Heipsan!
Mahatauti jätti mut onneks välistä ja ukkoki toipu nopsaan, perjantaina vaan tautia. Mietinki et josko ois ollu kuiteski jotain ruokamyrkytystä tms, mut eipä tuo tainnu syödä ees aamupalaa ennen neuvolaa sillon.
Osastolla olosta on keskusteltu. Mua se vähän jänskättää. Olin tosiaan sillon vuodenvaihteessa kolme päivää osastolla ja koin siellä olon yllättäen ihan kamalaks
En ois osannu kuvitella.. En osannu nukkua ja koko ajan vilkuilin kelloa et josko menis aika yhtään nopsempaan.. Toivon et vauvan kanssa siellä olo on erilaista, kun on sentään jotain tekemistä
Ja toivottavasti osais sillon nukkua.. Mulla on huono tapa pelätä omaa kuorsaamista niin paljon et en uskalla nukahtaa etten häiritse muita
Valittiin eilen Pähkinälle
kotiutumisvaatteet, mut ne varmaan muuttuu viel moneen kertaan
En osaa päättää.. Nyt valmiina on body + potkuhousut, veluuritakki + vakosamettihaalarit + KappAhlin 56-senttinen puku. Ja tietty lapaset. Juttelin kaverin kanssa eilen
vauvan pipo -asiasta ja täytynee lähteä ostamaan paksumpi pipo nyt lopputalvea varten. Meillä on pipoja ihan miljoona, mut kaikki on tommosia ohuita puuvillapipoja :/
Sairaalakassi on vaiheessa, siellä ei oo ku miehen eväät
Asiat tärkeysjärjestykseen.. Joku päivä pitäis kaupasta käydä hakemassa shampoo + hoitoaine + hammasharja + hammastahna + dödö ni sais ne laitettua tonne. Sukkia kans ajattelin ostaa paketin et laitan sen suoraan kassiin. Varmuuden vuoks, jos tulee kiirus. Neuvolakortti mulla onki aina mukana toisessa laukussa, kuten myös vesipullo. Lista on tehty valmiiks et mitä sairaalakassiin tulee, osan pakkaan varmaan vasta sit ennen lähtöä jos ehtii. Mut listan avulla mies osaa loput tuoda sit.
Laitoin miehen puhelimeen valmiiksi
"synnytysilmoitusryhmän" eli lisäsin sille mun kavereiden numerot sinne, joita ei viel ollu. Ja tein sen ryhmän valmiiks + opetin miten saa lähetettyä viestin koko ryhmälle
Eipä kait muuta kummempaa.
Olo on aika kivulias, nivuset ja alavatsa pitää kyllä huolen et asennon vaihtaminen/liikkuminen ei ole helppoa. Tänään oltiin ettimässä alustapettia tota lastenhuoneen remonttia varten, supisteli reippaasti ja kipeästikin. Helpotti kyl hieman ku pysähty, tosin muutaman askeleen jälkeen alko aina uudelleen..
Mulla on nyt alkanu
neuvolat viikon välein, seuraavan kerran torstaina neuvolaan
Sit ens viikolla lääkäri tiistaina, sitä odotan ku kuuta nousevaa..
Halitukset kaikille :hug: Kyllä me kaikki vielä jakaannutaan, harvemmin ne vauvat mahaan jää asumaan
Vielä tältä päivältä mahakuva
Pahoittelen huonoa kuvanlaatua, puhelimella jouduin kuvan ottamaan kun kone ei jostain syystä suostu ottamaan kameran/muistikortin kuvia vastaan..
Hali87 & Pähkinä 34+5