Heipat!
Onkohan tää nyt ihan normaalia,että mulla on jo nyt jotenkin tukala ja ahistava olo..? Mahakin alkaa olla samankokoinen kun esikoista odottaessa jotain rv 23 tms.
Tokihan kohtu oli varmaan esikoinen ajalta vielä "lörppä" että venyy helposti uudelleen,mutta miten jumalaton maha ja tukala olo mulla onkaan loppuajasta jos nyt jo näin..:O Ja pakko tunnustaa,mä en tiiä mille supistukset tuntuu tai se,kun maha kovottelee...En tajunnu esikoisen aikaan kumpiakaan ilmiöitä..
Ja voi vitalis tuota ukkoo...Oltiin v-loppuna mökillä ja appiukolla on tapana ottaa tömpsyjä ja olutta pitkin päivää ja joka päivä. Mä EN TYKKÄÄ siitä yhtään että killitetään koko ajan!! Ei se känniin asti oo juonu useinkaan,mutten tykkää siitä että viinana hajusena hönkii mun lasta päin :x
Ja kun vielä sikariakin polttaa..Noh,sanoin sit asiasta miehelle,etten tykkää että niitä viinapulloja pyöritellään silloin kun tyttö on hereillä ja että saa sanoa isälleen..Mies on siihen tottunu,eikä kukaan näistä miehestä,anopista tai appiukosta näe siinä mitään pahaa. Mies suuttuu,eikä oo puhunu mulle oikeen mitään lauantain jälkeen..ei myöskään isälleen sanonu.. Olinko mä muka jotenkin kohtuuton?
Mun suvussa riittää juoppo-hulluja ja oon nähny kaikenlaista. Isäkin joskus otti kuppia ihan jonkun verran,enkä tykkää siitä että kotona juodaan ja ollaan kännissä,varsinkaan kun pieniä lapsia.
Olkoot vaan kuinka miehen porukoiden mökki,niin vois se ukko silti kysyä,että haittaako jos ottaa vai eikö muka?! Mä sanoin miehelle ettei me mennä enää mökille jos ei aio isälleen sanoa,mä en viittis mut pakko kai se kohta on..
Mieskin aina on sitä mieltä että viedään tyttö porukoilleen yöks,mutta ihan taatusti vien,kun ukin pitää juoda silloin! Mies ei vaan tajua etten tykkää juomisesta...Exäni käytti kaikkea sekaisin,oli narsistinen,väkivaltainen,peliriippuvainen,ja mulle jäi sen sekoiluista 20000e velkaa jota edelleen makselen (josta tämä nyxä jaksaa aina muistuttaa,ihan kuin ei itteeni ottas se päähän, lapsetki kärsii mun exän tekemisistä vaikkeivät luoja kiitos ole sen lapsia!) joten toivoisin etten tarviis enää samantyylistä sekoilua katella..
Appiukko oli pari viikkoa sitten tullu kännipäissään vessasta vauhdilla,kaatunu ja lyöny päänsä,niin että piti amppari soittaa..Hohhoijaa ja sekös vasta on hauskaa kun humalassa sattuu ja tapahtuu,hehehhee..:headwall: Mieskin ennen meidän seurustelun alkua oli aika huoleton viinan suhteen ja kallo kolis millon minnekin ja hampaat kurkussa ollu useemmin kuin kerran. Onneks ei enää kuitenkaan.
Että silleen. Tuntuu kyllä ettei tuota ukkelia paljon tää raskaus kiinnosta,sanoo vaan ettei oo ees tajunnu vielä.. Niih, ja kun ei prkl ala toimia tän asunnon myynnin eteen,en viittis ite laittaa hänen omistamaansa asuntoa ominpäin myyntiin,enkä vissiin haekaan vuokra-asuntoakaan,muuten tuntee että mä päätän ja määrään kaikesta :headwall: On semmonen persiillepotkittava yksilö..
Hohhoijaa näitä miehiä! Nyt pakko saada ruokaa!
Kiitos ja anteeks -taas! :ashamed:
-Tipetsu ja Tiku&Taku 15+1-