Ihania masukuvia tullut! Itse olen kuvaillut viikottain, ihan omaksi ilokseni, koska eipä tuosta vauvamassua vielä saa tekemälläkään
(miehen mielestä sää, mutta omasta mielestä on lähinnä omaa läskiä)
Salkkarit seuraan jos sattuu olemaan aikaa, erityisen koukussa en koe olevani.
BB en oikeastaan seuraa, avausjakson taas katsoin ja siinä se olikin.
Urheillut en ole nyt kauheasti, uimassa satunnaisesti käyn. Sulkapalloa pelailen muuten, mutta sulkkiskaveri on nyt niin pitkällä raskaana, ettei varmaan tunnu kovin hyvältä pomppia pallon perässä. Pihahommat menee täällä urheilusta. Pilkottiin puita tossa, niin puolen tunnin kirveen kanssa heilumisen jälkeen alkoi vatsaan vihlaista aina kun kirveen nostin. Tyydyin ojentamaan kirveen toisille ja lähdin vaan pinoamaan niitä puita.
Turvakaukalosta (en muista kirjoitinko siitä jo
) saatiin Britaxin joku istuin, muutaman vuoden vanha. Aletaan kuitenkin vissiin kallistumaan uuden ostoon ja silloin se on joku telakallinen malli.
Ruoat Mikään ei töki, mutta kaikki tökkii. Jos tulee nälkä, niin pitää sillä sekunnilla syödä jotain, mikä vaan hyvältä tuntuu. Muutaman minuutin päästä sama raaka-aina sitten saattaa jo etoa. Hankalaa!
Seksi Ihan alussa aina orgasmin jälkeen sattui ja poltti alavatsaan. Tuolloin ei kyllä onneksi oikein seksiä tehnyt mieli. Nyt alkaa halut palautumaan ja kivut on lakanneet.
Pööppis En ollut Anttilan vaunuja katsellut, mutta nyt katselin
Aika kivan näkösiä ainakin, käytöstä en sit tiiä... Muoks: Ai se oli Hobby Hall! No vissiin pitää sieltäkin kohta kurkkia
Potkuhousuja tää tahtoo kans! Anoppi on säästänyt kuulemma miehen vauvavaatteet, eli siltä niitä varmaan tulee. Miettikää, ei pystyis henkkamaukan vaatteet samaan, että 26 vuoden päästä joku käyttäs niitä vielä!
Pikkumökö Musta tuntuu, että suurimassa osassa koteja kaivattais tota miehen huomioimista enempi
Tää nyt on vaan tää suomalaisten miesten oma mörkösyndrooma... Eli täällä sama homma! Jotenkaan en haluis koko aikaa muistuttaa, et "hei, muistaks muuten, että mä oon raskaana". Sit jos väsyttää niin tunnen huonoa omaatuntoa (huono omatunto on yleensä aina kaikessa mulla ongelmana, vaikka kukaan ei syyllistäis tms. syyllistän itseäni siis) Ihana tuo mies on, kyllä aina muistaessaan sitten huomioi. Ja töistä tullessaan tuo kaupasta kaiken tarvittavan jne. Se on vaan niin mörkö
Sinisilmä Mä kans vetelen maitoa aika hulluna, katotaas mitä tapahtuu!
Lilli88 Mäkin olen kovasti miettinyt, että koska kehtaa lähtee mammajumppaan, mammajoogaan tms !
Auto Mulla on pikkuinen Fiat, joka muovautuu sitten perheautoksi
Miehen auto myydään pois kun jään äippälomalle, turha kahta autoa on pitää kun täällä pääsee bussilla liikkumaan vaunujen kanssa ilmaseks.
Sänky Meillä on pinnis yläkerrassa ja miehen suvun vanha kehto tulee alakertaan.
Pööppis Me ostellaan varmaan jemmaan vaan noita kestoja...
Meillä olis nyt vauvalle sitten vauvakirjakin <3 Aamulla täyttelin isin ja äitin tietoja sinne, kyyneleet tuli silmiin!
Jospas sitten vaikka töihin päin suuntais...
Mariaja & Päärynä 10+6