Mulla oli just 4 päivää vapaata. Kaks lomapäivää ja vkonloppu päälle. Vaan meni kyllä vähän liian äkkiä nuo päivät. Oli niin kaikenlaista ohjelmaa joka päivälle. No torstai oli kyllä aika nautinnollinen päivä, olin monta tuntia kauneushoitolassa. Tehtiin kasvo- ja jalkahoito sekä thaimaalainen jalkahieronta. Perjantai-päivän shoppailin Seinäjoella joululahjoja. Siis sielä meni koko päivä ja aivan liian paljo rahaa... :ashamed: No on joululahjahankinnat nyt onneks aika hyvällä mallilla. Lauantaina oli sit tytön kaverin synttärit ja su vieraita ja illalla vielä oltiin tytön kanssa elokuvissa. Et siinähän ne vapaat sit oliki.
On ollu jotenkin niin pinna kireällä lasten kanssa. 2 vuotiaalla on ihan kauhea uhma ja 5 kohta 6 vuotiaalla en tiiä mikä sillä on, onko se nyt enää uhmaa vai mitä. Oman huoneen siivouksesta (siis lelujen keräys lattialta) on aina kauhea vääntö ja sen syöminen on välillä niin vaikeaa. Välillä sitä miettii, et millä tuo lapsi yleensä pysyy hengissä, kun ei sille mikään kelpaa. Hoikkahan se on, mut ei nyt kuitenkaan mikään ylilaiha. Nirso mä oon kyllä itekki syömisten suhteen, mut neiti on vielä mua paljo nirsompi. Viikonloppuna piti pari kertaa ottaa kummankin kaas yhteen oikeen kunnolla, et itku tuli lopulta iteltä, kun ei mikään tehonnu kumpaankaan. Kai sitä on jotenkin herkempi näin raskaana, vaikka suht herkkä oon muutenki. Miehellekkin sanoin, et on alkanu tuntua, et kolme lasta on riittävästi. Vaikka aiemmin oon sanonu, et mahdollisesti sen neljännenkin voisin vielä tehdä. Mut en mä enää tiiä taitaa olla 3 ihan riittävästi.
Sit mulla olis jotenki kauheat menohalut, siis mennä viihteelle. Vaik eihän mua nyt sinne huvita selvin päin mennä, jos muut ottaa. Ja mulla on vielä kuopuksen jälkeen ollu niin huono viinapää, ettei sitä oo kyllä muutenkaan tohtinu kauheesti ottaa, ettei käy huonosti :/ Nytkin mä olisin NIIN halunnu mennä lauantaina Seinäjoelle kattoon Yötä, mut ku sen ties jo etukäteen, etten mä sielä jaksa seisoa kahta kolmea tuntia, niin jätin suosiolla väliin. Ärsytti sit kuitenkin, kun kaverit sit fb:ssä hehkutti, et mahtava konsertti oli :kieh: No ehkä mä sit ens vuoden loppukesästä pääsen jonnekkin viihteelle... Turhaa valitustahan tää on. Kerranhan ne lapset vaan pieniä on, et eiköhän sitä vielä ehdi viihteelläkin hypätä, mut tältä musta nyt tuntuu.
Masuasukki potkii ahkerasti päivittäin. Mukava kun liikkeet tuntuu, mut tuntuu, et mä oon jo ihan valtava. Ärsyttävä kun ihmiset jahkuu, että vasta maaliskuussako sulla on laskettu aika :kieh: Reilun vkon päästä pääsis siihen uusintaultraan. Toivottavasti vauvan vatsalaukku olis nyt normaalin kokoinen, ettei tarvis sillä asialla stressata. Jospa se sukupuolikin sieltä sit selviäis
Mulla olis tämän päivän jälkeen 45 työpäivää jäljellä. =) Ei jotenki kauheesti jaksa enää kiinnostaa, vaikka en mä nyt ees oo montaa kuukautta töis ollu. Mutta nyt pitänee jatkaa näitä töitä
Tipi75 ja masuasukki 24+ jotain