Moi!
Onnea taas tyttö-ja poikalupauksista :heart:
Tervetuloa minunkin puolesta uudet oottajat :flower:
Suklaa: Hulluna suklaaaseen..en käsitä, nyt oon ollu maanantaista lähtien karkki-ja suklaa lakossa, PAKKO! Ei enää mitään järkeä kun ihan pakko ostaa joka kerta ja niitä esim. 3kpl kismettiä 2 eurolla..ja ite vetää sitten kaikki, piilossa ja salaa...
Maanantaina oli tarkoitus lakko alottaa, mutta tuli se "ei se yksi geisha mitään haittaa"
Liikunta: Työmatkan pyöräilen mennen tullen joka arkipäivä, n.5km yhteen suuntaan. Siinä on viikolle liikkumiset, mitä nyt poijan kanssa illalla pihalla juostaan ja joskus käyvään kävelee ja joskus poika ajaa pyörällä ja minä kävelen. Viikonloppuna sitten käyvään yleensä puolen tunnin, kolmen vartin kävelylenkki. Ja jos hyvn käy, niin käyn toisen kerran yksikseni.
Niin ja kantritanssia käyn tanssimassa 2h sunnuntaisin :xmas:
Nimet: Ei mitään käryä...Tytölle ehkä helpommin saa nimen "keksittyä" mutta poijalle on vaikeampi, esikoisen etunimi päätettiin kun pappi kysyi ristiäisten alkuun..että hyvin ehtii sittenki. Yksi lempityttönimi oli jo kesällä mielessä, mutta mun kaveri sitten sen tietämättään valitsi tytölleen
Että ei ihan kehtaa samaa nimeä enää laittaa, olis kyllä ollu niin sopiva meille =)
Kummit: Ei oo tainu olla ihan just puheenaiheena, mutta meillä on tosi vaikea löytää kummit tälle tulevalle vauvalle :| en tiiä mistä keksitään...
Isänpäivälahja: Jotain pientä meiän isukille oon ostanut, ja kakun teen, onse sen ansainnut
Poika on päivähoidossa kans tehny kortin ja jonkun lahjan, nyt ihan tulisilla hiilillä, kun ei vielä sais antaa sitä
Kuuma: Ei ole.....vielä, kylmä rapisee senki eestä!
Painonnousu: On noussut jotain 5 kiloa tähän mennessä ja tulee vielä varmasti nousemaan paljon, uusille kymppiluvuile varmasti pääsee, mutta ei haittaa, imetyksellä (jos vain onnistuu) niin toivottavasti lähtee tälläki kertaa ylimääräiset. Esikoista imetin 5kk ja heti eka 2kk:n aikana sain lähtöpainoon putoamaan, mutta sitten omasta heikkoudesta johtuen nousi jokunen kilo takaisin..
Kyllä ne ylimääräiset kilot saa joskus lähtemään, jos vaan on tiukka itelleen.
Oma napanapanen...
Keskiviikkona oli rakenneultra heti aamusta, vauvalla on kaikki palat paikoillaan ja kaikki hyvin! En kysyny sukupuolta, kun halutaan "jännittää" syntymään asti :heart: Kovasti potki ja heitteli voltteja.
Potkut siis tuntuu jo hyvin. Jylläilee kovasti päivän aikana ja iltaisin kun asetun pitkälleen. On se vaan niin ihanan tuntuista =)
Niitä vissiin sukkapuikkokipuja on täälläki, niinkuin puukolla viilettäis pitkin nivusia..yöllä yleensä, mutta sen huomannu, että kun nousee ylös ja käveleskelee, niin mulla ainaki lopettaa ne viiltelyt.
Tässäpä tuli nyt vähän meiänki kuulumisia...taas kuitenski jää jotain mitä olis pitäny sanoa ja kommentoida...
Hyvää viikonloppua kaikille!!
hille+möykky 22+2 (ehkä?)