Arell, toivotaan että kaikki menee hyvin! Päivä kerrallaan, vaikka huoli on valtava - useinmiten kaikki menee parhain päin
Soitin neuvolaan melkein heti plussan jälkeen, koska en tiennyt yhtään miten pitäisi menetellä ja luulin että haluavat tyyliin testata siellä onko raskaana ennen kuin antavat ensimmäisen ajan. Ei käynyt pienessä mielessäkään etteivät vaadi mitään todistetta alkaneesta raskaudesta
Toivottavasti
Villaruusulla on kaikki niin hyvin kuin tilanteeseen nähden on mahdollista. Pienen menetys, on sitten miten alussa tahansa, on hirvittävä kokemus eikä sitä haluaisi kenenkään joutuvan käymään läpi. Meillä oli suojelusenkeleitä matkassa, mutta pelossa eläminen viikonlopun yli oli vielä pientä verraten siihen että se pahin tapahtuu. Toivon kaikkea parasta ja hirmuisesti onnea ja tarrasukkia pienelle ja äidille seuraavaan raskauteen!
Cembalo, mäkin jännitin kun menin eilen töihin ensimmäisen kerran plussan jälkeen ja jouduin iltakahvilla ottamaan kaakaota kun yritän tietoisesti rajoittaa kahvin lipittämistä. Odotin koko ajan koska joku kysyy miksen juo kahvia. Taitavat toki jo ajatella että olen menetetty tapaus, siellä on jo viitisen vuotta povailtu ja kyselty vauvauutisten perään
Ruokarajoituksiin olen suhtautunut aika tiukasti mutta olen syönyt pastöroidusta maidosta valmistettua kotimaista sulatejuustoa (Aamupalaa) ja tonnikalaa. Mansikoita en ole syönyt, ostin niiden sijaan kotimaisia palkoherneitä.
Tipetsu, loimulohtahan saisi varmaan syödä vähän sen kerran pari kuussa. Sitähän saa ostaa tuoreena kauppa-autoista, ei ole vakuumipakattua ja maistuu sairaalloisen hyvältä
Itsekin tykkään kaikkein eniten just näistä rasvaisista petokaloista, lohi on ehdoton ykkönen ja savustettu haukikin olisi aivan ihanaa. Ei sitten syödä perhana
Esteri1, mulla hiukset ei ole reagoineet mitenkään mutta tuon valkkarin takia haluan huuhdella tuota toista päätä tavallista useammin.
audree, eilisessä ultrassa lääkäri tuumasi että mittaustulos heittelee helposti alkuraskaudessa kun pieni on ihan kipparalla ja tarkkaa mittaa on todella vaikea saada. Mitta on aluksi vissiin vaan arvio, tai lähinnä pyllyn paikka taitaa olla arvio
Vanhaa vitsiä siteeraten, milli sivuun ja se on silmässä
VoiceOfBaby, toivottavasti siellä tuhruilu on vaaratonta. Luin viikonloppuna kaiken mahdollisen mitä löysin keskenmenoista, ja törmäsin todella paljon kirjoituksiin joissa oli pientä tuhrua ja se oli ollut vaaratonta. Valtavat holahdukset punaista verta eivät taas useinmiten olleet vaarattomia, mutta sullahan tuhrukin oli ruskeaa. Minä jos kuka olen todella huono rauhoittelemaan, mutta todennäköisimmin kyse on varmaan jonkun pienenpienen suonen rikkoutumisesta. Toivon kaikkea hyvää!
Tervetuloa kaikille uusille! :flower: Mahtavaa että porukka lisääntyy
Oireista, nyt ovat toki olleet tosi tiukassa mutta silloin kun niitä oli ripakopallinen, en silti ikinä ollut hirveän hajuherkkä. Makuvirheitä tuli, mies osti meille Twixit ja valittelin että mun omassa keksi maistuu ihan kaapille. Kun mies maistoi, oli kuulemma ihan tavallisen makuista. Tänään täällä on oltu ihan onnen kukkuloilla - nyt etoo pikkuisen, ihanaa!
Seksiä täällä ei ole mitenkään hirmu paljon harrastettu. Olin melkein koko kesäloman kuin jätkän räkä piikkilangalla, löhöilypäivänäkin piti välillä ottaa päikkärit että jaksoi pysyä ihan vaan hereillä. Nyt energiataso on parempi, mutta rikkonaiset yöt väsyttää kun herään melkeinpä joka yö 10-20 kertaa. Taitaa olla osin ikäjuttu, nukun vuosi vuodelta kevyemmin, ja osansa tekee tuo kroonisesti tulehtunut oikea lonkka johon en nyt voi syödä tulehduskipulääkkeitä. Kortisonipiikkejä en myöskään raskausaikana suostu ottamaan, ei sillä että niistä ennen raskauttakaan mitään sanottavaa hyötyä olisi ollut.
Raskausviikoista, taidan itsepäisesti pysyä vanhoissa päivissä kunnes toisin todistetaan. Nyytti saa kasvaa nyt vähän ennen seuraavaa mittaa, luotan enemmän sitten siihen nt-ultran mittaan.
Seuraava ultra on ensimmäisellä neuvolakäynnillä eli 29.7., sitten saa nähdä pienen seuraavan kerran :heart:
Mayinka & Nyytti 7+2