**Maaliskuun murut** Heinäkuussa

Ekalta sivultahan se löytyi, että Diipeli on kerhon perustaja ja hyväksyy ilmeisesti uudet jäsenet? Joten kunhan ehtii, niin varmasti täältä halukkaat sinne pääsee. =)

Villaruusu voimia, voimia, voimia! Toivottavasti menee helpolla ja pääsette pian uuteen yritykseen! :hug:
 
Heipähei!

Josko minäkin tänne nyt sitten uskaltaudun, kun useamman päivän tässä jo plussaamisesta.

Eli Hätähousu 29v, 3. lapsi LA 19.3. K-PKS

Oireita täällä on ihan riittävästi, vaikka jos edellisiin raskauksiin vertaan, niin melko vähän vielä. Taitaa olla pahin vasta edessä. Sopivasti kesäloma taitaa kulua pahoinvoinnin kourissa. :$ Tällä hetkellä vain iltapäivisin/iltaisin iskee etova olo ja väsymys. Vessassa on kyllä saanut ravata ihan siinä määrin, että kovin on raskaana oleva olo. Ja tänään on ihan mahdoton turvotus. Laskeekohan tuo huomenna? Jos ei, niin mitä ihmeen kolttuja tässä joutuu käyttämään lähiviikot ennen kuin voi muille kertoa? Kahdelle kaverille oon kertonut, mutta muille koitan viivyttää ainakin sinne 8+ viikoille. Saa nyt sitten nähdä miten lopulta menee. Vähän jännittää, että miten lähipiiri tähän uutiseen reagoi... Meillä lapset vajaa 6 ja 4 ja tuntuu, että edellisestä raskaudesta on jo ikuisuus.
 
  • Tykkää
Reactions: knyte ja niiinuli
Voimia teille villaruusu ja mayinka

Tervetuloa kaikille uusille!

Täällä ihan mieletön väsymys! Vapaapäivinä olen jo iltapäivään mennessä nukkunut kahdet päiväunet ja saatan ottaa vielä kolmannetkin :O Vähän ahdistaa huominen aamuvuoro, kun jää ainakin kahdet päiväunet välistä :) Välillä tekis mieli kertoa kaikille, mutta vielä olen pitänyt salassa muilta, paitsi mun äidiltä. Välillä päätänkin kertoa jollekin kaverille, jota nään, mutta sitten en saa sanottua kuitenkaan! Tää kieltämättä tuntuu oudolta, kun edellisestä raskaudesta on niin kauan, tyttöhän täyttää kohta 5 vuotta. Jännitti ihan kauheasti sinne neuvolaankin soittaa ja olisin halunnut lykätä sitä vielä myöhemmäksi, mutta pakkohan se oli sen ultran takia.

Täällä muuten yksi virstanpylväs lähenee. Olen nimittäin saanut myöhäisimmän keskenmenoni 7+4. Eihän se uudessa raskaudessa mitään tarkota, tiedän sen kyllä, mutta henkisesti helpottaa, kun tuon yli menee. Kyllähän sitä vieläkin nuo menetykset muistaa...

Sydäntähti 7+1
 
Kertomisesta mä kerroin esikoisesta jo rv 10 mutta kuopuksesta vasta rv 17 :D Oli siinä peitteleminen kun molemmissa raskauksissa maha on alkanut näkyä jo rv 12 kun kohtu kallistunut eteenpäin ja oksentanut olen, eipä silloin juuri kyläiltykään että saatiin pidettyä salassa.

Nyt ajattelin odottaa varmaan yhtäpitkään, en usko että kukaan osaa odottaa vauvauutisia meiltä näin pian, kakkosen kohdalla oli ihan ennalta arvattavaa kun mun sisko sai sillon kaksoset ja serkku vuoden ikäerolla lapset niin kaikki jotenkin tiesi että meillekin pian toinen on kuitenkin tulossa.

Nyt ei varmasti arvaa, paitsi siskolleni kerroin kyllä heti plussattuani :) Hänellä ensiviikolla testaus että käviskö niin hyvä tuuri että odoteltais kolmansia lapsia samaan aikaan (ja melkein samoilla viikoilla)=)
 
Villaruusu voimia! :hug:

Mayinkalle vielä peukut pystyssä!

