Vaniljarinkeli:Tervetuloa ja hurjasti onnea raskautumisesta
. Ymmärrän täysin huolesi,ollaan kaikki samassa veneessä ja toivon niin kovasti että kaikki myös pysyvät mukana.
Sitä keskenmenoa ei kannata ajatella kamalasti, koittaa vaan nauttia tästä huumasta
, minä ainakin leijun pilvissä ja silittelen masua,kohta se alkaa jo kasvaa ja raskaus tuntuu todellisemmalta.
vaavimasu:ihanaa, mä olen kans sellanen lapsifani
, rakastan kun on elämää ympärillä ja pienia jalkoja tepastelemassa. Minua mietityttää ehkä ihan pikkasen tuo jaksaminen, mutta esikoinen on jo niin iso ,että hänestä on jo varmasti paljon apua, reipas tyttö kun on
.
pitää kokeillä tota minttujuttua, mulla meinaan ei oikein ruoka maistu nyt sit taas (vaihtelevia nää oireet), olen siis syönyt eilenkin mansikoita aika tavalla.
sunni:Ihana tuo rusinapulla
, mä olen kauniisti kutsunu miehelle tätä meijän masuasukkia "loiseksi" hehe.
täällä kans rinnat paisuneet jo aika paljon ja nännipihat tummuneet ja laajentuneet, mieskin sen huomas vaikka muuten on välillä aika puusilmä.
tää helle on aivan järjetön ja tänään aamusta jo ihan kamala, jopa meidän perunkarvaton koira on ihan nääntynyt
, vaikka se kulkeekin näkuna alvariinsa.
jendde: hienoa!!!! siitä se lopettelu lähtee
, kyllä sinä siihen pystyt ja onneksi "neiti oksennus " tulee kohta oikeen kunnolla käymään, ni ei tee ees mieli sätkää.
emmuska: minä itse en ole koskaan ronkkinut mun kohdunnipukkaa, en ees varmaan tunnistaisi sitä mun sisältä.
kysy neuvolasta kun menet, mutta uskon että on ihan normaalia, me ollaan kaikki yksilöytä ja uniikkeja,joten ne kohdunnipukatkis on hiukan erillaisia kooltaan ja muodoltaan
.
tea:minä kerroin heti parhaalle ystävälleni ja anopille, muille en ole vielä sanonut mitään ja odottelen sen kanssa ainakin 3 viikkoa vielä.
Sonsku: ihanaa saada sinut tänne mukaan :flower:, onnea hurjasti sinulle ja miehellesi!!!
on: täällä kans kohdunsuulla tapahtuu vihlasuja ja eilen jo hiukan säikähdin ,ku tuntu niin voimakkaasti. hiivatulehdus edelleenkin vaivaa ja hain eilen siihen lääkkeet, tuntuu tosi inhottavalta. turvotus on aivan kamala, sormukset ei lähe,silmien alla kamalat pussit ja koko vartaloa kihelmoi, tuntuu et olen löllyvä nestepussi
... paino oli ennen raskaustestiä 47kg ja nyt aamulla se oli 50 :O ,joten nyt on pakko hiukan seurata tilannetta, ei se noin paljon saa nousta vaikka osa turvotusta onkin... eli siis lenkille ja kasvis ja kalalinja tänään +mansikat
.
TÄÄLLÄ UKKOSTAAAAAA!!!!!! JEEEEEEE!!!!!!