Pööppis: Kivannäköiset vaunuthan nuo on
Ainoa vaan sitten, että millaset mahtaa olla sitten käytössä... Me ostettiin esikoiselle saman hintaluokan vaunut. Olivat kyllä aika huono ostos : / Vaunut oli yhtäaikaa heppoiset ja raskaat (kuulostaa mahdottomalta yhdistelmältä
). Laatu ei ollut kovin hyvä... Mutta kaikkein suurin miinus vaunuissa oli se, että ne oli todella painavat, vaikka olivatkin ulkoisilta mitoiltaan aika pienet. Ei ollu tosiaan mitään kevytmetallirunkoa... Ja sen kyllä huomasi talvella lumisohjossa. Kai ne kevyemmät materiaalit sitten maksaa enemmän ja siksi halvat vaunut valmistetaan monesti raskaammista materiaaleista. Mä tulin tän kokemuksen jälkeen siihen tulokseen, että ostan mielummin jotkut hyvät merkkivaunut (esim. Emmaljungat tai Teutoniat) käytettynä huutonetistä, kuin halvat vaunut uutena. MUTTA noi sun linkissä olevat vaunut voivat olla hyvät, en sitä tarkoita! Ovat ihan eri merkkiset ja eri paikastakin. Mulle vaan osu huono kokemus...
Nyt tässä sitten katsotaan, että saadaanko säästettyä tarpeeksi rahaa uusiin Emmaljungiin tai Teutonioihin, vai ostetaanko käytettynä. Uuudet ois vaan niin kivat
Netistä sais kyllä Saksasta tilattua nuo Teutoniat huomattavasti halvemmalla kuin täältä Suomesta liikkeestä ostettuna. Kaikkein halvinta näyttää olevan Saksalaisissa nettikaupoissa. Tartteis pyytää vaan joku saksankielen taitaja siinä tapauksessa paikalle. Mulla oli lukiossa Ranska eli en tota saksaa sanaakaan osaa, kun ole sitä koskaan opiskellu. Eipä silti, on tuo ranskakin jo autuaasti unohtunu
Linea Negra: Mulla ei tuosta meidän pojasta tullut sitä ollenkaan. Mutta sitten jäikin synnytyksen jälkeen sellanen pysyvä Linea Negra eli hätäsektioarpi (joka on siis pystysuunnassa)
Liikkeet: Ei tunnu mitään... Mulla alkoi esikoisesta tuntua liikkeet vasta rv 20+, koska istukka oli etuseinässä. Ja se istukan paikkahan voi vielä muuttua np-ultrasta. Mulla oli esikoisella istukka np-ultrassa takaseinässä ja rakenneultrassa se oli olikin löytänyt lopullisen paikkansa etuseinästä. Mutta kerkesin kyllä huolestua, että miksi en tunne liikkeitä, kun istukankin piti olla takaseinässä! Nytkin ois taas np-ultran mukaan istukka takaseinässä, mutta en aio luottaa siihen, koska se viimeksikin siirtyi eteen. Kyllä sitä niin kovin jo odottaa niitä liikkeitä, se kun on jotain niin uskomattoman ihanaa :heart: Onnitelut kaikille, jotka jo ne tuntevat! Oon kade
SiSa & Pikkupulla 13+3 :heart: