äiti toi mulle yhden oman toppatakkinsa lainaksi. Ei mikään kaunotar, mutta semmonen perustoppis. Se mahtunee päälle koko loppuraskauden, kun vyötärönyörejä avaa.
Leena86 tervetuloa joukkoon! :flower:
Neuvolakuulumiset vielä: Paino noussut alusta 2,9 kg, viime käynnistä 1,4 kg (5 vkoa). Verenpaine 108/65, Hb 125 (noussut JEE), SF-mitta 22, keskikäyrällä mennään, syke 150 ja liikkeet tuntuivat kunnolla sykettä mitattaessa. Kelan paperitkin sain ja lähetteen sokerirasitustestiin. Täytyy katsoa semmonen päivä, että saan kuskin. Mulla kun on tapana pyörtyillä, jos en oo syönyt. Seuraava kerta onkin sitten lääkärineuvola 17.12. Th sanoi, että alavatsalla tuntuvat vihlasut on normaaleja kohdun kasvu-/liitoskipuja, koska eivät osu supistusten kanssa samaan aikaan. Kävin muuten eri th:lla kuin normaalisti ja oli tosi kiva, kun pystyi juttelemaan vapaasti!
Haleja kaikille, muistakaa levätä ja syödä terveellisesti!
NinaRinsessa ja Poikanen 24+3