Maaliskuun muruset 2012

Laretzki
Sati Jaksamista :hug: Sulla on äärimmäisen ihailtava asenne, melkein itkin tässä kun luin viimeisimmän kommenttisi.


Mulla tuntuu väsymys nousseen päällimmäiseksi oireeksi, ainakin toistaiseksi. Yön nukuin kuin tukki (eli en noussut vessassa käymään kuin kerran) ja siitä huolimatta kun olin saanut ruokaa aamulla nassuun piti käydä hetkeksi vielä pötköttelemään. Ja siihen tietty sitten nukahdin.

Huomenna sanotaan poks, ja Spyrosta tulee sikiö :). Huomenna olisi myös miehen veljenpojan synttärit ja olisi mahdollisuus tehdä jonkinlaista joukkoilmoitusta miehen puolen suvulle (miehen äiti, kaksi vanhempaa veljeä vaimoineen ja sisko miehineen) Periaatteessa tekisi jo mieli kertoa sinnekin (synttärisankari jo sen verran isompi, ettei uutinen varmasti veisi huomiota pois), mutta sitten kuitenkin itseään edelleen epäilyttää että onko siellä varmasti joku, jolla sydän sykkii. Tää viikonloppu tulee tuntumaan niiiiin pitkältä, tiiän sen jo nyt, koska maanantaina voisi olla mahdollisuus sydänäänien kuunteluun.

Lare ja Spyro 9+6
 
  • Tykkää
Reactions: jendde
Voi ei Sati :'( Tosi paljon voimia sinne. Hienoa kuitenkin että sulla on noin ihana asenne tilanteeseen nähden. Kyllä itku tuli sun puolesta kun luin tuota sun tekstiä. Mä toivon teille kaikkea hyvää ja toivottavasti saatte pian alulle uuden pikkuisen. :hug:
 
  • Tykkää
Reactions: Sati
Hei kaikille!

Saako liittyä joukkoon?
Täällä on 29-vuotias nainen, ennestään minulla on pian 9v tyttö.
Miehellä on ennestään 15v poika. Tää pieni tuli yllärinä. Testi näytti negaa 2vk sitten mutta kun alkoi pahoinvointi ja rintojen turvotus ja kipu niin tein testin (kaksikin) ja nyt oli positiivinen.
Menkoista laskettuna viikkoja on 7+5 ja la olisi 11.3.
Onnellisia ylläristä ollaan alkushokin jälkeen :)
Synnytyssairaala tulee olemaan Jorvin sairaala.
 
Moikka.

Voi sati, tosi ikävää. Voimia sinne. :hug:
Mulla meni kesken viime kierrossa ja nyt tässä sitten ollakin seuraavasta kierrosta taas raskaana. Ja viimeks mulla oli sellanen olo, että kaikki ei ole hyvin. Äkkiä se sieltä tärppää. Kohtu on kuulemma kaikken vastaanottavaisin just keskenmenon jälkeen. Me ei edes odotettu luomumenkkoja väliin ja heti tärppäs.

Epävarmoja tilanteita tais olla myöskin Tessulla ja Susannalla. Tsemppiä kaikille ja toivotaan et kaikki hyvin.

Ja tervetuloa uudet!

Mä syön kans tota multivitan raskausvitamiinia ja ei ne mun mielestä mitään kauheen isoja ole, vaikka mä olenkin tosi huono nielemään kaikenlaisia tabuja.

Miehen innostuksesta raskauteen: meillä mies on kuumeillu tätä toista varmaan melkein enemmän kun mä.. tehtiinhän tätä kyllä vuoden päivät. Nyt ei vaan oikein uskalla vielä innostua, kun edellisessä kierrossahan mulla meni siis kesken 4+6. Pikkasen siis hissuttelee edelleen, eikä ole halunnu kertoakaan kellekään eikä muutenkaan kauheesti tuuletella. esikoisesta mies meni suoranaiseen paniikkiin, vaikka se suunniteltu vauva olikin. Tuli vaan TOSI nopeesti. Ekasta kierrosta siis. Eoi varmaan osannu odottaa, että tärppi kävis niin nopeesti ja sopeutumiseen meni jonkin aikaa. Mut poika on ollu hänelle koko ajan ihan kaikki kaikessa. Sanoi vaan jälkikäteen, ettei oikein tajunnu koko hommaa ennen kun vauva oikeasti syntyi.

Nyt kai pitäis taas jatkaa töitä. Puuh ja syvä huokaus.

Nappi ja Taimi 8+0
poks. :heart:
 
ai nii soitin tänään neuvolaan, keräilenköhän mä tyhmiä ihmiosiä tjtn???!! ensin varasin 1veen ajan:
t: Millos täyttää 1v?
mä: 10.elokuuta.
t: Ok, syntymäaika?
mä. no 10.8.2010..tarviin sen ajan vasta 15.8 jälkeen ku ei olla ennen kotona
t:-no se viikko on kyl ihan täys mut seuraavalle mahtuu
mä:-ok.ei ongelmaa.
No sain sit 1v ajan, ja ilmotin et tarviin äitiysneuvolaanki ajan.
t: no just just...*asenteella ai näin nopeesti toinen*
Sulla vissii oli..tai siis oliko sulla monta tän 1vN lisäks?
mä: tää ois nyt 4.
t: no sithän sä tiedätkin jo kaiken...tai no täytyyhän ne paperit silti täyttää..
Mä: no joo, kiva olis..
t: Tossa 19.pvä ois aika-varaa siihen 90min aikaa..

Että joo-sain sit 90min.ajan viikolta joka oli aivan täys..... onneks oma terkka tulee siihen jo takas!! sit toi tuskaili hirveesti siellä puhelimessa ku ei oikein osannu käyttää sitä konetta -ja mun vikahan se oli..

tää idioottimagneetti lähtee nyt töihin nieleskelee jos vaikka taas yks pvä selvittäis kunnialla..
 
Voi Sati!! Minullekin kohosivat kyyneleet silmiin, kun luin tekstisi. Olen tosi pahoillani puolestasi, mutta sinulla on ihailtava asenne. Toivottavasti pääsette miehesi kanssa toivomallesi lomalle kahdestaan, ja pääset hetkeksi pois, muihin maisemiin ja ajatuksiin. Voi hyvin ja halaus! :hug:

Ja Susannalle ja Tessulle pidän peukut pystyssä, että kaikki olisi hyvin huonoista merkeistä huolimatta. Tsemppiä epätietoisuuden kanssa painiskeluun ja tarrasukkia pikkuisille. :hug:

Itselle ei kuulu sen kummempia, samaa heikotusta ja kuvotusta ja väsymystä. Eilen sammuin sänkyyn jo kasin jälkeen, ja aamulla herätessä oli pitkästä aikaa - vähän aikaa - pirteä olo, mutta nyt väsyttää taas. |O No, en valita, niin kauan kuin on näitä raskausajan merkkejä, niin uskon myös, että raskaus etenee niinkuin pitääkin. :heart: Meillä mies on kyllä ihan messissä tässä odotuksessa. Hakee mulle kaupasta mitä ikinä keksinkin pyytää ja on muutenkin mua kohtaan tosi herttainen ja innoissaan raskaudesta. Ja niin on tuleva isovelikin, eilen pussaili ja silitteli vatsaani. :heart:
 
Me mihinkään kaupoille menty... Neidin päikkärit meni ihan pyllylleen ja oma olo oli niin hutera, että talssittiin lähipizzeriaan hakemaan mulle pizza :p ja vietettiin puistossa useampi tunti. Nyt tuo rakas lapsukainen kävi vihdoin päikkäreille ja mä heittäydyin vaakatasoon. Olo on aika :x vaikka en oksentamaan ole joutunutkaan, ainakaan vielä.
 
Sati :hug: =(

Terkut Espanjasta! Täällä lomaillaan edelleen oireettomana.. =/ Se hieman mietityttää..Alavatsaa ei ole enää nippaillut paljoakaan, ja näläntunne on vähentynyt..apua! Valkovuotoa on reilusti (onko se oire?!)

Ihan pihalla olen teidän jutuista, kun en ole muutamaan päivään päässyt lukemaan. Vitamiineista oli ainakin juttua ja täytyy sanoa, että ne on todella liian isoja! Mulla ei mikään muu tee pahaa, kuin niellä se mötkäle! =) Niin, ja olihan tänne tullut mulle kaveri odottamaan maaliskuun vikaa päivää, olikohan kekkujekku! Kiva! =)

Tsemppiä kaikille ja toivottavasti täälläkin oireettomuudesta huolimatta kaikki hyvin!

moomin 4+6
 
Heippa tyttäret...
Täällä tosiaan voidaan olosuhteisiin nähden hyvin! :) Gynekologini antoi täydet vapaudet alkaa yrittämään heti uutta alulle, kunhan vuoto on loppunut. Alkuviikosta katsomme ultralla, että onhan kohtu tyhjä ja sitten tämä pariskunta lähtee tosiaan sinne ansaitulle lomalle laittamaan uusi elämä alkuun :D
En aio kuulkaas jäädä teitä paljoa jälkeen, tulen synnyttämään heti peräänne :cool:

Ihanaa viikonloppua teille kaikille :heart:

Sati
 
sunni
Pahoittelut Sati, ja hatun nosto asenteesta! Wau :) :hug:
Mutta näinhän se on,että "onneksi" se pikkuinen jolla ei ollut kaikki hyvin,tuli näinkin ajoissa pois, ja elämä jatkuu teillä,uutta yritystä siis kehiin ja tsemit tulevaisuuteen <3

moomin elä suotta pelkää oireettomuutta,vaan oo tyytyväinen siitä hetkestä, lupaan että niitä oireita vielä tulee. Itellä oli kans hetki oireettomuutta sillloin alussa, ja sit rytinällä tuli ne kaikki kohtuvenymisnippailut ym oireet.


(.) Hoooh, mikä väsy taas. Ja että pitikin käydä tankkaamassa Raxissa oikein MEGAähkyt,,,,, Vaan eipä ole 4 tuntiin ollu nälkä :DDDDDDDD Mikä onkin ennätysten ennätys. Yölläkin herään siihen nälkään.

Nytpä sitten pääsee pihasaunaan juhlistamaan (???!) loman viimeisen päivän päättymistä...


s & Rusinapulla 8+3
 
Sati pahoittelut km:stä :hug: Aivan ihana asenne sulla, toivottavasti saatte pian uuden pieneen ihmeen alulle :heart: Tuu kertomaan meille kuulumisia!

Tessulle ja Susannalle jaksuja! Toivottavasti kaikki kuitenkin hyvin! Ja Susannalle: Mulla oli jotain saman verran viikkoja ku sulla ku ultrattiin kipujen takia, ja silloin ei meidän tk:n laitteilla näkynyt yhtään mitään (edes ruskuaispussia), mutta muutaman päivän päästä oli oulaskankaalle aika, niin siellä sitten näkyi. Että paljon on ultraajasta ja laitteistakin kiinni että näkyykö vielä noilla viikoilla mitään. Toivottavasti sieltä sulta pieni löytyy vielä :heart:

Missä on Kuumeilija??? :confused: Toivottavasti kaikki hyvin!

).( Tai kohta varmaan (.) :D Piti lähtee tänään aiemmin töistä ku oli niin ällö olo, ja piti sit käydä halaileen posliinia. Mua on näköjään ruvennu hajut ällöttään, koska töissä tuntu koko ajan että jostain leijailee sitruunan ja semmosen hajusteettoman perusvoiteen haju nenään. Ja se ällötti :LOL: Ei voi käsittää.. Ahisti sanoa pomolle et mun on pakko lähtee kotiin ku on niin huono olo, niin se vaan naureskeli et veljen vaimolle ei tarvinu sanoa ku jauheliha raskausaikana niin laatta lensi :D Ja makkaraa en muuten enää saata syödä! Tänään keitin uusia pottuja ja grillasin makkaraa, niin yäk! :x Jollain muulla tais olla sama homma.

Ja taas tais unohtua jotain! (Mulla muuten varmasti on raskausajan dementia :D ) Eli MM-11 7+6 (huomenna poks poks :))
 
Viimeksi muokattu:
Moikka,

ensinnäkin suuret osanotot kaikille keskenmenon saaneille. Ihan hirveää ja toivotan voimia jokaiselle. Hirveen monia tämän ketjun kirjoittajia on epäonni kohdannut...toivottavasti ei enää yhdenkään tarvitse kuulla surullisia uutisia...

Susanna kovasti tsemppiä. Ei kannata lyödä vielä kirvestä kaivoon...ollaan kuitenkin niin aikaisilla viikoilla, ettei siellä välttämättä mitään vielä näy...Tiedän sut heinäkuisista ja toivon että kaikki menee hyvin. Ja älä ota kuuleviin korviisikaan mitään kommentteja lapsestasi. Meidän vuoden vanha on ihan samanlainen joten ihan normaalilta kuulostaa :)

On ollut aika raskas viikko, kun mies on ollut matkoilla ja oon yksin hoitanut kodin ja lapset. Ei mitään herkkua näillä helteillä. Hiki vaan valuu vaikka istuis paikoillaan. Ja sit ku toi meidän vuosikas on vaan kiukutellut koko viikon. Tiiä sitten ikävöikö isäänsä vai tekeekö hampaita vai ketuttaako tää helle...Mutta hermo alkaa oleen aika piukilla tällä mammalla...

Mäkin nyt sitten oon varannut alkuraskauden ultraan ajan mutta oon vielä niin aikaisilla viikoilla että se on vasta 9.8.
Jotenkin mulla on vaan sellanen olo, etten olisikaan raskaana...en osaa selittää mut tuntuu vaan siltä. No, sen näkee sitten silloin...

Hauskaa vkonloppua :)

-olive ja rv 6+1 :)
 
Heipparallaa!

Ommaa nappaa vaan. Öistä selvitty, huhhuh kun on väsyttänyt! Ny onneks vkoloppu vappaa.. Täälläpä ei ny kummosta oo tapahtunu :)
Taidan lähteä syömään poppareita ja american dippiä :popcorn:

kn&katkismuru 9+0
 
Voi ei Sati , suuret osanotot täältäkin :( Siulla on kyllä tosi ihailtava asenne, vaikka ootte juuri kokeneet valtavan menetyksen. Kovasti plussatuulia siihen suuntaan, halit ! :hug:

Jaksuja tessulle ja susannalle , toivottavasti kaikki kääntyy hyväksi.

Huoooh tätä kuvotusta. Mitä voi ihminen kuvitella syövänsä, kun kuvottaa mm. leipä, tavallinen ruoka ja oikeastaan miltei kaikki. Nälkä, mutta mitään ei tee mieli. Huokaus ! : /
 
mm-11: juu tääl ei kannata kans ees suunnitella grillimakkaran syöntii :x

mä kans yritän ettii jotai mitä pystyis syödä ja millä pysyis pahaolo veks -töissä napsin suolapähkinöitä ja kirsikkatomaatteja mut tuskin ne kauaa uppoo..aika ihme jos ei ala kukaan töissä epäillä mitään ku yleensä en syö mitään muuta ku karkkii ja nyt sit koko aika jotai syömässä + et rööki ei kyl pahemmin uppoo, se ei sinänsä huono oo ollenkaan ku vähentyny polttaminen ihan älyttömästi.

pikkumökö+ ?? (pitää taas lapsilta kysyy tekonimi kuhan niille kerrotaan viimeks toinen sano elmo ja toinen elmeri ni siitä tuli elmo-elmeri:) ) 6+5 sen ultran mukaan...
 
Pikkumökö Sul on viel tommosia oikeita yövuoroja. Mulla sentään iltavuorokin päättyy viimeistään 02.30, koitahan jaksaa! Missä muuten olitkaan töissä?

Sati Ihana lukea noin positiivisia tekstejä sinulta :) Ja hyvä että lupasit tulla tänne kertomaan sitten uudesta elämästä, niin meidän kaikkien ei tarvitse käydä kyttäämässä sitä tietoa muualta. Uskon meinaan, että aika moni täällä odottaa tuota tietoa yhtä innolla kuin minä :hug:

Larezkilla on tänään vähän niinkun synttärit! =) Onnea!

