Uskaltaiskohan pompsahtaa jo mukaan. Nimittäin tänään vasta plussa tullut testiin
ja sekin hyvin hyvin hailakka. Tämä plussa tuli aikamoisena yllätyksenä, kun varsinaista yritystä ei ole ollut. Tarkoitus oli talvella antaa vauvalle lupa tulla, mutta kait se luonto päätti meidän puolesta toisin
Olen siis 25v, mieheni myös, meillä on 2 ihanaa tyttöä, esikoinen 10v ja kuopus 3,5v. Jyväskylässä asutaan. Mies on sairaankuljettajana ambulanssissa ja itsekin hoitoalalla, lähihoitajan opintoja vuosi jäljellä (taisi vain jäädä nyt kesken ne!). Alan töitä teen parhaillaan ihanassa pienessä palvelukodissa
Oireita on hyvin vähän. Nippailuja, paineen tunnetta, jomotuksia, repäisykipuja nopeasti liikkuessa. Ei etes tissit kipeät, ei väsytä, eikä okseta
Jos edellisiin kokemuksiin on luottaminen, niitä alkaa ilmenemään tuossa rv 5-6 tienoilla. Mulla siis 2 edellistä raskautta aika saman laisia oloiltaan. Olen myös pieni ja siro (158/39), niin kuin muutama muukin
Ihan tutuilta kuulosti lääkäreissä ramppaamiset ym. Mutta raskauksiin ei mulla pienuus ole paljon vaikuttanut. Maha on ollut suht siro molemmista, eikä ole suuremmin elämää vaivannut
Äitiyspakkauksia, alkuraskaudenultria, sikiöseulontoja, edes neuvolaa en ole ajatellut tippaakaan
Niin on pää vielä pyörällä tästä uutisesta! Kaikki aikanaan, kunhan nyt lueskelen juttujanne ensin ja koitan saada ajatuksia koottua
Hassua, tuntuu historia toistuvan, tässäkään raskaudessa plussa testiin saa oikein metsästää
(nyt kp 31/27-29) Viimeksikin sain selvän plussan vasta kp 34. Ja vielä alkuraskauden ultrassa la siirtyi 2 viikkoa! Hedelmöitys tapahtunee mulla siis todella myöhään.
Laskemani laskettuaika tulee siis jossain vaiheessa muuttumaan, mutta näin alkuun minun tiedoikseni voi päivittää:
adora, 25v, kolmas, K-SKS
Palaamisiin, kiva lukea kaikkien juttuja :wave: