Iltaa mammat!
Meillä meni poitsu kerranki ajoissa nukkuu ja meikä pääs ihmisten aikaa tänne nettiin.
Ei kylläkään kiva kun pikkumies on kuumeessa ja mä pelkään hulluna että alkaa taas korvatulehukset, meillä on meinaan saman tien putkitus edessä ja mä vaan niin pelkään sitä nukutusta vaik tienki että on pieni operaatio.
:ashamed:
Potkareista:Joku sano että on hankalat ku vaihtaa vaippaa, mutta niit myydään sellasiaki joissa on nepit haaroissa, ne on hyviä!
Pitää vaan olla oikeen kokoset eikä yhtään pienet ku muuten saattaa nepit aukeilla itsekseen.
vuokrasänky: Ei aiota ottaa, niin ku ei edellisenkään kanssa. Miehen sisko otti tuon kotiin ja tykkäs kovasti, mutta mä pärjäsin ainaki hyvin ekan kanssa ihan vaunuilla ja pinniksellä.
Nyt ois edessä pika puoliin pojan siirto jatkettavaan sänkyyn. Pitäs tehä se ennen ku tuo yläkerta valmistuu (pari kk menee) että on sitten jo tottunu uuteen sänkyyn.
Käy niin kateeks kun niin monella täällä tuntuu olevan suvussa kierrossa joku vanha kehto! Sellanen ois aivan ihana!
Autosta Oli ollu jotain puhetta. Meillä on kaks farmaria, miehellä opel vectra ja mulla vw golf. Kaks isoa autoa kun on kaks isoa koiraakin ja molempiin autoihin pitää mahtua laps ja koirat. Mä aika usein lähen käymään äitillä vantaalla jos mies on työmatkalla ja sillon pitää koko konkkaronkka mahtua mukaan. Miehen auto on diesel ni sillä me reissataan jos ollaan kaikki yhessä.
Karvat: Ei vielä kasva mitenkää enempää ku normaalisti. Viimeks muistan ku mul tuli mahaan ihan järkysti karvoja.. YÖK!
Lare:Mistä isäs löys ton pontson? Ois ihana saada tollanen mis on hihat!
Pööppis:Selkeä vauvamaha!
Vinkkinä kaikille yli 165 pitkille: Ikean malm lipasto (4 laatikkoa) on tosi hyvä vaatelipasto vauvalle ja päälle saa hyvin laitettua hoitoalustan. Meillä toiminu tosi hyvin! Nyt kun saadaan pojalle oma huone ni hän saa uuden vaatekaapin ja sitten vauvan vaatteet laitetaan taas tohon lipastoon..
SItten vielä toisena vinkkinä: ikean sängyt on isompia kuin muut pinnikset, ottakaa se huomioon ku ostatte reunapehmustetta. Mä ostin meinaan (onneks kirpparilta) ihanan reunapehmusteen ja sehän oli sit ihan liika pieni..
vauvan sukupuolesta: Aiotaan kysyä. Viimeks ei poika näyttäny muuta ku vasta sitten ku mentiin 4d ultraan. Se oli kyllä hieno kokemus ja katellaan aina välillä sitä dvd:tä jonka sieltä sai mukaan, ja ne kuvat <3 aaaaah <3..
Nyt pitää mennä nukkumaan, poitsu meni niin aikasin nukkuu että herääkin varmaan tosi aikasin ja mä en jaksa!
öitä!
susanna ja pikkunen 11+6 (huomenna poksuu!!!!)