Onnea kaikille uusille plussanneille!
Nyt on lisätty taas porukkaa listoille.
HUOM! Laittakaa mielellään punaisella värillä lisättävät asiat, jotta on helpompi hahmottaa tästä viesti ketjusta ne tekstit. KIITOS!
Villaruusu harmillista, että jouduit kokemaan surun. Paljon voimia teille, voima hali. :hug: Pidän peukkua, että pääset pian yrittämään uudelleen.
Hätähousu toi on just vaikee, jos ei oo tottunu käyttää väljiä vaatteita ja haluaa raskauden peittää alussa, että mitä vaatteita pistää päälle. Itse olen pitänyt aina suhteellisen vartalon myötäisiä vaatteita, enkä häpeä esitellä vatsakumpuani. Minulla kun on notkoselkä, niin vatsa tulee vielä herkemmin näkyviin ja näyttää nyt jo siltä kuin olisin tosi pitkällä. Tosin olen ostanut muutaman äitiysvaatteen ja käytän niitä nyt jo. Töissä en ole vielä puhunut kuin yhdelle työkaverille raskaudesta, mutta eiköhän ne kohta huomaa tämän.
Äitee kahdelle täällä on ihan alusta asti paleltu, vaikka mittari näyttäis sisällä yli 20 astetta, ni silti oon ihan jääs. Mietin, että minkähän villapuseron sitä joutuu ottaa töihin mukaan varuiksi jos alkaa paleltaa. Herättää kyl melkosta huomiota, mutta oon hyvin tähän asti saanu selitettyä asiaa sillä, että normaalistikin olen tosi viluinen ja saatan pitää päällä takkia ulkonakin, vaikka mittari näyttäis 30 astetta. Ei tarvi olla kuin pieni tuulen vire, ni se saa mut palelee oikeastikin normaalissakin oloissa. Mäki kävin pitkästä aikaa tässä yks päivä syömässä subin patonkia, vaikka tosi harvon oon siel käyny, kun en niin välitä niistä, mutta hyvää oli täl kertaa.
Arell mitähän mulla ois ollu viikkoi kun otin yhteyttä, oisko ollu jotain 5+3 tai jotain sinne päin. Oisin kyllä ottanu aiemminki yhteyt, mutta työvuoroni oli sellaisia etten saanu soiteltua, täällä kun soittoaika on vaa aamulla 8-9 välil. Ja ajan sain rv:lle 8+5. Tässäkin oisin saanu jo viikkoa aiemmin, mutta jälleen työvuoroni eivät antaneet periksi, oisin joutunu olee nii paljon pois töistä, enkä halunut vielä kertoa töissä raskaudestani, varsinkaan kun oma pomoni on lomilla. Mutta hyvä se on olla hyvissä ajoin neuvolaan yhteydessä.
Esteri1 täällä on tehty sama huomio. Hiukset on rasvaset jo yhden päivän jälkeen. Ennen on menny helposti useampi päivä ennen kun on alkaneet rasvottua.
Cembalo ruoka rajotteita en oo kyl ihan täysin noudattanu, edelleen syön fetaa ja sulatejuustoa. Kalaa syön myös (kirjolohta, tonnikalaa ja seitiä; järvikaloja en oo juuri koskaan syöny), mutta toki vain kypsänä. Vähän tekee tiukkaa olla syömättä graavisuolattua lohta, mutta ei auta; sen verran kyl täytyy jaksaa odottaa. Graavisuolattu lohi on ollu mun herkkua aina. Maksaruokia en oo syöny raskauden aikana, mutta ei ole ongelma, kun eivät ole olleet mitään mun herkkui koskaan. Jossain oli just puhetta, että jos liikaa alkaa tuijottaa näitä ruokarajoitteita, niin eihän sitä sais syödä mitään. Tärkeintä on se terveellinen ruoka.
Tipetsu musta tuntuu kans, että kun laskee raskausviikkoja, ni tuntuu, että viikot vaa matelee. Mut sit jos miettii, että kohta on kesäloma ja sit alkaa syksy ja sit onki jo joulu, ni yllättävästi se sillee menee nopeasti. Meil töis lähti yks toisiin töihin ja hänelle kerroin ennen hänen lähtöä tästä raskaudesta. Hän sanoi, että mieti asiaa niin, että vain tämä kesä enää, niin aika menee nopeasti. Tätä hänen lausetta olenkin miettinyt aina kun töissä on vähän jotain ongellmaa, että vain tämä kesä.
Kyl tääl on toistaiseksi harrastettu seksiä ihan normaaliin tapaan. Tosin yhdyntää on hiukka vähemmän kuin aiemmin, mutta emme ole sitä jättäneet pois raskauden vuoksi. Toki sit jos lääkäri kieltää jossai vaiheessa raskautta yhdynnän, niin täytyyhän se sit lopettaa. Mutta seksi on paljon muutakin kuin pelkkää yhdyntää. Meillä jokaiseen päivään kuuluu pieni toisen huomioiminen ja hellyyden osoitukset, en tiedä tuleeko tästä meidän ns. "salainen ase" pitkälle avioliitolle, kun sitä joskus pitkään parisuhteessa eläneiltä kysytään.
Täällä voidaan hyvin. Ei mitään ongelmia oo ollu raskauden suhteen.
Knyte ja nyytti 7+0