Heippa!
Pahoitteluni ja halit
Aracia ja Adora!:hug:
Pikkuviikinki täälläkin todella mielialat heittelee. Pelottaa välillä koko raskaus (minulla oli vaikea raskausmyrkytys esikoista odottaessa) ja mietin että tätäkö halusin ja itken kaikesta hassusta. Ja kiukkuilen. Tuntuu välillä aivan epätodelliselta, että olen raskaana ja laskettuun aikaan on ikuisuus..
Tuplamamma 12 olen myös todella hajamielinen! En muista nimiä, asioita enkä osaa tehdä oikein töitänikään, sössin vain..
Minnarii ja muut hikiset, täällä kanssasisko! Odottelen sadetta jo välillä..
Nenne neuvolatätisi kuulostaa ihanalta! Minulla eka neuvola 28.7. en jaksaisi odottaa!
Joku kyseli ulkomaanmatakoista raskaana ollessa. Esikoista odottaessa kävin Koillis-Kiinassa työmatkalla, viikoilla 9-11. Oli kamalaa! En suosittele. Sain vielä karsean ruokamyrkytyksenkin ja kaikki outo etoi ja hajut ja säälitti kaikki kituvat eläimet siellä ym. Oli todellakin koti-ikävä, mutta jotenkin sen vain tsemppasi.
Nyt olemme menossa lomamatkalle Ruotsiin ja luulen että siellä on kivempaa, jops laivalla ei yökkö iske!
Haaveilen kyllä Kreikan lomasta syys-lokakuulle, mutta luulen pärjääväni ilmankin!
Omaa napaa sen verran, että minua himottaa kaikki terveellinen syöminen! Se on tietysti positiivistga. Kahvia menee vain aamulla kuppi ja ei tee ihme kyllä mitään herkkuja mieli! Pysyisi vain tämä tila. Olen ylipainoinen (koko 40), ärsyttää, kun en esikkoa (3-vee) edeltäviin vaatteisiin mahdu (36-38), nyt lähtöpaino korkeampi ja pelottaa se raskausmyrkytys ym. Vatsa on turvonnut ja olo on plösö. Nöäin helteellä ei huvita edes lenkkeily tms. Töiden jälkeen pihahommia ja lapsen kanssa touhuilua ja olen niin kuitti illalla että terve vaan!
Mukavaa, että täällä on samassa tilassa olevia! Ihanaa vertaistukea!
Hyvää oloa ja vointia kaikille ja kasvatetaan mahoja maha-asukkaitamme!
Kellukka 5+4