Onnittelut kaikille vaavin saaneille! :flower:
Itse täällä vielä odottelen kipuja ja kaikkia muita merkkejä.. hiljasta kuitenki on. :|
Tosiaan neuvola oli tänään..
Oli paineet vähän korkeemmalla.. (täti sano että voi merkata et lapsi tulisi lähiaikoina)
epäilen suuresti kun ei oo ollenkaa sellanen fiiliskään.
Pissa ok, ja paino oli laskenu pikkasen.. Kivuttomasti alko supistelemaan kun pääsin makuulle ja täti kokeili massua ja kuunteli sydän äänet,( 140 )
Sf mitta oli laskenu..nyt oli 34 ja aikasemmin 35.. mutta eipä sekään ollu mitenkään hälyyttävää.. Mutta näillä eväillä sitten mennään. Saisi kyllä jo tulla ulos tuolta.
Eilen käytiin kävelyllä.. kauheessa lumimyrskyssä.. ja oli kyllä väsy sen kävelyn jälkeen, mutta mies sitten päätti puhistaa lavuaarin putkiston ja rupesikin sen jälkeen siivoomaan vessaa lattiasta kattoon..
minä sain kans inspiksen ja siivottiin koko kämppä, ja vielä keskellä yötä!!
Nyt on kyllä hyvä mieli että ku on saanu siivottua, tänään ollut vaa pyykin pesemistä ja istumista. Nyt kun on puhdas kämppä niin voisi se lapsonenki tulla.
Sairaalakassin pakkasin yksinkertasesti.
- housut, sukkia, alushousuja, pari paitaa
-imetysliivit ja paketillisen suojia
- laturi, kamera, pattereita
- shampoota, dödöö..
En silleen suuremmin mitään ihmeellistä laittanu mukaan kun tiedän että kun/jos vieraita käy niin ne tuopi kaikkee evästä jne.. Tietty mies käy sitten evästä hakemassa.
Tekemistäkään mä en paljoo tartte.. arvelen että mä nukun sen mitä voin. Ja ainahan tuo puoliso on sitten tavaroitten ja syömisten hakijana.
saa pikkasen juoksuttaa..
Kaikkee piti taas kommentoida.. oon tässä varmaan tunnin ajan kirjotellu tätä tekstiä.. oon tehny kaikkee muutakin tässä samalla.. Mutta jos nyt siirtyis keittiön puolelle ja tekisi teetä.
Jaksamisia muille mammoille! Ihan kenen tahansa vuoro voi olla minä hetkenä hyvänsä.
(sais olla minun..
)
Mutta heti nopsaa ilmotusta tänne jos lähtee synnyttää tai jos on synnyttäny!!
*POKS* 39+0
:heart: