nalle1puh Onnea pienen pienestä rinssistä,mahottoman paljon!! :heart: :heart:
Jemppi Onnea pienen pienestä rinsessasta,mahottoman paljon!! :heart: :heart:
Hienoa alkaa meijän pinossa tapahtumaan!!!
Jee jee...Lisää vauva uutisia!! :heart:
Täällä odotellaan jännittyneenä huomista ja äpoli käyntiä.Mitäköhän sieltä huomenna meijän varalle keksitään..vai keksitäänkö mitään....Hoh hoijaa...
Kuinkakohan "eemeli" on innostunut kasvamaan...isolta se kyl vaikuttaa. :ashamed: Hmm...Hemmetti et alkaa ressaamaan ja kunnolla...josko sitä pysys kasassa hermojen kanssa. :/
Onneks ukkeli lähtee aina mun mukaan ku sinne mennään...ei tarvihe yksin ajella sitä 100 km sinne ja viel 100km takas...ja olla iha hermona. :snotty:
Mä jännitän sitäkin et kumpi tuol oikee kasvaa..tyttö vai poika...vahva poika epäilys itellä kun noin jumbona kasvaa...saman tyylistä kasvua kun jo olemassa olevalla pojalla.Tytön ku mulla kasvanu nätisti ja hallitusti.Mut voihan se olla iso yllätys tyttökin..tiedä häntä...ite kun oon ollu syntyessäni 4940g ja 53cm. :saint:
Just vkoloppuna kudoin tytölle ja pojalle molemmille pipon,tumput ja sukat...pojalle limen väriset ja tytölle marjapuuronpunaset.
Nii ja oon muutenki ollu aika reipas...
Sain laitettua vauvan vaatteet omalle lipastoon ja siirrettyä tuon kuopuksen vaatteet jo isojen tyttöjen kaappiin.Ne kun oli aikasemmin tuossa lipastossa missä nyt on vauvan vaatteet.Sit mä sain hankittua kakosten rattaat....
Jee jee...Oonpas mä ollut tehokas.Vasta mulla ei ollu mitää laitettuna.
Lakanoita en kehtoon laita..ne kerkiää pölyttymään.Laitan ne sitten tässä...viimestään sitten ku kotiudutaan möllykän kanssa. =) Nii ja ostin kotiintulo vaatteet pojalle ja tytölle...housut ja podin. =) Ja oon laittanu ne omiin nyssäköihin,että ukkelin on sitten helppo napata mukaan tytön tai pojan pussi+ sitten haalari ja fleesepeitto(jos sattuu olee viimanen päivä) ja tietty istuin. =) Sit ostin uuden pullon kylpyöljyä ja talkkia.Pepanttenia taitaa olla täys tuubi olemassa viel...ja ja...uudet tuttipullon tutit ostin...ja ja...mitäs viel...
Omaan sairaalakassiin ostin shamppoota ja hoitoainetta..sit hammasharjan...tissi suojia ol jääny kuopuksen ajalta joku laatikko.Hmm...sit pitäs laittaa kotiin tuloa varten puhtaat alkkarit,sukat ja sillee...ja omia siteitä.. ja ja...hius harja ja muutama hiuslenkki varmuudeks ..ku mul o persiisi asti pitkät paksut hiukset ni niitä ei paljoo auki pietä vauvahommissa...
Nii ja ostin hiusvärejä kaks itelleni ku jos saatas täs ennen sairaalaan läöhtöö tulemaan tuota vettä tuolta uudesta kaivosta..ni voisin värjätä hiukset...viime värjäyksestä ku on hups kulunut vuosi...
aatella.
Mä kun joudun kaks väriä laittamaan ja seki riittää just ja just tähä lettiin. =)
Mitäs vielä...
Sairaalakassin pakkaan varmaa sitten huomisen jälkeen valmiiks...mitä nyt sit siel polil kesivät...siitä riippuen.
Ja meinasin katella ukkelille valmiiksi vaatteet mitä pukee lapsille päälle kun tulee niien kanssa vauvaa sairaalaan kahtomaan.
Viimeks oli hyvä kun ne oli valmiina..eivät tulleet ihan verkkareissa...ja sillee...
Siin onki ukkelille...joutuu ekaa kertaa pakkaamaan kaikki kolme autoon..ja liikkumaan niien kans yksin. :saint: Mä kun sitä teen useinki..eik se meinaa kässää..mite hikistä puuhaa o pakata noi autoon...
Ha haa...jos se nyt kokis sen yhen kerran...
eilen sille siit sanoinki ..ni oli vähä sillee jee jee...
Selviää se siit todellaki...mut kuhan härnäsin...
Mulla o taas semmonen tarinoimis fiilis ku tuol oottas muutama tekeminen..pitäs tuon komeroon tehä tilaa ku tulee sähkö ja putki miehet asentaa noita uusia vesi systeemejä...et mahtusvat laittaa ne ojennuksee vielä TÄLLÄ VIIKOLLA...olivat luvanneet.
Siis AAATElkaa...meijän reilun vuoden kestänyt vähän veden piina rupee olemaan OHI!!!
:heart: :heart: :heart: Ei oo totta...sen kunniaks värjään kyllä tukkani...heti ku hanasta vettä tulee.
Ja pesen tuon haisevan koiran.
ha haa...
Joo mä teen muille tilaa...
Onnea vielä lisääntyneille!!! Mahtavaa vauvaarkea kaikille...vaikka se on väsyttävää...ja hankalan oloista alussa...mutta kyllä se on niin mukavaa ja elämän parasta aikaa silti tuo pikkusen eka elin vuosi...Tsemii.Voimia..kaikkea hyvää.
:heart:
terkuin Daizz ja "eemeli" joka kasvaa liikaa 35+1