Moikka moi!!
Sairaalakassi Mukavaa kun olette laittaneet niistä juttua. Mä en tiä yhtään mitä sinne
ottais mukaan. Jos jollain on valmiina semmonen näppärä lista, saa laittaa tänne vinkiksi.
chef Ihana kun olit laittanut oikein kuvan. <3 Tosi söpöt kotiintulokamat!
Minjoh Mäkin käyn melkein tasan 2h välein vessassa ja sit samalla aina kääntää kylkee.
Jemppi Onnea mammaloman alkamisesta! Ja tuosta liikkeiden sattumisesta. Kyllä tuntuu täälläkin välillä niin kovina että saa ääneen parahtaa. Varsinkin jos täräyttää tuonne
alaviistoon. Auuuuu!
Metsätähti Kiitos kiitos on tosiaan jo hieman paremmat fiilikset. Tää räkätauti vei
kyllä tosi pahasti voimat. Ei tahdo enää niistää. Nenä on ihan punainen ja arka.
Mysti Voimia liitoskipujen kanssa. Niin ja hyvä vinkki tuo suklaa ja laku. Pitääpä muistaa!
Espresso Ei haittaa vaikkee kaikkee vielä oliskaan hankittuna. Nyt sit mammaloman
alettua ehdit hienosti keskittyä hankintoihin.
MiCeVu Voimia taudin/viruksen/pöpön kanssa.
Mamu-78 Ihme touhua naapureilta teidän vaunujen kans. Huhhuh! Toivottavasti tällä kertaaei menis noin pahaks.
Hali87 Onnea mammaloman alkamisesta!
Salli79 Oli varmasti ihanaa lomailla siellä Kolilla. Ai että! Tääkin tahtoo ja varsinkin
kylpylään lillumaan. =)
Anxu87 No ei varsinaisesti ongelmia Kelan kans, mutta viivästystä. Palkanlaskija ei ollutkaan lähettänyt niitä mun palkkatietoja vaikka sanoi että lähettää, joten päätöstä odotellaan vieläkin... Argh!
Sitten vähän omaa napaa. Eli perjantaina alkoi vihdoin se äitiysloma. Onneksi. Ei olis kyllä enää päivääkään jaksanut. Sen alkamista juhlistettiin sitten isolla porukalla lauantaina. Eli järjestin sellaisen suvun naisten päivän johon kutsuin siis kaikki lähisuvun naiset, sekä mun että miehen puolelta sukua. Sit syötii ja kahviteltiin ja turistiin kaikkee mukavaa. Lähinnä sellaista rentoa yhdessä oloa ja kuulumisten vaihtoa. Niin ja olihan se kiva että sai mummut sekä tulevat että nykyiset höpistä keskenään. <3
Sitten illalla tuli mun työkavereita ja muita kavereita ja jatkettiin naistenpäivän teemalla ja sit samalla pidettiin vähän niinkun mun läksiäisiä. Sain työkavereilta lahjakortin yhdelle tosi pätevälle tutulle valokuvaajalle. Kuulemma saan mennä sitten tulokkaan kanssa valokuvauttaan itseni tai sit pelkästään pikkusen. :heart: Saatiin myös amme, liivinsuojia, ensihammasrasian, tilkkupeiton, kirpparilta vaatteita, kaverin itse virkkaaman pehmolelun ja muuta pientä.
Mulla oli jo tuolloin lauantaina orastava flunssa ja sit sunnuntai menikin lepäillessä ja tuntu että vielä maanantainakin oli ihan puhki noista juhlista. Mut nyt on kiva kun kaikki on takana ja sain tosi ihanaa palautetta sukulaisilta ja kavereilta siitä että olin tuollaisen naistenpäivän järjestänyt. Mietin että sitten alkukesästä voisi semmoisen järjestää uusiksi.
No varsinainen mammalomailu alkoi sitten sillä että tein eilen lihapullakastikkeen ja sämpylöitä, pesin pari koneellista pikkuisen pyykkejä, katsoin pari leffaa ja nukuin kellon ympäri. Niin joo ja sunnuntai-iltana mies vei minut treffeille. Käytiin vihdoin katsomassa se Avatar ja se oli kyllä ihan sairaan ihana. Ipana oli varmaan ihmeissään siitä metelistä ja möykästä kun remusi koko ajan. Söin ison törpöllisen popkornia ja yritin juoda mahd. vähän mutta jouduin sitten kuitenkin käymään kesken kaiken pissalla kun en kestänyt koko kolmea tuntia.
Neuvola oli tänä aamuna ja kaikki oli tosi hyvin. Painoa oli tullut mulle lisää 300g/viikko. eli yhteensä 600g. Koko raskauden aikana painoa tullut lisää vain n.4kiloa. Sf-mitta oli 32, ipanan sykkeet 149 ja mun pissa puhdas. Ens viikolla onkin sitten neuvolalääkäri.
Huh. tulipas paljon tekstiä. Yrittäkää pysyä mukana mun jutuissa vaikka on varmaan aikas sekavaa. =)
Oikein mukavaa viikkoa maalismasuille ja parille mussulle myös :heart:
Harakanhattu ja ManU-Tappara 35+1 :heart: