Maaliskuun muruset 2012

Tessulle tsempitykset ja Laretzkille pakko kommentoida, myös mun yksi ja ainoo mieliteko on vesimelooni ja sitä menee ku hullulle puuroo.. :D Oon syöny ny puolentoista viikon aikana varmaan viitisen vesimeloonia yhteensä :LOL: Neuvolan täti vahvisti, että on oikein mukava himo, saa syödä niin paljon kun ikinä maistuu!
 
Iltaa tänne!
Mulla alko aamulla pari minuuttia heräämisen jälkeen aivan järjetön kipu oikealla alamahalla, alaselässä ja reisissä. Ihan yhtäkkiä siis. Noh. soitin sit heti kasilta ku tunnin olin kärsiny äitiysneuvolaan ja sieltä sitten koitin saada aikaa gynelle, mutta oli ihan täyttä. Lääkäri ajan sain kahdeksi, sanottiin että ennen kahta yhtään lääkäriä talossa EI OLE. Mies lähti sit viemään mua melkeen heti keskussairaalalle ku sanoin että en pysty odottaa kasista kahteen. sieltä käännyttivät takas omaan terveyskeskukseen vaikka sanoin että lääkäriä ei ole.
Kuinka ollakaan kun pääsin terveysasemalle hoitaja otti vastaan ja vei sängylle ja sanoi laittavansa mut päivystäjälle. Kysyin onko jonoa niin sain vastaukseks" yks on ennen sua, on ollu hiljanen aamu".
Ei jumalauta, mulle sanottiin pari tuntia aiemmin että ei ole lääkäriä koko talossa kun ovat kaikki kokouksessa!

No lääkäri tutki ja sitten vielä gyne ultras. Ei löytyny ku tyhjä pussukka jossa vähän nestettä, ei siis minkään näköstä alkiota. :'( Sano että voi olla ihan normaalia ku ollaan näin alussa, mutta sitten ku on eka neuvola ni varataan aika uuteen ultraan ja katotaan onko elämää.
Nyt mä olen ihan varma että sinne mitään elämää tulekaan ku esikoista odottaessa niin kuin 2 päivää tämän jälkeen (5+5) kävin ultrassa ja hyvin näky "iso" alku.
On aivan kauhee ahistus päällä, ja ei yhtään auta että veli ku on tyttöystävänsä kanssa kylässä ni tää kaikkitietävä tyttöystävä on tänään jo 3 kertaa sanonu kuin meijän laps on niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin kiinni meissä (siis tämähän on hänen mielestä hyvin negatiivinen asia) ku ei yhtään haluu olla meistä erossa (alko siis itkee ku juoksin hakee maitoa toisesta jääkaapista varastosta). Jumalauta. poika on vuoden ja 1kk!
En sit ees pystyny mitään siinä sanoa esim kiintymyssuhteesta ja muista lapsen kehitysvaiheista ku ajattelin että nyt jos sanon sananki ni haukun koko ämmän ihan pataluhaks, tällä tyypillä siis ei ole lapsia eikä ole ollut lasten kanssa tekemisissä.

Anteeks tää avautuminen mutta vittu ku vituttaa ja ahistaa ja itkettää ja tekis mieli ihan suoraan sanottuna vetästä jotain pataan (ja mähän siis en kiroile).

Susanna ja pikkunen 5+3
 
Viimeksi muokattu:
Heippa taas kaikille ja paljon onnea uusille!! ja suuren suuret osanotot surun kohdanneille :( joka kerta alkaa itseä entisestään pelottaan onko kohtalo ens kuun lopulla yhtä karu, kun np-ultra on... :(

Aloitin viimeviikolla lady vita mama vitamiinit ja niitä söin esikoiseltaki. EIlen oli neuvola, mut aika tylsä reissu kun ei mitään konkreettista tietoa vauvasta saa.... Pakko ootella enskuun ultraan. Itellä oli kyllä kaikki arvot kohillaan ja en onneksi joudu sinne sokerirasitukseen vaikka sitä pelkäsin kun on tupakanpolton lopetuksen jälkeen tuota painoa tullut 8 kiloa.. nyt olin kuitenkin laihtunut 2 kiloa, vaikka ruokahalu on ollut kohillaan niinku aina :D maha silti puskee läpi paitojen ja minkään salailu ei enää onnistu :D laskettu aika pysyi siis samana mitä olin ite laskenu tuo 6.3 ja näillä mennään eteenp'in.. hirmu kiirusta pukkaa kun ois häät ja ristiäiset viikonloppuna ja siinä sivussa pitäs muuttaakin, ja maanantaina ois semmonen tappopäivä töissä ettei kerkii mitään tekeen.. Mulla on väsymys hieman laantunut, tiedä sitten johtuuko vitamiineista vai mistä, mutta äärinmäisen kiukkuinen ja herkkä olen. Eilenkin itkin varmaan 10 kertaa... :D ihanat hormoonit :D raivostun ihan pienistä asioista, jos ei mies ole heti samaa mieltä jostaki asiasta se kuulee kyllä kunniansa jo ennenku ehtii lausettaan puoleen väliin suustaan päästää :D ihanaaaaaa :D :D vielä ois muutama viikko jäljellä kestettävää ;)

hiustenvärjäyksestä on ollut puhetta: jokainen tekee niinkuin haluaa, mutta itse kyllä värjään kerran 6-8 viikossa. värjäsin esikoltakin ja värjään vastakin. en usko että puolessa tunnissa ehtii kovinkaan paljon myrkkyjä mennä sikiöön, tämä maailma kun on vaikka mitä p***aa pullollaan, joita menee vaaveliin murto-osa. mutta hiusväri voi käyttäytyä kuulemma eritavalla raskaana olevalle, koska hiuslaatu muuttuu..

apua mitähän vielä oli, tänne tulee niin hirveesti tekstiä päivässä ettei enää muista millään mistä kaikesta oli puhetta ollut..

mut hyvät yöt kaikille, palaillaan! :)

tuplamamma-12 + asukki 8+2
 
Täällä yksi jo useamman viikon teitä seuraillut uskaltaa vihdoin ilmoittautua mukaan. Keiju83 LA 14.3 ensimmäinen lapsi HYS Täällä tähän asti sujunut vain pienillä pahoinvoinnin aalloilla eikä ole ainakaan vielä tarvinnut oksentaa. Mielialat vaihtelee sitäkin enemmän ja jonkin verran on ollut sekä repäisykipuja että jomotusta.Eilen käytiin ultrassa jossa näkyi syke:) samalla myös todettiin että toisessa munasarjassa suuri kysta joka voi aiheuttaa kipuja. Lääkäri neuvoi ottamaan panadolia ja jos siitä ei apua voi näin alussa ottaa myös buranaa ja jos nämäkään ei auta päivystykseen. No tähän asti on pärjätty lämpöhauteella:) . Taustaa vielä sen verran että yritystä takana 1,5v ja tämä raskaus aikaan saatu clomeilla. Nyt siis vaan toivotaan paljon tarrasukkia kaikille meille! Ja todella suuret osanotot kyydistä pudonneille!
Keiju83 7+1
 
sipsunen täällä ollaan kipeinä jo kolmatta päivää, kuumetta, nenä vuotaa, korvat ja pää on kipeänä. Samalla kanssa pitäis hoitaa tätä 9kk ikäistä muksua. Alkaa panokset olemaan lopussa, mies onneksi hoitaa illat lasta. En päivän aikana edes muista raskautta, pahoinvointi tekee heti kyllä tuloaan jos en muista juoda ja syödä riittävän usein. Ja tää ilma sais jo muuttua viileämmäksi!!!

Laretzki Heh, niin sitä pitää, mulla kävi huonompi tuuri, ajattelin tuossa reilu vko sitten herkutella vesimeloonilla, oli ostettu ed.päivänä niin se oli käynyttä!!!

SusannaVoi ei, tuo on kurjaa odotella!!! Eikä yhtää auta asiaa hoitohenkilöstön käytös. Tsemppiä!
tuplamammaItketetään täälläkin :D Sain mieheltä porttikiellon tietokoneelle, ja varsinkin Norjan iskujen uutisten lukemiseen. Nyt kun on flunssassa niin luulen, että tää itkeminen vaan pidentää sairastamista.. :(

Keiju Onnea ja tervetuloa!!! Toivottavasti pärjäilet mahd.pitkälle kotikonstein kivun kanssa:)

Mulla ei mitään uutta, neuvola ens viikolla. Pelkään korkeita verenpaineita, työtkin alkavat lähestyy :(

Turvottaja ja pikkuinen 8+5
 
Päivityksistä: Tokihan elokuun pinon alkuun tulee tuo meidän kaikkien tiedot. Jaksaako kaikki odottaa, että vaikka sunnuntaina tai maanantaina minä henk.koht avaisin uuden elokuun pinon, niin saadaan se sitten ihan ekaksi viestiksi?

Sipsunen Minäkin olen tuota talvitakkia miettinyt ja totesin, että ehkäpä lähden katselemaan kirpputorin antia niin kuin kovin moni muukin täällä.

Odotuspäiväkirja Mä olen koko ajan sellaista aloittamassa, kunhan saisin jonkun pienen vihkosen ostettua ja sitten vielä saisin aikaiseksi kirjoittaa sinne jotain.

Tessu84 Mulla alkoi eilen ajoittaiset kivut munasarjojen ja kohdun paikkeilla. Veti melkein kaksinkerroin töissä. Vessassa käydessa valkovuodon sekaan oli lorahtanut ihan hieman ruskeaa pigmenttiä, josta herkempi ihminen olisi saanu paniikin aikaiseksi (menetin toivoni muutamaksi sekunniksi, kunnes tsemppasin ja hoin itselleni, että se on normaalia). Eikä sellaista vuotoa kyllä enää ole sitten tullut. Muista sitten huomenna kertoa meille miten homma eteni :hug:

Oi teitä vesimelonihimoisia! Mä tykkään vesimelonista kuin hullu puurosta, mutta nyt ajatuskin sen syömisestä vie kaikki halut mennessään :( Onneks kuitenkin kaikki mun himot liittyy hedelmiin ( ja noihin smoothiehin, kiitos sen, joka niitä ohjeita täällä jakeli :D)

Sunni Meil on kans täällä remonttirevohka, tosin se on jatkunut jo reilun vuoden, eli siitä asti kun tää talo ostettiin. Sauna on purettu alkutekijöihin (homma levinnyt koko ajan, onhan kyseessä rintamamiestalo) ja olohuone on koko viime talvenkin lepäillyt tossa ilman eristeitä :(

Susanna 85 :hug:

ON: Jonkinasteinen ahdistus/masennus. Tää on oikeesti ihan kamalaa, että herään ennen 7 joka aamu, riippumatta siitä koska menen nukkumaan. Kamalinta siitä tekee sen, että menen töihin siinä klo 11, joka tarkoittaa sitä, että pääsen kotiin josku klo 19. Jos haluan tarpeeksi unta, menen nukkumaan klo 21. Eli mulla ei ole muuta elämää kuin työ ja uni. Tää 3 viikon järkyttävä työputki onneksi katkeaa tänään ja kun pääsen töistä, häämöttää 3 pvää vapaata.

Anoppi on laihduttanut aika paljon lähiaikoina, ja nyt innoissaan on siis lahjoittamassa mulle kaikki vaatteensa, jotka on käynyt isoiksi. Eli säästän siinäkin. Takeista se ei puhunut muuten mitään... Täytyy kysyä, kai se takkeja on käyttänyt lihavampanakin :D

Mies ei ole ihan hirveästi intoutunut tähän raskaushuumaan. Tai siis kivaahan se hänestä on, ja lasta haluaa. Mutta ei niinkuin minä, että nyt jo luen kaikki raskauslehdet ja innoissani selitän minkä kokoinen vauva on missäkin vaiheessa jne. Nyt eilen alkoi sitten innostus hänestäkin nostaa päätään ja hänkin luki vauvalehtiä ja selitteli sitten kaikkea pienen kehityksestä. Ainiin ja hän on myös 100% varma kuulemma, että tyttö tulee!

