Heippa! Voi ihanaa, vauvojavauvoja. Onnittelut viel uusille äideille tätäkin kautta ja isot halitukset Jempille <3 Toivotaan et prinsessan vointi vahvistuu pian!
Ja uusille tervetuloa, onpa kivaa saada lisää päksiläisiä joukkoon
Ootkos Nanakuu Lahdesta vai ympäristöstä, saako udella? Ollaan suunniteltu (tai mä oon suunnitellu
) lahtiseutulaisten miittinkiä täs jossain vaiheessa, mut me aletaan ilmeisesti huolestuttavasti jakautua, joten taitaa jäädä treffailut sit myöhemmälle, treffaillaan sit vauvojen kanssa
Sairaalakassin sain pakattua (melkein loppuun) eilen, siel on ny:
- odotuspäiväkirja
- 7x sukat (mähän en siis noita sairaalan sukkia pysty laittamaan jalkaani..)
- lähtöalushousut
- pähkinän kotiutumisvaatteet toppapukua lukuunottamatta
- miehen eväät (pähkinöitä, suklaata, kokispullo, energiajuomaa, sisuja)
- shampoo + hoitoaine + saippua + dödö
- hammasharja + tahna
- pari huulirasvaa + pari kosteusrasvaa
- pari kirjaa
..vielä pitäis lisätä ennen lähtöä kamera+laturi, kännykän laturi, vauvakirja (jos sen ehdin ostaa), omia herkkuja ja omat kotiinlähtövaatteet. niin ja ne imetysliivit, joita en oo vieläkään päässy ostamaan..
Tänään oli neuvola ja sain mukavia arvioita
Pähkinä on jo niin alhaalla, et ei todennäköisesti pysy kauaa enää mahassa <3 Kuulema terkka ihmettelee tosi paljon, jos kestää laskettuun asti. Sanoi jopa, et ens tiistain aikaa ei tartte perua jos oon synnyttämässä (mitäh, sillon jo?!), et soittelee sit ku ollaan päästy kotiin. Mut sit aloin miettiä, et tosiaan; kolmen viikon päästä on jo laskettu aika, et ei tässä tosiaan oo kauaa aikaa
Eilen saatiin hoitopöytä vihdoin kotiin ja laitoin sen kuntoon + lajittelin vaatteet lipastoon. Sänky on myös nyt valmis kun sain kelapakkauslaatikon laitettua valmiiks. Turvakaukalon pehmusteet pesin eilen. Pitäis viel vaunujen renkaat ilmata, niillä ei onneks oo niin kiire..
Pitäis ottaa kuvia sängystä + hoitopöydästä, mut toi kameran toimivuus on edelleen vähän kyseenalaista. Tai kamera kyl toimii, mut kuvansiirto koneelle ei. Ainakaan meidän koneelle. Oon kokeillu sekä piuhan kautta et muistikortinlukijan avulla. Eip onnistu. Pitäis muistaa joku päivä täs käydä vaik porukoitten koneella kokeilemassa, et toimiiko siel.
Jemppi ja heidän prinsessa on kyl kovasti ollu mielessä tänään <3 Puhuttiin paljon miehen kanssa miten rankkaa mahtaa olla, kun joutuu lähtemään yksin kotiin ja jättämään pienen rakkaan viel hoitoon - vaikka kuinka tietää hänen olevan hyvissä käsissä sairaalassa. Ei sitä oikein voi kuvitella omalle kohdalle, ei sitä toivois kenellekään. Lähettelen voima-ajatuksia pienelle prinsessalle ja teille koko perheelle, eiköhän pian koita se todellinen vauva-arki, sitä osaa varmasti arvostaa vieläkin enemmän rankan alun jälkeen <3
<3 Hali87 & Pähkinä (ihan kohta) 37+0 <3