Terve vaan kaikelle!
Täällä hurja yö takana, unta 11 tuntia..
esikoinen vähän lämpöili illalla hampaitaan ja mentiin jo kasilta nukkuu, sit herättiin seiskalta (pri kertaa piti kyllä pissalla käydä..).
On ollu kyl tosi energinen olo, heti aamusta lähettiin puoleksitoista tunniksi ulos ja sitten maalattiin ekaa kertaa vesivärellä. Oli kyllä näkemisen arvonen poitsun ilme ku annoin sille väriä. Siinä sitten lopuks pestiinki koko kylppäri, mutta hauskaa oli ja kaks hienoa taideteosta saadaan seinälle.
Vakuutuksista oli ollu puhetta.. Meillä on vakuutukset pohjantähdessä ja on toiminu tosi hyvin. Vaikka suht kallis tuo lapsvakuutus onki, me ollaan ravattu lääkärissä niin paljon että on ollu onni että tuo otettiin. Kun yksityiselle jos itekseen vie ni sitten tulee aina päälle ne hiton labramaksut sun muut, ei vaan lääkärimaksua.
Ja vaik monet sanoo että kyllähän kunnallinenki lääkäri toimii, niin tuolla yksityisellä ei ainakaan tartte jonottaa. Toinen juttu että meijän pojan korvakäytävät on niin ahtaat ikäsekseen että korvalääkäri sano että tavislääkärillä ei ole mitään mahdollisuutta nähä pojan korvaan (oli sillon 10kk jo) ku heijän laitteillaki on hankaluuksia. Kaikista naurettavinta tässä on se että meijän oma terveydenhoitaja on kattonu pojan korvat pari kertaa "ja ihan on normaalit"..
Että mä en luota noihin arvauskeskuskiin näitten pienten kanssa. Sit on eri asia ku ne osaa ite jo puhua. Sori taas avautuminen..
Sit viel piti sanoo että jos joku yhtiö ei anna vakuutusta ni kannattaa kysyä muista..
Dopleri:Miehen kanssa luettiin sitä neuvolasta saatua kirjaa ja sielä oli jotain juttua doplerista ni mies siihen vaan jatko omaa lukua "sitä meille ei hankita".
meillä siis viime raskaudessa kävi just noin että tunti saatiin hakea ennen ku äänet löyty ja siinähän jo itkua molemmat väännettiin.
Enempi huolta ja murhetta ku helpotusta monesti tuo tuo laite.
Painosta: Mulla alusta lähteny 2.5 kiloa ja toivoisin että ei tulis koko raskauden aikana kuin korkeintaan 10 kiloa. On tätä painoa sen verran enempi jo nyt. Edellisessä odotuksessa painoin tän verran jollain 7kuulla. :| Multa kun ei kilot lähteny vaikka imetin jne jne.. Aina ollu kilojen lähtö tosi tiukassa, vaatii kovaa työtä. Sitä kovaa työtä mä en tehny nyt ku tiesin että nopee aletaan toista yrittää.
Esikoisen odotuksessa tuli n.10 kiloa painoa.
MM:Tsemppiä töihin! Koita jaksaa!
MIehen työ: Mies on rengasalalla myyntipäällikkönä.
Ihania masukuvia monilla! Mä haluan kanssa kunnon vauvamasun!!
Hitsi eilen käytiin perhekahvilassa ja sinne tuli yks mamma niiiiiiiiiiiiiiiiin ison mahan kaa ja sano että laskettu on kuukauden päästä VASTA!
Siis herran jumala! Kasvoko se maha tosiaan niin isoks? miks kukaan ei muistuttanu?!?!
Mun selkä tulee sanoo poks ku pesen esikoisen bebaa meijän vessassa ku se lavuaari on niin pieni ja matala. Saa nähä mitä siihen keksitään..
Tai sit opetan poitsun vaan kuivaks ennen ku maha on tiellä (JEA RIGHT).
Tänään kylläki tuli aamun ekat 2 pisua pottaan, mutta kolmas missattiin.. argh.
away:Paljon jaksamista vuotojen kanssa, ei varmasti ole helppoa! :hug:
Annelin:Tervetuloa mukaan! Ihana saada lisää tamperelaisia! Mä en oo tampereelta, mutta tästä ihan kupeesta ja monesti käydään tampereella ku miehen sukulaisia asuu sielä jne..
Mistä päin oot muuttanu?
Syksy:Ihanaa aikaa.. kynttilöiden polttelu on ihanaa, saa nähä paljon uskaltaa poltella ku on tuo yks apinanpoikanen talossa..
Muutenki mä oon ihan täynnä lämpöä, oikeen vidudaa jos aamulla paistaa aurinko
Ja hei mä olen tyhmä jä lähössä turkkiin kuukauden kuluttua, kaduttaa jo nyt että tuli lupauduttua lähtee. :ashamed:
Mahalle juttelu:En osaa oikeen jutella vielä, sitten ku alkaa potkut tuntuu kunnolla ni sitten alan varmaanki juttelee taas. Kyllä mä paljon sitä silittelen iltasin, varsinki ku laulan esikoiselle unilauluja ni samalla aattelen että toivottavasti tulee samat unilaulut rauhottaa vauvaaki sitten keväällä..
Nyt taaperouintikamoja pakkaamaan!"
Sii jah kaikki!
susanna ja pikkunen 11+2