Kahvia olen juonut pari kuppia päivässä ja juon varmaan niin kauan kuin se maistuu. Normaalisti juon paljon enemmän, joten ihan hyvä, että voin nyt edes tuon juoda. Muuten ne töissäkin keksisi heti, että olen raskaana. Kerran viime talvena jätin töissä ottamatta kahvia, niin heti jo joku kysyi, että mikäs mulla nyt on. :D

Lemmikeistä meillä on pieni koira, joka ainakin toistaiseksi on tullut hyvin juttuun lasten kanssa :)

Oireita on edelleen hyvin vähän. Nyt uutena on tullut lievä nännien herkkyys. Eivät siis tunnu herkiltä kuin koskettaessa.

Cembalo 5+0
 
Ihanaa, muitakin väsyneitä löytyy! Huvitti tuo Sydäntähden kommentti, että voi nukkua
jopa kolmet päiväunet! :D Täällä tänään herätty aamulla 9.30 hyvin vaivalloisesti ja
iltapäivästä nukuttu kolmen (!!) tunnin päikkärit ja toki taas väsyttää. Meillä miestä
ärsyttää mun nukkuminen, mutta minkäs teet... Minulla on nyt myös uutena oireena tullut
palelu.

Kahvia tulee juotua aamulla kupillinen, ehkä vielä päivän aikana toinenkin kuppi, normaalisti
juon paljon enemmän, mutta nyt ei vain tee mieli.

Tänään piti saada Subilta patonki, vaikka en ole moneen vuoteen voinut sietää Subin eväitä!
Ja hyvältä maistui! :)

Äitee
 
Täällä toinen uusi maaliskuun odottaja. Eilen tuli plussattua :) Menkkojen alkuun olisi vielä pari päivää, mutta eilinen plussa oli niin vahva niin pakkohan tähän on uskoa. Oireita ei ole muuta kuin pieni turvotus (eteenkini iltaisin) ja jatkuva vessassa juokseminen :D

Eli
Nana_84 / 28 / 2. lapsi / TYKS

Ja mekkojen mukaan LA on 25.3.
 
Viimeksi muokattu:
Tervetuloa taas uusille :) kivaa kun tulee lisää väkeä juttelemaan :)

Täällä onneksi tuhruilu näyttäisi loppuneen ainakin toistaiseksi. Uskon siis että täysin vaaratonta on kun ei niitä kipujakaan ole ollut. Muuten mennään edelleen oireettomana. Saa nähdä mitä ensi viikko tuo tullessaan :)

Sekopo ja MiniMe 4+5
 
Huomenta vain kaikille.

Laskin juuri, että itsellä viikkoja on 7+1.

Oireina edelleen samat mitä ollut koko ajan; väsyttää, arat rinnat ja mahaan välillä sattuu. Vatsa myös aamuisin sekaisin, pari kertaa aamulla käynyt vessassa yökkimässä muttei ilmeisesti ole ollut vielä niin voimakas öklötyskohtaus, että olisi saanut pönttöä kunnolla halailla. :D

Sen olen tässä myös viikon aikana huomannut, että mikäli ehtii tulla nälkä niin sitten iskee se huono ja oksettava olo..eli pitäisi jatkuvasti syödä jotain pientä ettei nälkä iske. Aamut varsinkin erittäin pahoja juuri tämän takia, kun pitkä yö takana ja monta tuntia kun viimeksi syönyt. Joku olikin maininnut, että hänellä oli hiukopalaa sängyn vieressä ja söi ennen kuin ylös nousi...mietin pitäisikö sitä itsekin tätä kokeilla :popcorn:
 
Villaruusulle voimia!
Mayinkalle :hug:

Tervetuloa kaikille uusille :wave:

Oireet täällä edelleen rintojen arkuus, huono olo, jos ei syö tasaisin väliajoin ja voimakas hajuherkkyys :x Myös väsymys vaivaa, onneksi olen lomalla niin saa levätä niin paljon, kun lystää.

Kahvia juon sen pari kuppia päivässä. Ennen mennyt reilusti enemmän, nyt ei vaan maistu.

Neuvolaa en ole vielä varannut. Meillä nyt neuvola kiinni pari viikkoa, niin jos sen jälkeen sitten..

Lemmikeistä meillä on kissoja.

Pätkäle ja mini 4+4
 
Kaikille uusille tervetuloa! :flower:

Arell Minä soittelin neuvolaan muistaakseni viikolla 4+5. Ensimmäisen ajan sain muistaakseni viikolle 8+4 (ei ole nyt kalenteria tässä). Ei sanottu mitään, että olisi ollut liian aikaista soitella. Luultavasti terkkari on ihan tyyytyväinen kun soitetaan ajoissa, jotta pääsee muistuttamaan esim. raskausajan vitamiineista. Nehän on tärkeitä jo tässä ihan ekoilla viikoilla. Erityisesti viikolla 5, kun alkion hermostoputki sulkeutuu. Mulla noi vitamiinit oli käytössä jo yritysaikana, mutta kaikkien olis hyvä aloittaa ne viimeistään plussan tultua! :)

Kahvista kun on ollut puhetta, niin miten olette suhtautuneet muihin ruokarajoitteisiin? Oletteko jättäneet syömättä esim. sulatejuustot ja fetat? Onko ne kuitenkin ihan turvallisia, jos ovat valmistettu pastöroidusta maidosta? Yksi juttu minkä olen nyt huomannut, niin meillä on sattunut olemaan paria eri leipää, joissa pellavansiementä on (esim. jyvämuhkut). Niin ja pellavasiemen on siellä "kiellettyjen" listalla. Kalojen kanssa mulla ei ole ollut ongelmaa, kun muutenkin syön kalaa liian vähän. Maksaa en syö muutenkaan.

Tuossa vielä linkki, mistä löytyvät nämä rajoitukset.
Raskausaikana vältettävät elintarvikkeet - THL
 
Heippa vaan!


Uusille odottajille tervetuloa!!!

Villaruusu
lle halaus ja voimia!! :hug:

Mayinka
toivotaan parasta! :hug:


Neuvolaan mäkään en ole soitelu,jotenkin haluaisin sitäkin venyttää mahdollisimman pitkään.. Jos tässä vielä tulevan viikon pysyy raskaana,niin jospa sitä sit kun rv 6+ alkaa. Mieluummin vaikka rv 7


Oireet pysyny samana eli melko laimeina. Öklötystä kuitenkin,masulla jomotuksia toisinaan,välillä jopa toispuoleista nipistelyä..? Vetämätön olo,jano,palellus ja nyt nännitkin aristaa. Eikä paljon auta aristeluun se,kun esikoinen niitä imeksii,auh! :D

Ruoka-aineista
en oo koskaan ollu fetan tai homejuustojen ystävä,joten nou hätä. Savustettua lohta tekis niin mieli,just sitä kiellettyä kaupan vakuumiin pakattua..:p
Söin sitä ihan hurjana ennen kuin tiesin odottavani esikoista,nam! Enkä mä noita leipiä ole tarkoituksella jättäny ostamatta joissa on pellavansiemeniä,järjen kanssa kun niitäkin syö niin eikai luulis olevan kamalan vaarallista..? Maksamakkaraa olen tykänny syödä,mutten niin usein etten vois sen nyt jättää kokonaan pois..


Siis miten tää aika voi mennä näin saamarin hitaasti?! Kyllä siis muuten yleisesti ottaen kuukaudet kuluu,kohta jo syksy jne. mutta nyt kun raskausviikkojen odottaa kuluvan,niin tuntuu että yksi viikko kestää kaksi viikkoa..:confused: Siis tuntuu että mullakin on koko ajan vaan rv 4+ jotain..Ja kun joku kiekko näytti että nyt ois rv 4+5,mutta mun mielestä 4+6 ja huomenna rv 5+0 kun menkat alkoi ma 10.6....?:confused: Tuntuu tosiaan että aika pysähtyi testin tehtyäni!


Mites te joilla useampi raskaus jo takana,niin koska teillä alkoi oikeesti vauva-masu näkyä toisen lapsen kohdalla? Mulla pömpöttää tuo maha jo niin kauheesti että luulis jo viikkoja olevan 20.. En oo ylipainoinen,mutta esikoisesta jäi maha makkara,ja kun sektio-haavakin kursittua kasaan vain jotenkin..:headwall:


Ja hei sektiolla synnyttäneet,kuinka seuraavaa raskautta seurattu,siis jos sektiosta esim. vuosi niinkun mulla. Jänskättää vähän tuo arpi..

Sitten kysymys seksistä uskallatteko harrastaa ihan normaaliin tapaan? Mä en. Esikoisen aikaan saatiin yhdyntäkielto olikohan rv 28 loppuun asti. Välillä oli myös pari viikkoa,kun tuhruili ja istukan reuna vuoteli.. Nytkin toissapäivänä puuhasteltiin,mutta keskityn lähinnä siihen ettei mies pääse ns. perille asti ja nautinto on itselläni kadoksissa sillä hetkellä..:(


-Tipetsu ja onneli rv 4+6-
 
Onnea kaikille uusille plussanneille!

