Voi kurjuus, täällä olikin huonoja uutisia. :'(
Villaruusu ja Mayinka kovasti tsemppiä ja jaksamista! :hug:
Tervetuloa uusille!
Arell kerhon ylläpitäjän tms. pitää hyväksyä sinut, kukahan se meistä olikaan...?
Sekopolle myös peukkuja, et olis vaaratonta!
Alkaa itseäkin pelottaa, kun lukee muiden ongelmista, kun tätä ikääkin jo on... Mutta yritän kuitenkin nauttia, vaikka tiedän että tästähän se stressaaminen vasta alkaa!
Oliko se jotenkin niin, että lasten saaminen on sitten elämän kestävä huoli; ja pienet lapset, pienet huolet ja isot lapset ja isot huolet.
Esikoisen kanssa pelkään, kun kulkee mopolla liikenteessä, ja ton pienen (1v 2kk) unta valvon edelleen, että HENGITTÄÄKÖ se...
Nämä esimerkkeinä. Siis kaiken tämän laumani kanssa stressaan millon mitäkin, ja lisää vaan tulossa, mutta kyllä näistä nautitaankin! =)
Lemmikkejä meillä on liikaakin, eli kaksi koiraa, kolme pupua, akvaario ja hevosia... Olisin vielä halunnut kuukausi sitten koiranpennun, mut onneks mies oli taas se järkevä!
Onpa muuten melkoinen tää väsymys jo tässä vaiheessa, ihan PAKKO ollu saada joka päivä ainakin pienet päikkärit... Ja aamulla ei jaksais nousta sängystä. Onneks en oo töissä, eli voin elää lasten kanssa omaan tahtiin, mutta ensi kuussa 4v menee päiväkotiin (3pvää/vko), niin sit pitää vissiin alkaa heräämään ja viemään se ajoissa. Toisaalta se tuo taas rytmiä viikkoon; tälläkin viikolla mulla ollu päivät ihan sekaisin.
Ruoka ei maistuis, ja eilenkin Hesessä jäi melkein puolet ateriasta syömättä. Taitaa jonkinasteinen pahoinvointi olla hiipimässä tännekin. :/ Tai jugurttia ja jotain raikasta tekis mieli mättää, ja kova jano ollu, ku yleensä oon huono juomaan. Mut oikeeta ruokaa ei tee mieli. Ja siitä
kahvista, niin kahdessa edellisessä raskaudessa kahvinjuonti loppui jo melko alussa, ei vaan uponnut. Varsinkin kolmosen kohdalla oli hankalaa, kun olin vielä töissä enkä ollu kertonu siellä, niin pakko oli aina ottaa kahvia vähän ja muka juoda, ettei pomo arvannu.
Sit siirryin pussikaakaocappuccinoon, jota join myös viime raskauden. Saattaa olla kohta taas edessä.
On siinäkin jotain pikakahvia, mut ei närästä, kun ei juo kun kerran-kaks päivässä.
Nyt täytyy lähteä jatkamaan nurmikonleikkaamisurakkaa helteeseen, ja muutenkin pihahommia riittäis...
Vointeja ja aurinkoista viikonloppua kaikille!
bambiina & pieni 5+1