Moikka moi!
Tervetuloa uusille :flower:
Auto:Meillä on Volvo V70, 2.4 tdi ja lastutettu vuosimalli on -97...Tykkään kovasti tästä autosta, on mahtava ajettava..menee kuin juna maantiellä, ei tarvihe palijo ohjastaa
ja tilaa on ihan sopivasti...on ollut puheissa ja kattelussa vaihtaa uudempaa v70:n, mutta ei oo tullut vielä semmosta oikeaa vielä vastaan.
Sydämen tykytys: Mulla on jotain tykytystä/rytmihäiriöitä kait...entiiä pitäiskö huolestua.
Sukupuoli: En aio kysyä
NP-tulokset: Mulla menee tulokset neuvolatätille...ei oo kuulunu mitään, niin toivottavasti ei ole huolta..ens keskiviikkona onkin kyllä neuvolakäynti, kyllä se sitten viimestään selviää.
Työnimi: Mulla oli esikoinen kaveri tai pikkukaveri, tällä tulevalla on joko möykky tai öttiäinen, vvähän vaihtelevasti
Osastolla viihtyminen synnytyksen jälkeen: Minusta oli mukava olla osastolla, kun kaikki oli uutta ja opettelussa, sai valmiin ruoan,ei tarvinnu huolehtia huushollista
..mutta sitten kun poika joutu valohoitoon vuorokaudeksi, niin silloin tuntui että nyt ja heti pitäis päästä kottiin
viikon verran siellä vietettiin kuitenki aikaa.
Meillä oli eilen poijan 3-vee juhlat, ei isot kuitenkaan,mutta pitäähän sitä jollain lailla kuitenki synttäriä pitää..7.9 on virallisesti syntymäpäivät.. Mahoton kuinka tuo aika menee ihan hurjaa vauhtia...
Niin ja ammatti: Olen nyt viimesen vuoden aikana aikuiskoulutuksen kautta opiskellut Myynnin ammattitutkinnon, eli olen nyt myyjä. Työttömänä nyt kuitenki, pitäs äkkiä saaha jotain ennenkuin maha alkaa ihan oikeesti näkymään...vakityötä turha haaveillakaan, kunhan nyt jotain sais..
Aikaisemmin olen tehnyt ravitsemustyöntekijän työtä (keittiöllä) ja kahvilatyötä, kirjastossakin ollut kirjastotätinä, siivoustakin. Kaikki mulle käy, en oo liian ranttu kunhan nyt saisi etes työtä...pieni paikkakunta, paljon hakijoita joka paikkaan jos aukeaa...sukulaissuhteet ratkaisee..itsekkin muualta tänne tullut, niin ei ole oikein suhteita..
Tuli mieleen tämmönen kysymys, että minkä alan ihmisiä teiän miehet on? Mun mies on rekkamies...ajaa tukkiautoa tällä hetkellä, ei viikko tolokulla ole pois kotoa, tulee aina vuoron päätyttyä kotiin.
Ihanaaa täällä oli jo toissa yönä parisen astetta pakkasta :heart: mää tykkään syksystä...vesisateesta, pimeästä, pakkasesta, usvasta... Itse olen syntynyt lokakuussa, niin olisko sillä jotain osuuttaa syksystä tykkäämiseen
Mutta kyllä joka vuodenajassa on jotain mukavaa.
Mutta palaillaampa tässä taas! Ihanaa masun kasvatusta jokkaiselle =)
terkuin hille+möykky 12+5