Nyt on lisätty taas porukkaa listoille. HUOM! Laittakaa mielellään punaisella värillä lisättävät asiat, jotta on helpompi hahmottaa tästä viesti ketjusta ne tekstit. KIITOS!

Villaruusu harmillista, että jouduit kokemaan surun. Paljon voimia teille, voima hali. :hug: Pidän peukkua, että pääset pian yrittämään uudelleen.

Hätähousu toi on just vaikee, jos ei oo tottunu käyttää väljiä vaatteita ja haluaa raskauden peittää alussa, että mitä vaatteita pistää päälle. Itse olen pitänyt aina suhteellisen vartalon myötäisiä vaatteita, enkä häpeä esitellä vatsakumpuani. Minulla kun on notkoselkä, niin vatsa tulee vielä herkemmin näkyviin ja näyttää nyt jo siltä kuin olisin tosi pitkällä. Tosin olen ostanut muutaman äitiysvaatteen ja käytän niitä nyt jo. Töissä en ole vielä puhunut kuin yhdelle työkaverille raskaudesta, mutta eiköhän ne kohta huomaa tämän.

Äitee kahdelle täällä on ihan alusta asti paleltu, vaikka mittari näyttäis sisällä yli 20 astetta, ni silti oon ihan jääs. Mietin, että minkähän villapuseron sitä joutuu ottaa töihin mukaan varuiksi jos alkaa paleltaa. Herättää kyl melkosta huomiota, mutta oon hyvin tähän asti saanu selitettyä asiaa sillä, että normaalistikin olen tosi viluinen ja saatan pitää päällä takkia ulkonakin, vaikka mittari näyttäis 30 astetta. Ei tarvi olla kuin pieni tuulen vire, ni se saa mut palelee oikeastikin normaalissakin oloissa. Mäki kävin pitkästä aikaa tässä yks päivä syömässä subin patonkia, vaikka tosi harvon oon siel käyny, kun en niin välitä niistä, mutta hyvää oli täl kertaa.

Arell mitähän mulla ois ollu viikkoi kun otin yhteyttä, oisko ollu jotain 5+3 tai jotain sinne päin. Oisin kyllä ottanu aiemminki yhteyt, mutta työvuoroni oli sellaisia etten saanu soiteltua, täällä kun soittoaika on vaa aamulla 8-9 välil. Ja ajan sain rv:lle 8+5. Tässäkin oisin saanu jo viikkoa aiemmin, mutta jälleen työvuoroni eivät antaneet periksi, oisin joutunu olee nii paljon pois töistä, enkä halunut vielä kertoa töissä raskaudestani, varsinkaan kun oma pomoni on lomilla. Mutta hyvä se on olla hyvissä ajoin neuvolaan yhteydessä.

Esteri1 täällä on tehty sama huomio. Hiukset on rasvaset jo yhden päivän jälkeen. Ennen on menny helposti useampi päivä ennen kun on alkaneet rasvottua.

Cembalo ruoka rajotteita en oo kyl ihan täysin noudattanu, edelleen syön fetaa ja sulatejuustoa. Kalaa syön myös (kirjolohta, tonnikalaa ja seitiä; järvikaloja en oo juuri koskaan syöny), mutta toki vain kypsänä. Vähän tekee tiukkaa olla syömättä graavisuolattua lohta, mutta ei auta; sen verran kyl täytyy jaksaa odottaa. Graavisuolattu lohi on ollu mun herkkua aina. Maksaruokia en oo syöny raskauden aikana, mutta ei ole ongelma, kun eivät ole olleet mitään mun herkkui koskaan. Jossain oli just puhetta, että jos liikaa alkaa tuijottaa näitä ruokarajoitteita, niin eihän sitä sais syödä mitään. Tärkeintä on se terveellinen ruoka.

