Huomenta kaikille ja tervetuloa uusille!!!
Eilen oli aika kiireinen päivä,joten vähäiseksi jäi palstailu, tuli juostua autoliikkeissä ja katsomassa paria asuntoa,jos vaikka pääsis muuttamaan ennen vauvan syntymää.
Äitiyspakkaus:Mä ihastelin sitä jo tossa muutama viikko sitten, tosi kivat maanläheiset värit, aion pakkauksen ottaa sillä kaikki vauvanvaatteet olen antanut pois ,joten ei ole pahitteeksi tuo pakkaus ollenkaan ja kun se kerran on noin kivakin.
Sikiöseulat: olen menossa ultriin juu, vaikka aina ne hiukan pelottaa :/, mutta plussaa on vaavin näkeminen.
Olivia: täällä on myös mahannippailuja ja vihlaisuja,mutta vuotoa ei ole. monella ystävälläni on kyllä ollut alussa pientä tuhrua ja silti raskaus jatkunut ihan normaalisti loppuun asti
.
On: Ruokahalu on kadonnut, pelkkä mustikkakeitto ja hedelmät menee alas, muut jää kurkkuun "kiinni". Rinnat ei ole kipeät muuten ku sängyssä kääntyessä ja mahallaan ei pysty nukkumaan.
vihlaisut kohdussa ja kohdunsuulla jatkuvat,mutta se kuuluu asiaan
, ihanaa kun noita tuntemuksia alkaa tulla, tietää ainakin olevansa raskaana. Neuvolaan soitan tänään, mutta ensin vien muksut hoploppiin ku täällä sataa näköjään ja on aika kylmä
, sit viikonloppuna mökille vihdoinkin.