Mariaja & Päärynä 6+1
 
Heipsu kaikille....
Täälläkin surullisia uutisia :( Eilen illalla alkoi erillä tavalla "juilia" alavatsaa, oli sellainen ikävän paineen tunne koko illan ja yön. Yöllä heräsin kun pikkuhousuni olivat veressä :'(
Kipu on nyt pois kun otin särkylääkettä, mutta vuoto jatkuu samanlaisena kuin olisi menkat. Pääsen onneksi nyt samantien ultraan varmistamaan tilanne. Itse olen aika varma, että tämä on mennyt kesken, mutta vielä ei ole mitään tullut ulos (alkioita).
Kerron kohta, miten kävi....

Sati & toivottavasti vielä Wonder 6+4
 
Hei oonko mä ihan liian raskaana oleva bitch, kun laitoin Orionille palautetta multivitan raskausajan vitamiinin koosta? Aivan järkyn kokosia tabuja! Vitamiinit ainakin mun kokemuksen mukaan on yleensä aika pikkasia, tää on tommosta buranan kokoluokkaa :O
 
Pikaiset kulumiset ja kaikille halaukset jotka sitänyt tarttee!!!

Valvoskeluyö takana.. Pienimmällä ei tainnu mennä kuurilla korvatulehus ohi kun aamuyön itki ja käski puhalta korvaan.. Tosin oli viime käynnillä vasemmassa korvassa tulehus ja nyt oikeeta valitteli..

Meidän oli puhe lähtä käymään tänään Kälviällä eläinpuistossa/museokylässä, mutta ainakin myöhäsempään siirtyi kun 9.50 päivystävälle sh aika..
Rahatkin taas ihan loppu kun eivät kelalta maksaneetkaan vielä kotihoidontukia kesäkuulta ja heinäkuulta.. Odotellaan nyt sitten niitäki vielä kuukausi.. Mieski on pitäny vaivaset 3pv lomaa niin sano että nyt käyään sielä eläinpuistossa vaikka ois kuin tiukkaa... Alkaa olla jo loppuun palanu..
Mietin itekki et jos jaksais niin alkais sitten kuitenki tehä vkl töitä kun vaan ottavat opiskeluaikana..
Tkihan tämä rahatilanne pitäis tasaantua sitten opiskelun alkaessa.. Mutta meidän elämää on se että mikään ei mene niinkuin suunnittelee..

Keskiviikkona olis neuvolakin ja pelottaa ihan hirveesti!!!
Pelkään nii nettä täti sanoo että ei täällä ole mitään elämää tai ettei sydänääniä löydy.. =(

Pahaa oloa 24/7, väsyttää niin samperisti, turvottaa niin että kaikki kyllä jo huomaa. Eilen hävetti työkkärissäkin käydä kun opiskeleen lähössä ja masu alkaa pömpöttää.. No mut ei kai se niille kuulu..

Vitamiineista..
Minusta ne ei kummemmin ole isoja. Hyvin saa alas vaikka hampaidenharjauskin yökityttää..

Tunturihillakos se sanoi värjäävänsä hennaväreillä?
Muistelen että niistäkin on ollut jotain juttua että olisivat pahempia kuin normivärit..
Itsellä oli kotimaiset SIMin värit käytössä ja ne ovat vähän herkemmillekkin sopivia ja allergisillekkin usein parempia. Mitään ongelmia en ole kuullut olevan niiden kanssa.
Minä en ainakaan luovu hiustenvärjäyksestä,mutta montaa muuta asiaa kyllä kartan..

No joo nyt vähän sohvalle levähteleen ennenku pukemaan ja viemään pientä tk:n

Hyviä vointeja kaikille...

Vaavimasu ja Nasu 8+3 tai 4
 
Tämäki haluaisi tänne palstalle kirjoitella. :) Eli ikää 23 ja laskettu aika 31.3. Viikkoja vasta 4+6.
Ei raskausoireita vielä, paineen tuntua vain.

Minäkin syön nuita multitabseja. Ihan ok:n kokoisia minusta :)

Parturiin menen huomenna ja aion ottaa myös värjäyksen. En usko että niistä haittaa on, varsinkin jos n. kerraan kuukauteen sen tekee.

Toivottavasti Satilla kaikki hyvin!!!
 
voimia kaikille ikäviä uutisia saaneille :heart:

mariaja: kiva et sun työt vähä helpottaa -mulla vajaa 3viikkoo ja sit...

Vähä olis puhki olo ku olin yövuoroissa ti ja ke yöt (ikinä väsyttäny yöllä noin kovasti -haukottelin vaan kokoaika :D ) ja sit viel 8h:n tauolla eilen iltavuoroon ja sit toi kirppu heräs viime yönä miljoona kertaa vaikka yleensä nukkuu yöt suht hyvin ja aamulla ennen kasia ilmotti et nyt riittää -tahtoo leikkimään.. nyt sit silmät ristissä ja illaks ois taas töihin mentävä -tiistain vapaapäivää odotellessa!!
Sit tää pahaolo -jotain ihan järkkyy ku töissä on vielä KUUMA! yritän sit jotain aina napsii mut saa nähdä millon ykä lentää.. meillä on töissä yks joka on vähä pidemmällä raskaana -se on vielä kassalla, se on useemman kerran yrjönny ja vissii ainaki 3x pyörtyny töissä -yhen kerran yks asiakas nappas kopin :D

pikkumökö+ ?? 6+5
 
minä se hennalla värjään. :) hennahan on ihan luonnontuote, eikä siitä ole minkään valtakunnan haittaa, jos se on oikeaa hennaa. siinä onkin se pointti. henn-nimellä myydään paljon kaikenlaista mikä ei ole luonnontuotetta nähnytkään. jos sen ostaa esim. ekokaupasta, ruohonjuuri,ekolo jne, niin ne myy ainoastaan eko-sertifioituja tuotteita. ruokakauppahennat ja netin pimeämmät lafkat onkin sitten ihan toista.
siinä vaiheessa kun suuremman yleisön tietoon tuli jonkinnäköinen luomuinnostus, niin valitettavasti samaan aikaan on lisääntynyt kaikenlainen ns. viherpesu. tuotteille annetaan "luonnollinen" ja "eko"-nimiä, ja en tosiaan on vaan nimiä. nuo sertifioinnit on tosi tarkkoja, eli siis tuote tutkitaan tarkkaan ja se saa merkin joka kertoo aidosta luonnonkosmetiikasta. :)
 
Tessulle, susannalle ja satille tsemppiä!! Toivottavasti kaikki olisi kuitenkin kunnossa. :hug:

Uusille tervetuloa! :heart:

Tulee niin paljon luettavaa jos on päivänkin poissa, ettei millään muista kuka kirjoitti mitäkin. Pysäyttää vaan aina nuo huonot uutiset. : /

(.) Sitä saa mitä tilaa... Pari päivää ollut melko huono olo, joka ei enää lähde edes syömällä. :x Oksentaa ei ole tarvinnut, mutta tänään aamulla ei ollut kaukana. Väsymys ja turvotus yltyy vaan.

Imoen & Mantti 7+2
 
Voi ei Sati, toivotaan kuitenkin että harmitonta.

Tervetuloa. kekkuvekku!

ON: Täällä myös takana valvottu yö jostain syystä ei vaan saa kunnolla nukuttua. Ensi viikolla paluu arkeen kun loma loppuu nyt kun olen saanut olla plussasta asti lomalla:) saa nähdä kuinka arki luistaa.Ja vielä päivityksiin ikää siis 28

Keiju83 7+2
 
sunni
Sati nyt toivotaan että kyytiläinen olisi vielä kyydissä ja sydänkin löisi !!!


Joo toi lady vitan mama on kyl aika kivn kokonen mötikkä :D Buranaa isompi. Viimenen liuska alkoi nyt, joten kohta ostan jotain toista merkkiä vissiin.

Hui kun ei saanu taas viime yönä nukuttua, ihan pyllystä. En tiiä mikä tähän hommaan on nyt tullut että herään joka yö kahen maissa ja sit en saa enää unta. Ens ma alkaa työt,joten kaikki uni on sitten tarpeen :I Pelottaa ens syksy ihan tautisesti, ton jaksamisen takia. Miusta tuntuu et miehän nukun sinne töihin :/
 
Voi ei Sati, toivotaan kuitenkin että harmitonta.

Tervetuloa. kekkuvekku!

