Kaikille uusille tervetuloa mukaan :wave:
Ninnan Hei mä en ole kuullutkaan pahoinvointirannekkeista!!! Mistä sellaisia saa ja mitä maksaa? Jos tulee tilanne, että tartteis, niin ois sit heti tiedossa mistä sellaisen käyn hakemassa. kerkesitkin jo vastata!
marika27 Toivon sydämeni pohjasta, että vuoto on normaalia! Tsemppiä! Pidäthän meidät ajantasalla?!
jendde Hieno juttu, että kivut ovat helpottamaanpäin! Tilalle tullut pahoinvointi :kieh: Joku tuossa kirjoitteli pahoinvointirannekkeesta!!!! Mä en ollut edes kuullut sellaisesta
Oliko sulla ekassa raskaudessa pahoinvointia? Mä vaan odottelen, että milloin huonovointisuus alkaa. Ainakaan vielä ei ole ollut muuta kuin sen verran, että pitää tunnin välein muistaa syödä ja juoda koko ajan, ettei paha olo yllätä. Pientä "huonoa oloa" on ollut, mutta ei kyllä kovin suurta sellaista ja tosiaan kunhan vaan syö ja juo takuvasti.
Tea84 Tiedän, että epätietoisuus on pahinta. Sais ainakin itselleen mielenrauhan, niin sekin jo auttaisi. Koeta kuitenkin olla ajattelematta pahinta, vaikka tiedän, helppoa se ei todellakaan ole!
adora Voi ei! Paljon voimia ja jaksamista :hug:
nan-nan-naa Toivottavasti kaikki olisi kuitenkin hyvin!! Onko ollut vuotoja? Saanko kysyä, miksi sinulla on kontrolliultra? Tsemppiä!!
Täällä on puhuttu vatsan pömpötyksestä. Mulla ainakin vatsa on niin pöhöttynyt ja turvonnut, että vois luulla viikkoja olevan kasassa enemmänki
Emme ole puhuneet raskaudesta juuri kellekään niin ei haluta paljastia ihan vielä esim. naapureille. Vatsaa ei voi vetää sisälle, kun sattuu. Mulla ei ole ollut vielä närästystä, ei ole koskaan ollut. Mutta tämä mahdoton turvotus!!!!! Onneks tuolla vaatekaapissa on valmiiksi odottamassa äippäfarkut, jotka jouduin ostamaan tammikuussa, jolloin tavalliset housut ei menneet jalkaan turvotuksen takia. Jotain hyvääkin, että tuli silloin ostettua äippäfarkut! Kahvi ei meinaa maistua, tissikipu ei onneksi ole kovin pahana.