Tipetsu musta tuntuu kans, että kun laskee raskausviikkoja, ni tuntuu, että viikot vaa matelee. Mut sit jos miettii, että kohta on kesäloma ja sit alkaa syksy ja sit onki jo joulu, ni yllättävästi se sillee menee nopeasti. Meil töis lähti yks toisiin töihin ja hänelle kerroin ennen hänen lähtöä tästä raskaudesta. Hän sanoi, että mieti asiaa niin, että vain tämä kesä enää, niin aika menee nopeasti. Tätä hänen lausetta olenkin miettinyt aina kun töissä on vähän jotain ongellmaa, että vain tämä kesä. :)

Kyl tääl on toistaiseksi harrastettu seksiä ihan normaaliin tapaan. Tosin yhdyntää on hiukka vähemmän kuin aiemmin, mutta emme ole sitä jättäneet pois raskauden vuoksi. Toki sit jos lääkäri kieltää jossai vaiheessa raskautta yhdynnän, niin täytyyhän se sit lopettaa. Mutta seksi on paljon muutakin kuin pelkkää yhdyntää. Meillä jokaiseen päivään kuuluu pieni toisen huomioiminen ja hellyyden osoitukset, en tiedä tuleeko tästä meidän ns. "salainen ase" pitkälle avioliitolle, kun sitä joskus pitkään parisuhteessa eläneiltä kysytään.

Täällä voidaan hyvin. Ei mitään ongelmia oo ollu raskauden suhteen.

Knyte ja nyytti 7+0
 
Löytyykö täältä jo synnyttäneitä joko Kättärillä tai Naikkarilla?
Esikoisen synnytin Naikkarilla ja nyt mietin josko vaihtaisi synnytyssairaalan kättäriin.

Jos joko viiitsisi kokemuksiaan kertoa näistä paikoista niin olisin kiitollinen :)
Mitä hyvää ja mitä huonoa ja monesko lapsi syntyi kyseisessä sairaalassa.

Arell ja herne 4+1
 
Ja tuohon seksikysymykseen: Meillä väheni seksi sitä mukaan kun vatsa kasvoi silloin kun ekaa odotin. Nyt mies tossa jo lupaili että ei häntä enää tokalla kerralla se massu haittaa että jospa sitä seksiä saisi ihan koko raskauden läpeensä :) Ainakin niin kauan kuin se on itselle mahdollista ;p Ei meillä mitään pelkoa ollut vaan tuntui vaan niin oudolta kun se iso massu oli joka puolella :D

Arell
 
Heippa kaikille!

Neuvolaan otin yhteyttä viime viikolla (eli rv 5 + jotain). Ajan sain 8+3 päivälle. Kuulemma se 8 viikko ehkä paras. Huomenna tosin ajattelin soittaa äitipolille lääkäriaikaa. Tokassa raskaudessa kun tuli tukos sinne jalkaan ja jouduin sitä vertaohentavaa pistämään niin sen vuoksi ajattelin siellä käydä pyörähtämässä kanssa. Suoneen missä oli tukos sattuu nyt jonkin verran enkä halua ottaa riskiä.

Ruokarajoitukset En ole hirveasti seurannut. Raakaa kalaa (mm.sushia.. namm) en ole enää syönyt. Vitamiineja en myöskään ota lisäksi. Minulla ei pysy mikään "keinotekoinen" vitsku tai rauta sisällä. Tulee ripulia melkein heti. Neuvolatäti viimeksi sanoi että ei kannata sitten edes niillä yrittää. Ruokavaliota vaan monipuolisemmaksi.

Maha En muista ollenkaan milloin tokassa alkoi näkyä. Luultavimmin joskus viikolla 10 tai jotain. Mulla on taaksepäin kallistunut kohtu joten varmaan sen vuoksi näin myöhään? Mut nyt tuntuu jo tässä vaiheessa housut kiristävän.!!.. Muuten siis hoikka ja litteä masu joten siksi varmaan näkyy heti. Kummassakin edellisessä raskaudessa otin 20 kg lisää painoa. Siihen ei ottanut kukaan lääkäri/neukkutäti kantaa. Viimeistään puoli vuotta synnytyksen jälkeen olivat taaseen hävinneet nämä.

Oireet Paleltaa edelleen aivan valtavasti myös. Mahassa tuntuu. Ja se aamuväsymys/heikko olo on jotain ihan tajutonta. Tänään varsinkin oli todella vaikea aamu jotenkin. Mansikat auttavat täällä pahaan oloon. Ja suolainen syötävä. Ja muutenkin normaalia väsyneempänä täällä ollaan. Eilenkin meni varmaan puoli ilta sohvalla maatessa. :)

Seksi Ei olla rajoitettu. Varmaan päinvastoin.. kun mua himottaa koko ajan. Eikä tarvitse miettä ehkäisyä. Villiä menoa siis. Päivittäin.. :ashamed: Mut tiedän että siinä vaiheessa kun maha kasvaa niin tämä ilo loppuu. Ei muuta syytä kun mä en itse tykkää mun muodoista raskaana ollessani (sairasta?) enkä pysty nauttimaan niin paljon mahan kanssa..