ON: Täällä myös takana valvottu yö jostain syystä ei vaan saa kunnolla nukuttua. Ensi viikolla paluu arkeen kun loma loppuu nyt kun olen saanut olla plussasta asti lomalla:) saa nähdä kuinka arki luistaa.Ja vielä päivityksiin ikää siis 28

Keiju83 7+2
 
Täälläpä on nyt ollut surullisia uutisia :(

Susanna: Kovasti voimia epätietoisuudessa odotteluun. Toivottavasti kaikki olisi kuitenkin hyvin :hug:
Toi terveyskeskuksen toiminta on välillä tosi kummallista. Mullekin äynyt joskus niin, että ei muka aikoja ja kun marssii sisään, se järjestyykin.

Turvottaja: Jaksamista. Toivottavasti paranet pian :hug:

Mariaja: Meilläkin miehellä kesti vähän aikaa innostua vauvasta ekan kohdalla kun hänelle se konkretisoitui vasta ultrien myötä ja lopulta siinä vaiheessa kun alkoi itsekin tuntea liikkeitä vatsan päältä. Nyt tästä toisesta raskaudesta on innoissaan jo nyt. Itsekin käsitän ihan eritavalla nyt masussa kasvavan vauvan kuin esikoisesta :)

Sati: Voi ei. Toivottavasti kaikki on hyvin :hug:

Vaavimasu: Paranemisia pienelle potilaalle.

Tervetuloa mukaan Kekkuvekku ja Keiju :)


ON:
Hampaiden pesu teki tiukkaa tänä aamuna ja vähän joutui jo yökkimään vatsanesteitä lavuaariin. Esikoista odottaessa oksensin lähes poikkeuksetta aina iltaisin hampaiden pesun jälkeen, joten saa nähdä alkaako se ilo taas. Tytöstä äidin yökkiminen oli ilmeisen huvittavaa, ainakin kikatuksesta päätellen.

Paha olo häivähtelee edelleen lyhyinä aaltoina pitkin päivää. Varsinkin naapurin tupakan käry saa voimaan pahoin. Inhoan muutenkin sitä, kun se leijuu näin kesäisin meidän olkkariin pihan ovesta :stick:

Välillä huimaa. Minkäänlaisia kivistyksiä tai nipistelyjä ei ole ollut ja aloin taas jo epäröidä, että näinköhän koko kohtu edes kasvaa... No, maanantaita odotellen.

Mies lähti työreissuun viikonlopuksi ja saan pärjätä täällä ihan oman onneni nojassa koko viikonlopun. Tänään ajattelin koittaa jaksaa lähteä vähän kaupoille tytön kanssa pyörimään ja katselemaan joko on syysvaatteita tullut myyntiin minkä verran. Huomenna olisi tarkoitus mennä kaveri perheen luo kylään, että onhan tässä ohjelmaa. Sunnuntain ja maanantain välisenä yönä en varmaan kamalasti unta saa kun panikoin sitä ultraa.

Sipsunen & SV 7+0:heart:
 
Viimeksi muokattu:
Heipä hei....
Täällä oli pienen alku sitten päättynyt :'( Alkio oli vielä tallella, mutta sydän ei lyönyt! Sanoin miehelleni yöllä, että olen täysin varma keskenmenosta. Oli ollut jo jonkin aikaa sellainen pieni kutina, että kaikki ei nyt ole hyvin, vaikkakin pari päivää sitten kuulimme sydämen lyönnit :(

Mieli on maassa, mutta lippu on oikeasti todella korkealla. Löydän paljon positiivisia asioita tästä kuitenkin. Ensinnäkin olen kiitollinen, että keskeytyminen tapahtui näin alussa. Toinen suuri asia on se, että me tiedämme tulevamme raskaaksi luonnollisesti. Ja kolmas, olen varma, että tulen samantien uudelleen raskaaksi!
Minun pikkusiskoni sanoi äsken puhelimessa, että hänellä on ollut koko ajan tunne, että tämä ei ole vielä meidän vauva, mutta nyt seuraava on ja se saa alkunsa pikimmiten.

Haluan teille kertoa oireistani....
Mulla on viikon ajan ollut ruskeaa vuotoa (erittäin vähäistä). Itsellä häiritsi se, mutta kun ultrassa kaikki oli hyvin, mieli hetkeksi sai rauhan, huom! vain hetkeksi. Tuon vuodon alettua, minulla oli koko ajan pelko takapuolessa, että kaikki ei tule menemään hyvin. Olin huolissani vähäisistä oireistani ja senkin vuoksi aavistelin omalla kohdallani huonoa, (oireettomuushan ei tarkoita keskenmenoa) minulla se vain jotenkin pelotti ja tiesin, että tämä ei mene hyvin.
Eilen illalla alkoi paineen tunteet ja sanoin miehelleni, että vaikka en ole koskaan ennen ollut raskaana, niin tiedän, että tämä ei kuulu asiaan (olivat supistuksia). Yöllä heräsin tosiaan siihen kun pikkuhousuni olivat veressä ja verenvuotoa on jatkunut koko ajan. Toivon nyt, että alkio tulee itsestään ulos, jotta ei tarvitsisi lähteä lääkinnälliseen kaavintaan (aina kuitenkin saattaa vahingoittaa).

Varmaan siitä syystä kun osasin jotenkin odottaa tätä tulevaksi, niin en ole aivan hirveän ahdistunut. Olen selvästi tähän henkisesti valmistautunut! Minulla on aivan ihana mies, hän valvoi melkein koko yön rinnallani vaikka oli aamulla kuudelta aamulla herätys. Saan olla niin kiitollinen, että minulla on noin vahva tuki ja turva vierelläni. Hän tulee kohta kotiin ja aion ehdottaa, että lähdemme viikoksi jonnekin lomareissulle. Jotenkin en nyt jaksa ajatella kohtaavani ihmisiä yhtään missään. Haluan käydä itseni kanssa tämän asian läpi ja sitten jatkaa taas normaalisti eteenpäin. Olen ammatiltani sisustussuunnittelija ja joudun (saan) olemaan töissä aina se positiivinen ja miellyttävä.

Minä toivon teille kaikille mielettömän paljon onnea, olen ollut tähän ketjuun oikeesti niin koukussa, että tulee varmasti vieroitusoireita :D Lupaan tulla teille kertomaan heti kun saamme uuden elämän alkuun! Emme missään tapauksessa aio luovuttaa varsinkaan nyt, kun selvisi, että me voimme saada ihka oikean oman vauvan!

"Sinä yönä kuulin
lapsen itkun sisälläni.
"ikävä äitiä", se kuiskasi.
Saavuin hänen luokseen ja syleilin.
Hiljaa puhelin, että kaikki on hyvin.
Lapsen kyyneleet kuivasin
ja uneen tuuditin.
Joskus ikävä on mahdoton,
välimatka korvaamaton.
Rakkautta, rakkautta vaille jäit,
yksinäistä tietä kulkemaan.
Suojelusenkeli sinulle lähetettiin
sinua suojelemaan
ja elämääsi varjelemaan. :heart:

Sati & pois nukkunut elämän alku (tänään olisi 6+4)
 
Pahoittelut Sati :hug:
Hienoa, että jaksat ajatella myös positiivisia asioita.

Vaan mitenkä sitä itse selviäisi vielä nämä seuraavat kriittiset 7-8 viikkoa nääntymättä pelkoon? Tai ensin pitää selvitä reilu 2 viikkoa seuraavan ultraan, jossa jo voisi sitten näkyä jotain infoa antavaa. Vähän ahistaa. Töissäkin ehtii päivät pitkät kaikkea miettiä, ei ole kiirus... Jaksamisia kaikille!

Samirja 4-5+jotain
 
Voi Sati! :hug: Hirveästi voimia sinulle! Onneksi miehesi on sinulle suurena tukena. Ja hienoa että jaksat ajatella kuitenkin myös positiivisesti. Toivon teille uutta raskautta mahdollisimman pian, tulehan sitten kertomaan tähän ketjuun kun on uutisia!

Susannalle myös voimia, epätietoisuus on raastavaa!

Omat kuulumiset: nettipimennossa oltu, nyt pääsin koneelle mut kohta lähetään taas reissuun!
Ultra ja eka neuvola takana, hiukan muutosta tuli, nyt ois menossa rv 9+0 eli mulle vois päivittää tuonne listaan uuden lasketun ajan joka on siis 2.3, kiitos!
Päivät kuluu pahoinvoinnin ja väsymyksen höystäminä, edelleen..
 

Yhteistyössä