Grillaamisesti: Mulle maistuu kyllä makkara, mutta monen kesän herkku, jonka mies valmistaa aivan mahtavaksi, eli kasslerpihvi, on yökyök-listalla. Se haiseekin kamalalle! Mieskin joutuu nyt jättämään sen herkun, koska kun sitä täällä sisällä valmistaa, en pysty seuraavaan 2 tuntiin tulemaan sisälle.
Eilen ekaa kertaa voin pahoin, ylävatsassa kiersi, mutta ylös ei tullut.
Nyt sit alkoi vapaat ja niiden kunniaksi nukuin ruhtinaalliset 45 pidempään kuin viimeisen viikon aikana, eli heräsin 7.15 :(

Mariaja & Päärynä 6+2
 
Huomenta :x :x

Täälä herätty tytön kanssa taas tavalliseen tapaan klo. 06.00. Illalla menin ajoissa sänkyn, mutta uni ei tullut ja sitten kun juuri olin nukahtamassa, niin tyttö havahtui itkemään. Varmaan kaipasi isäänsä, joka siis reissussa ja mä siirryin sitten puolilta öin hänen huoneeseen nukkumaan.

Kuudelta sitten silmät ristissä aloitin keittämään tytölle puuroa ja oksensin vatsanesteitä aina välillä lavuaariin. Sain kuin sainkin syötyä lautasellisen puuroa ja join jopa kupin lattea. Pysyivät sisällä, mutta olo on todella merisairas. Ja taas nälkä, mutta mitään ei tee mieli.

Mä en kestä avata jääkaappia :x Pitäisi koittaa laatia ensi viikon ruokalista kauppareissua varten, mutta se on tuskaa kun kaikki ällöttää. Mitään terveellistä en voisi nyt kuvitella laittavani suuhun. Ainut mitä voin kuvitella syöväni on kalapuikot, pizza yms. ja sitten pitäisi väsätä terveellistä, että tyttökin voisi syödä. Huoh...

Mutta en kyllä valita, sillä tätähän mä kaipasin :LOL:

Lisäys: Makkaran voisin kuvitella maistuvan. Tiedä sitten kun se on siinä lautasella. Ainakin kaikkea epäterveelistä voisin kuvitella syöväni. Salaatin ajattelu ällöttää, vaikka vielä vähän aikaa sitten mun lemppari ruokaa oli grillattu chilikana ja salaatti.

Sipsunen & SV 7+1
 
Viimeksi muokattu:
Erittäin väsynyttä huomenta,

moni tuntuu valittavan väsymystä ja nukkuu kuin tukki, mut mulla ongelmana tosiaan on unettomuus. Oon kyl ihan suht väskä kun menen nukkumaan mut en vaan saa unta. Viime yönä olin ehkä puoli tuntia nukkunut ku heräsin ja sit sain ilmeisesti jonkinlaisen paniikkikohtauksen ku oli tosi paha olla ja tuntu et sydän tulee rinnasta ulos. Oli pakko ottaa beetasalpaajaa et rauhotuin, mut silti unen saaminen kesti viiteen asti. HUOH! Ja sit poika päättikin herätä 2,5 tunnin päästä. Eli tää päivä mennään sit tuollaisilla unilla...Kauhistuttaa jo valmiiks jos en ens yönäkään saa unta...tätä unettomuutta siis takana ainakin raskautumisesta lähtien. Oon ihan zombie.

Niin juu, oli puhetta aiemmin siitä miten mies suhtautuu raskauteen. No, meillähän tämä siis oli aikamoinen ylläri (ehkäisy käytössä). Mies oli pari päivää raskausuutisen jälkeen aivan paniikissa ja puhui vaan siitä kuinka vaikeaa se on, kun lapsi syntyy. Nyt sitten on kääntänyt kelkkansa, ja on tosi mielissään ja sitä mieltä et hyvin tässä käy. Päästään just elokuun lopussa muuttamaan omakotitaloon jossa on ylimääräinen makkari joten vauvalla on oma huone, senkin puolesta kaikki ok...Mä en vaan vielä ole oiken päässyt tuohon mielentilaan, mut ehkä aikanaan :) Ultrassa sit vaikka viimeistään kun konkreettisesti näkee toisen...ehkä...toivottavasti :)

olive rv 6+2
 
Sipsunen Niin minäki kuvittelin makkaran maistuvan, aattelin oikeen et nam, uusia pottuja ja makkaraa :D Ei tehny niitä grilatessakaan vielä pahaa.

Pikkumökö Mä kans luulen et muutama työkaveri on arvannu mun raskauden ku ennen en syöny ku yhdellä tauolla niin nyt pitää joka tauolla syödä jotain ettei tuu huono olo. Ennen poltin ja join kahvia, mut nyt ku on ollu niin kuuma niin ei oo tullu juotua ku aamukahvit.

Laretzkille Synttärionnittelut!!! :flower:

MM-11 8+0 POKS :heart:
 
sunni
Tsemit kaikille joilla pahoinvointia : / Inha juttu jos ei voi syödä :I
Itte just tänä aamuna ykärefleksin saaneena, jostain limaklöntistä,niin mietiskelin miten vähällä mie oon päässyt.Tosi tyytyväinen saan olla. On toki mulla aamut pahimpia,jos en heti herättyäni syö, ihan vaikkapa pullapala (leipä ei mene alas) ja sit esim tunnin päästä heräämisestä puuro,niin muutoin on törkeen pahaolo ja ihan tulee sitä imelää sylkeä suuhun ja velloo ja pyörryttää. Tuo kun tulee,niin sit ei auta kuin äkkii pari lasii mehuu, mehukeittoo tms.

Larezki onneeee :flower:

Mie mietin et kohta pitää ettii netistä joku pulju joka myy hyviä isompia r-liivejä, pienikin hankaus ärsyttää kipeitä rintoja ihan törkeenä, nyt on ollu nännitkin kipeet pari viikkoo.
Tiiän vaan et tulee olee vaikeuksia löytää sopivat,kun ympärys pieni, mutta kuppikoko iso, ja sit jos pitäs ennakoida viel numeroo suuremmat. murr.. Mut tiiän etten tästä kaupungista niitä mieleisiä löydä ainakaan. Isompiin kokoihin kun mennään, ympärys kasvaa, tyyliin 95 tms ja sit se materiaali on niissä mummoliiveissä kivikovaa, yöks. haluun pehmeeeeeet :)

joo-o on mullaki ongelmat...

Onks täällä ketään muuta joka ei oo hankkinu vielä yhen yhtä vauvatavaraa? (eiku tilasinhan mie sen kirjan :ashamed:)

Mites muuten allergigot ootte pärjänneet????
Mie oon ollu maaliskuusta ilman allergiatabuja, ja nyt pujon aikaan oon ihan tukossa. pakko vetää nenään nasoliinia kolmesti päivässä tai ei henki kulje. ärrr... :I


sunni+rusinapulleroinen 8+4
 
Laretzki
Lihan syönnistä Makkara kyllä menee ainakin tällä hetkellä alas, mutta täysliha tuotteet, siis naudan ei meinaa mennä alas millään. Mäkkärin hampparin pihvi ja eilen tehty häränliha kastike maistuu suussa täysin maksalta, enkä voi sietää sitä. Kana ja possu kyllä menee.

Miehen suhtautuminen Meillä mies on luonteeltaan niin varovainen, ettei erityisesti intoile vielä tästä mitään, mutta kyllä se välillä tulee ja laittaa kätensä alavatsalle kun vaikka luen sängyllä selälläni. :)

Vielä pitää jaksaa kaksi yötä odottaa maanantaihin! Kovasti nyt pidän vaan sormia ristissä ja toivon että hengissä on kun ei mielestäni ole mitään viitteitä muuhunkaan.

Lare ja Spyro :heart: 10+0
 
Huomenet

Ja voihan Saarioisten mansikka vaniljakiisseli!!!
Oikeesti.. Taitaa tulla yks mun himoista tällä kertaa.. Tai se on sellasta mitä saa hyvin alas kun ei oo liian imelää eikä liian mautonta..
Ja mikä ihme siinä pizzassa oikein on että sitä vaan teksi mieli.. Tais monella muullaki olla pizzat mielessä...

Kävisin varmaan jokatoinen päivä pizzalla jos ois rahaa.. On vaan taas sen verta tiukka budjetti että pizzat ei siihen mahu.. 2vkoksi ois sellanen saturainen käytössä 5hlölle... Ei kovin kivaa,mutta kyllä tästä selvitään..

Tänään ois puolelta päivin sukujihliin meno eikä kyllä kiinnosta pätkän vertaa... Ja masua en aio peitellä kun se sitten näyttäs vaan läskiltä =D
Eli masu esiin kunnialla.. Vaikka pelottaa että tää on jo loppu.. Ei vuotoja tms mutta jotenki vaan en uskalla uskoa että tämä on totta.. No keskiviikkona onneks selviää..

Eilen oli kyllä niiiin väsy päivä kun tuo kuopuskin toissayön vähän valvotti.. Sitten ajoin n 200km ja olinki ihan naatti.. Yöllä näin taas kamalasti unia..

Nyt täytynee alkaa valmistautua lähtöön..

Ja oikein isot halaukset kaikille menetyksen kohdanneille ja tervetuloa uusille!

Vaavimasu ja Nasu 8+4 tai jotai
 
Huomenta!!

Syömisestä, mä en voi kuvitella syöväni enää mitään. Tai no korkeintaan pakastettua mansikkasurvosta, mutta sitä meillä ei ole. :D Pitää käydä tänään äidiltä hakemassa. Tulin aamulla töihin ja mietin kotona, mitä otan evääksi, mutta kun ei mikään tuntunut hyvältä niin nyt mulla on mukana tasan yksi jugurtti. Laatikossa on kyllä koko ajan suolakeksejä hätävaraksi. Viime yö meni kaiken lisäksi vähillä unilla, niin työkunto on tänään taas huipussaan!

Oletteko muuten huomanneet että rinnat olisi öisin kipeämmät? Viime yönä heräsin siihen että niitä oikein särki, ja kun nousi vessan tuntui että ne räjähtää käsiin. Päivisin ovat vaan kosketusarat.

sunni, en ole hankkinut tälle vauvalle vielä yhtään mitään. Viime kerralla ehdin hankkia muutaman vaatteen ja jotain pientä, ne on tietty tallella. Ja on mulla ollut kaapillinen vauvanvaatteita jo muutaman vuoden, kun veljen lapsilta jäänyt, otin talteen ettei menneet kierrätykseen. Äitiysvaatteetkin on viime raskaudesta tallessa, sain silloin kaverilta niitä enkä ehtinyt käyttää. Kaiken huipuksi olen säästänyt kaikki esikoisen vauvanvaatteet ja pienemmät tavarat, mutta ne on jo niin vanhoja että välttämättä ei tule käyttöön. Että tavaraa on, mutta lisää en ole nyt hankkinut. :LOL:

sati, tosi suuret pahoittelut Sinulle. :hug: Tiedän miltä tuntuu. Toivottavasti pääsette pian uuteen alkuun!

Imoen & Mantti 7+3
 
Moi kaikille! Mä voisin liittyä teidän maaliskuun murusten joukkoon jos vaan sopii. Oon lukenu jo jonku aikaa teidän ketjua mutta nyt vasta sain rekisteröityä itteni tänne kaksplussaa.. mulle siis tulossa kolmas ja la aika olis 19.3 ja nyt tänää on vk 7+0. Nla ajan varaan vasta ens viikon alusta ku en oo vaa saanu aikaseks vielä...mikä lie väsymys =) oon siis 25v (vielä) ja synnytysairaala olis PS
Kaikille tsemppiä odotukseen ja voimia niille jotka ovat kohdanneet menetyksen!!:hug:

Carla85 ja vaavi 7+0
 

Yhteistyössä