No justiisa.. Näimpä vähän otaxuinkin, jotta jollain oli heti jotain valittamista tosta synnäri asiasta! Kun just nimeomaan laitoin, että ei millään pahalla! Nii oisko sitte pitäny laittaa, että oikee pahalla?? Ja
myh&
Abello Eihän mulla mitää vastaan oo sitä Joensuuta, muttakun en varmaankaan pääkaupunki seutulaisena siellä halua synnyttää, jos kerran vaihtoehtona on NKL! Ja joo ei ole mulla kokemusta aikasemmista synnytyksistä, mutta olen vaan kuullu huonoja kokemuxia siitä sairaalasta, jotka ovat sielä synnyttäneet ja johan laitoin syyksi sen, ettei sielä kaikkea niin hyvin tiedetä. Ja se on ihan tilastoissakin mainittu, jotta muutenkin HYKS ja NKL ovat parhaimpia sairaaloita! Et turha mulle avautua, kun en ole ainoa, joka niin väittää!
myh samat sanat, todella toivon, ettei mun tartte sielä korvessa synnyttää
! Just tään kauhean tappelun välttämisex, mun heitoista johtuen en ole tänne viitsinyt pahemmin kirjotella, ku tuntuu olevan osa niin herkkä nahkasta porukkaa! Tais vaan mennä teiltä kokonaan ohi se mun sairaus- kertomus, jossa selitin, jotta mulla semmonen ku Touretten syndrooma.. Ja aina en pysty hallitsemaan kieleni käyttöä, vaikka joo kyllä syön siihen lääkitystä, jota olen syöny kohta 14 vuotta, mutta kun se on nii vaikea sitä toisen TERVEEN ihmisen ymmärtää, miksi tourette ihminen käyttäytyy niin! Ja tässä ei ole kyse sairauden taaxe piiloutumisella tai että vetoaisin johonki, vaan ku tää on mulle joka päivänen HELVETTI, yrittää tulla ihmisten kans toimeen! Ja en mielestäni ole kuitenkaan ihan joka textissä "provosoinut" / "nälvinyt" ketään! Koitetaan nyt tulla ees täällä toimeen keskenään ja toivoisin, jotta enneku haukutte takas, nii ottakaa vaikka itte selvää siitä sairaudesta mm googlesta saa jotai tietoa! Mut jos teitä ei kiinosta, ni sit se on oma syy ja sillon on turha mulle mitää tulla avautuu! :wave:
Ikävää tämmönen, ku pitää rautalangasta aina vääntää, mutta totta!
Pääasia jotta nyt kuitenki mulla ja vauvalla on kaikki hyvin :heart: :heart: :wave:
Nii ja toivottavasti teillä muillakin !
===
Lanis&Mustikka 33+2===
:hug: nyt vielä kaikille ja anteex, Terkuin tourette- Lanis! Mutta olen tällainen ja jokainen eiköhän ole omanlaisensa :attn: ! olen niin "älyttömän älytön"
, mutta hauska ja fixu sellainen! ja ps. Eihän täällä kukaan toisistaan kaikkea tiedä, eikä tartte mennä nimittelemään ketään, ku ei todellisuudessa ees tunneta toisiamme! Ja vielä
myh, miksi nimittelet minua, kun en sanonut sinusta mitään pahaa, vaan mainitsin vain mielipiteeni siitä kyseisestä sairaalasta!? Enkä todellakaan sitä tarkoittanut kenellekkään henkilökohtaisesti! Eli taaaas minut ymmärrettiiin vääärin!