Onnea uusille tulokkaille ja tervetuloa joukkoon.
Tipetsu,
Villaruusu ja
niiskunenä teidät on lisätty listoille.
cassyput mulla paino on ollu jo ennen raskautta pieni ongelma, kun se on heijannu niin paljo. Työhöntulo tarkastuksessa terveydenhoitaja oli sitä mieltä, että muutaman kilon pudotus ei ois pahiteeksi, mutta lääkäri sanoi, että ei tarvi tiputtaa ja tämä kaikki siis tuossa vuoden alussa. Lähtötilanteeseen nähden painoni on noussu 1,5kg. Se että mitä se on, niin en osaa sanoa, toki se voi olla pelkkää nestettä, mutta ei välttis.
jenniii mä en osaa sanoa yhtää että kumpi tää ois, kun ei ole sellasta vertailu kelpoa. Meille käy molemmat, mieheni toivoo ehkä enempi poikaa. Kaksosista sen verran, että siskoni aikoinaan kun odotti kaksosia, niin sanoi, että kaikki kivut ja tuntemukset oli moninkertaisia verrattuna siihen, että jos odotti vaa yhtä. Joten tuota lausetta kun mietin, niin ehkä meille on vaa tulos yks. Sitä miehenikin toivoo, koska sit tulee pikkusen kiirus saada talo valmiiks, jos tulee useampi.
Tipetsu selvästi on viivasi kyllä vahvistunut pelkästää kun vertasi niitä david testejä. Toivottasti tuhrusi ei tarkoita mitään pahaa. Olen ymmärtänyt, että alussa kuitenkin voi tulla pientä tuhruvuotoa eikä se välttämättä tarkoita mitään. Paljon tarrasukkia sinne matkaan. Mä saan kans 3+4 sulle viikkoja.
Diipeli mulla on ainaki ihan hirvee turvotus vatsalla. Täytyy tarkoin miettiä mitkä housut laittaa jalkaan. Onneksi on muutamat löysät collegehousut joita voi pitää. Musta tuntuu kans, kun katon itseäni peilistä, että niinku oisin menossa tosi pitkillä viikoilla. Mulla vatsa vielä oikein korostuu, kun on notkoselkä.
Täällä on tänä nukuttu kunnon päiväunet. Töissä väsytti iltapäivästä ihan hirveesti ja sit viel ku menin autorattii, ni tuntu että nukun siihen ratin päälle. Kotiin päästyä, nopea koneella käynti ja sit päiväunille. Nukuinkin useamman tunnin. Tänään paljastu töis yhdelle työkaverille mun raskaus. Alko kyselee mun jatkosuunnitelmia ja siitä, että kun töis vapautuu yks vakkaripaikka, että oisinko sen ottamas jos sitä tarjottais mulla (määräaikasella sopimuksella oon nyt). Pitkään koitin ensin kaarella ja miettiä mitä vastaan. Lopulta kerroin, että ei musta ois pitkäksi ajaksi iloa, ku jäisin äippälomalle. Lupas olla kertomatta muille vielä, koska oon niin alus, saapa nähä; mut totes loppuu, että nyt tiedän, että etsin jonkun toisen nostoavuksi, jos näen sut käytävällä.
Muuten tääl on menny ihan jees. Neuvolaa odotellessa.
knyte ja nyytti 5+6