Tervehdys piiiitkästä aikaa täältäkin!
Tervetuloa myös uusille!
Mulla oli jo 3.9. lääkäri, jolloin otettiin myös papa. Ei oo kuulunu mitään. Verenpaine oli korkea mulle, mut ehkä johtu siitä, ku kiireellä menin ja 1v mukana... Ja paino oli noussu edellisestä käynnistä 4kg!!!
Vaikka edelleen on pahoinvointia iltaisin.
Saaju tosi kurjaa, että voit noin huonosti. :/ Hyvä kuitenkin, että on paikka mihin mennä ja vvarmaan vaihtelukin virkistää!
Ootko kauan toiminu kätilönä? Ties vaikka oltais törmätty...
Toivottavasti sullakin olo paranee, niin pääsisit nauttimaan raskaudesta!
Tosi kiva, jos tätäkin pahaa oloa kestää koko raskauden, ku mullakin iltaa kohti pahenee... Nyt muutaman päivän ollu parempi, ku ollu joku flunssa perjantaista asti, niin nuha vieny hajuaistin.
Tipetsu ei voi muuta ku toivottaa jaksamista! Suku on pahin...
Nyt en muista, mitä piti muuta kommentoida, mut väsyttää ja olo on vähä heikko, ku istun tääl terkkarissa ja sokerirasitus meneillään... Enää puol tuntia, niin pääsee kauppaan ja kotiin!
Niin ja seuraava neuvola on 4.10., rakenneultra muistaakseni 28.10. Istukka on edessä (ainakin kätilö oli sitä mieltä nt-ultrassa), joten liikkeitä en oo vielä odotellu, mut tuntuki tällä kertaa varmuudella jo pari yötä sitten, luultavasti oon tuntenut jo aiemmin. Neljännen liikkeet tuntu vasta rv17-18, ku oli istukka edessä. Niin, ja vieläkään en oo saanu ton kuopuksen 1v 5kk imetystä lopetettua...
Vointeja kaikille!
Bambiina & pieni 15+6