Päivitykset ajantasalla! Ja jos ei olekkaan, ilmoitelkaa
Onnea ultrakuulumisista ja lupauksista!
Täällä muuten moni on luetellut kaikki mittoja ultran jälkeen, niin kirjoittiko ultraaja ne johkin ylös vai olitteko itse muistiinpanovihkon kanssa ultrassa?
Mulle kyllä niitä siellä lueteltiin, mutta ei niitä missään lukenut kun kotona aloin katselemaan....
Mä olen yrittänyt luke noita Kelan hommia ja olen ihan sekaisin! Opiskelujen loputtua koin suuren helpotuksen kun ei tarvinnut Kelan kanssa enää pelleillä ja nyt on taas edessä
Yritin etsiä tietoa työn tekemisestä äippäloman (eli virallisin termein sitten vasta vanhempainvapaalla?) Eli siis se eka vaihe kestää 105 päivää ilmeisesti, niin sen aikana en töitä todellakaan ajatellut tehdä, mutta sitten kun ne tulot tippuu (ton 105 päivän jälkeen eks vaan), niin en mistään löydä tietoa, jota ymmärtäisin :/ Ajatuksena lähinnä satunnaisesti tehdä joku 1 vuoro viikossa max. Osaako joku kertoa tai osaako ne neuvolassa sitten selittää idiootille?
Kerttu83 Heh, mä olen huomannut saman! Ja sit kun täällä on jotkut ihan maassa niin tajuaa, että on itsekkin. Ihan kun ne vaihtelutkin noudattais kaavaa
-Bambi- ja Sipsunen Mä sain kans TYKSistä (taas) aika huonot kuvat, yks on ihan kiva kun osallistuin itse sen "tekoon" eli kerroin, että en halua sitä lähempää jne, siinä Tyyppi moikkailee ja näkyy siis vain vasen käsi, josta voi laskea, että hällä on siinä 5 sormea
Muut on taas ihan suttusia, joista kukaan ei mitään ymmärrä.
Suklaa Voi vitsi, täällä menis monta kiloa jos en hillitsisi! Joku kirjoitti, että on enää joulukalenterit jäljellä, luin sen kommentin miehelle eilen, niin tää repes nauruun ja totes, että olen selkeesti löytänyt palstallisen sieluntovereita! :kiss:
Lämpö Normaalisti olen aika tasalämpöinen, nyt olen huomannut, että mulla on usein TOSI kuuma tai TOSI kylmä. Ostin siis nyt viime talvesta viisastuneena extra lämpimän peiton, mutta nyt se jo hiukan kaduttaa
Varsinkin kun mies nauro peiton olevan kuin petauspatja, niin en nöyrry sitä poiskaan laittamaan!
Liikunta Mä pyrin ihan harrastamaan liikuntaa (lähinnä uintia) kerran viikossa, töissä kun vetelen 8-10 tuntia jaloillani edestakas niin,että yleensä istun max 15min päivän aikana, niin ei kyllä tee kauhiasti mieli kävelylle!
Hih, anoppi ehdotteli eilen tekonimeksi
Sähkökatkoa Ihana kun anoppi on normaalisti aika semmonen "cool" niin nyt näkee, että ekan kerran elämässään sen tekis mieli oikein kunnolla hössöttää, eikä sen minuus anna periks
Se soittaa noin kerran viikossa ja sen äänestä kuulee, miten se on aina pari päivää hillinnyt soittohaluaan. Ihana anoppi <3
Hassua miten tästä asiasta puhuminen ja intoileminen on helpompaa anopin kuin mun oman äidin kanssa... Ja siis mulla ei ole mitään ongelmia oman äidin kanssa, soitellaan miltei päivittäin jne... En ole tota ennen edes tajunnut, äsken meinasin, että kai omasta äidistäkin pitäis kirjottaa kun anopistakin, niin toi ajatus iski :O
Nimistä MULLA olis tytölle jo koko nimi, mutta mies ei tunnu sanovan juuta eikä jaata.
Rhondalla ja Susannalla tais olla samanlaiset miehet kuin mun, että ehdotuksiin tulee usein vaan "ei todellakaan" ja sieltä suunnasta en ole tainnut kuulla yhtään ehdotusta!
Lapsivakuutus En ajatellut ottaa (mies ei taida tietää edes tommosten olemassaolosta
)
Yksinodottajat Eipä tarvi kysellä nimimielipiteitä!
Tylsäähän se on, varsinkin jos isää ei kiinnosta noin lapsen kannalta, mutta voin kertoa, että ainakaan mun kohdalla isättömyydestä ei ole mittään traumoja tullut. Mä en siis tän ikäisenä edes tiedä kuka mun isä on
Isäinpäivälahja Ajattelin ostaa jotain pientä ja ostaa isi kortin, johon jatkan tekstiä niin, että siinä lukee isi to be
Huhhuh! Tais tulla romaani
Mariaja & Tyyppi 20+4