Moi!
On meinannu tänään sit oikeastaan ekan kerran tän raskauden aikana supistaa. Tuossa ruokaa laittaessa alko maha mennä ihan kovaksi. Ei se nyt varsianisesti kipeää ottanu, mut tuntu epämiellyttävältä. Jouduin sit pyytää, et mies tulee tekeen ruoan valmiiksi, et mä pääsin sohvalle vähä huilaamaan. Loppuilta onki sit menny aika lailla vaakatasossa ja olokin on ollu suht kohtalainen. Mua kun on nois kahes aikasemmassa raskaudessa alkanu supistamaan, niin sitä on sit saanu mennä synnyttämään. Niin alkohan sitä heti miettimään, et ei kai tää nyt vielä synny, viikkoja on kutenki vajaa 35 kasassa. Vaikka tuskin se nyt näillä viikoilla mikään katastrofi olis, vaikka vauva päättäski syntyä, mut jos ei nyt kuiteskaan ihan vielä. Äitiyslomakin alkaa vasta virallisesti tiistaina. Mulla on ens vkolla niin paljo ohjelmaaki: hierojaa, neuvolaa, parturia, ettei millään vielä ehtis synnyttämään. Puhumattakaan, et mitään sairaalakassia olis pakattu ja valmistelutki vauvan osalta on vielä hieman vaiheessa. Kaikki vaipat, tutit, tuttipullot yms. kaupassa. No pinnasänky laitettiin eilen kondikseen ja vauvan vaatteet laitoin tänään valmiiksi lipaston laatikkoon odottamaan. No tuskin tää tästä nyt vielä syntyy, olo ainaki nyt on suht hyvä.
Muuten ei mitään ihmeellistä, ti tosiaan olis neuvola. Viimeksi neuvolakäynnillä ei ollu paino noussu kun 100 g/vko ja hb oli pompannu 3 vkossa 121:stä 133:een. Painoa onkin tullu ihan kiitettävästi, kaikkiaan joku 15 kg :ashamed: Toivottavasti tiistaina puntari näyttäis inhimillisiä lukemia...
Mutta nyt taidan mennä kattoon nukkumattia.
Tipi75 + masuasukki 34+5