Lemmikeistä Meillä on pieni koira. Suhtautuu lapsiin hyvin. Jopa suojelee. Niin ja on nää hepatkin.. mut ne ei ole lemmikkejä.. :)

Mitähän muuta piti sanoa.. niin valkovuoto on täällä runsastunut jonkinverran. Varmaan ok?

Meille tämä kolmas saa olla viimeinen lapsi joten sterilisaation varmaan otan tän jälkeen. Onko joku muu miettinyt samaa?

E ja Kiho3 (vko 6+1)
 
Tulin pikaisesti kommentoimaan tuota sektioasiaa. Suositushan on, että n. vuoden jälkeen saa raskautua, eli ei pitäisi olla ongelmia siitä johtuen. Itsellä oli kanssa tuo vuosi, eikä mulla mitenkään seurattu. Olen huomannut myöhemmissä raskauksissa, että kohdun kasvamiseen liittyvät kivut on kovempia, kun arpikudos venyy. Se on kuitenkin ihan harmitonta.

Mulla paha olo aaltoilee, niin että useimpinä päivinä on vain pientä ällötystä välillä, mutta tänään on kyllä sellainen oikein huono päivä. Kaikki syöminen ja syömättömyys saanut aikaan niin pahan olon, etten ole tiennyt miten päin pitäisi olla. Aamuvuoron sinnittelin kuitenkin...

Sydäntähti 7+2
 
Heippa, ihan uutena täällä siis kirjoittelen, ja joukkoon iloiseen saanen liittyä tänään 6+0. :)

Elikkä siis laskettu aika täällä suunnalla olis 9.3., ihan ensimmäinen raskaus meille. Hirveesti väsyttää, tissit on pirun kipeet ja tuntuu et turvoksissa olen ku ilmapallo. :D

Toivottavasti menee kaikki hyvin, pientä jännitystä on ilmassa jo, neuvola on ens keskiviikkona kun täti jää kylällä lomalle ja haluaa mut itse nähdä. Mitä tuolla ekassa neuvolassa tapahtuu ? Paperit ollaan täytelty ja pohdittu tähän sikiöseulontaan (?, verikokeet ultran tukena) osallistumista...

- [HR][/HR]andyi92 / 20v / LA 9.3. / ensimmäinen / PHKS
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: niiinuli ja knyte
Heissan,

Raskauden näkyminen.Mulla näky pikkukakkosta ootellessa massu jo 13 viikolla. Mutta esikoista odottaessa olisin isossa hupparissa menny ihan normikokosesta naisesta siis vielä aivan ennen h-hetkeä :D

Ruoka-ainerajoitukset.
Enpä ole juustoja mitenkään välttäny. Kalaa syyään kerran viikossa lajeja vaihdellen.

Seksi. Harrastetaan ihan normisti sillon ku tekee mieli ;)

Neuvola Ajattelin raskauden ottaa puheeksi kun varaan pojille 3 ja 1,5vuotis neuvolat. Tai siis jos olen raskaana. Testiähän en ole vielä voinu tehä kun ei posti kulje viikonloppuna.

Oireet on kuitenki aika selvät. Ei menkkoja, vatsaturvoksissa, väsyttää ja kokoajan nälkä.

Elisabeth279 Meillekin tämä kolmas on viimeinen lapsi. Jompi kumpi käy laittamassa piuhat rusetille. Luultavasti mies koska olenhan minä synnyttäessä kovemman työn tehnyt eli hänen vuoronsa vaivaantua :) Tämä raskaus on "vahinko", mutta siis onnellinen sellainen. Oltais mielummin odotettu vielä ennen kolmannen lapsen hankkimista, mutta hän päätti tulla nyt niin hän sitten tulee :heart:

Ai niin ja olipa jännä kun pomo tässä viime perjantaina katto minua pitkään ja kysy että "ootatkos sinä vauvvaa?" Menin ihan hämilleni kun KENELLEKKÄÄN EI ole asiasta puhuttu. Totesin vain että en tietääkseni
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä