Huomenta Kaikille onnellisesti plussanneille!
Saatiinhan me vihdoin ja viimein tämä meidän oma pino aikaseksi, tätä oon tässä jo viikon verran odotellutkin :heart:
Mulle saapi päivitellä Memelisa 28v Esikoinen ja synnäri ois JORVI la 3.3 la tosiaan keikkuu tuossa 27.2-3.3 välillä mut uskon et mennään enemmän tuonne maaliskuun puolelle ku mulla oli suhteellisen myöhä ovulaatio, eiköhän tuo varhaisultra sen kerro ku sinne päästään parin viikon päästä
Mulla oli kans myöhäinen keskenmeno (napanuoran kiertymä) raskausviikon 15 ja 16 taitteessa. Toivottavasti tämä kaveri ois edellistään rauhallisempi tapaus eikä vetäs sellasta rallia tuolla masussa et ois itelleen vahingollista
Päivittäjä: Voisko nuo listan lasketutajat laittaa silleen et ois aina päivä ja sen alla kaikki joilla la on sinä päivänä? näkis helposti ketkä kaikki on jännäämässä samoilla päivillä.
Kesäloma alkaa 13 työpäivän päästä 14.7 Ootan sitä oikeesti kuin kuuta nousevaa, en jaksas töissä olla enää hetkeäkään, kuitenkin piti jäädä alunperin tässä kesäloman jatkoksi äippälomalle...
Minkalaisia kesälomasuunnitelmia teillä on? Me ollaan menossa aluksi viikoksi kotopuoleen käymään ja sieltä tullaan takasi keritään vaan yö olemaan kotosalla kun meiän lentokone lähtee ruotsiin. Ollaan sieltä varattu pariksi päiväksi auto ja käydään seikkailemassa pari päivää Kolmårdenissa. Ollaan jo pari vuotta tuonne koitettu mennä mut nyt vasta saadaan aikaseski
Sit meille jää vielä pari viikkoa olla ihan vaan kotosalla tai lähtee uudelleen jonnekkin tienpäälle
Oireista & Kertomisesta. Täällä ei oo vielä pahemmin oireiltu. Suurimpana "oireena" on järkyttävä väsymys. Nukun mieluusti tuollaset 10h unet ja sen jälkeen vielä tuntuu ettei jaksas töissä. Onneks mulla on ihania työkavereita, joiden kanssa voin sopia et teen kevyempiä työtehtäviä. Oon siis kaupassa töissä ja teen pääsääntöisesti kenttähommia. Töissä tietää vaan yks ihminen, tällä kertaa en halua puhua muille. Kerron sit vasta loman jälkeen jos siltä tuntuu, tai jos maha alkaa jo asian paljastaa. Sillo ois raskausviikkoja jo 10-12. Samoin ajateltiin miehen kanssa et kerrotaan sitten sitä mukaan ku masu alkaa näkymään ja joku alkaa epäilemään
Mut muuten ollaan hyshys
Vaihtelevia muita oireita on sit vielä tällä hetkellä järkyttävä ummetus ja alaselkäkivut. Selän kassa pystyy päivisin kyllä elämään, eikä sillon kauheesti oikuttele mut nukkumaan mennessä pitää kyllä kamalasti asentoa ettiä missä ei selkää särkis. Täytyy varmaan nyt lähtee ostamaan se uus sänky...
Naive88: nuo unet
Mulla on sama ongelma. Mä nään mitä ihmeellisimpiä unia, joissa ei oo oikeesti minkää tason päätä eikä häntää. Viime yönä esim. näin unta et meiän naapuri yritti kännissä lähennellä mua ja haukku siinä samalla muka mun miestä et sillä on muka alkoholiongelma
ja mitähän muuta se siinä selosti... mut haukku kuitenki meiän elämää aika rankasti
Oari yötä sitte olin jossain espanjan vesipuistossa, jossa oli kovia virtauksia ja liukumäkiä
Naive mikä tuo RD on?
Testailusta Mä tein ekan testin vissiin 19.6 (1,5h pidättelu ja iltapisu) joka oli nega. Miehen kanssa sit tuudituttiin siihen et se oli vaan liian aikasta testata. Testiin tuli kyllä 15 minuutin kohdalla selkeä viivantapanen näkyviin mut katos sit siitä muutaman minuutin ihmettemisen jälkeen. Seuraavan testin tein seuraavana aamuna, jossa pysty oikeesti hyvällä mielikuvituksella jotain näkemään, mut oikeesti siinä ei sinäänsä nää mitää, pitää tietää missä viiva ois jotta sen sieltä oikeesti voi löytää. Seuraavaksi repsahdin keskiviikkona 22.6 ku töissä olin jo kuoleman partaalla ku tuntu siltä et menkat alkaa, mut mitää ei tapahu ja sillo tuli haalea haamulainen. Sunnuntaina tein hätäpissistä, olin just käyny veskissä, uuden testin ku vuodin jotain vanhaa verta. Siitä tuli jo vahvempi kontrolliviiva ja kunnon plussan sain vasta nyt eilen ke 29.6 Ajattelin vielä sunnuntaina tehä yhen liuskan ja ehkä digin ens viikolla :heart: sais noi tarkemmat viikot mahollisesti. Eli kyllä täälläki testejä on tehty jo 5 kappaletta
Memelisa & nimetön 4+5?