Heippa kaikille.
Vakuutus ollaan mietitty vakuutusta, mut ei olla vielä nyt päätetty. Mut todennäkösesti Fenniasta otetaan.
Onnea kaikille ultrassa käyneille ja hyvistä ultrakuulumisista! :')
Oon pitänyt nyt vähän hiljaiseloa täälläkin suunnalla, kun hirveesti stressannu ja mietittänyt nyt toi lääkärissä käynti. Kävin siis niistä kovista alaselkä kivuista, ja vauvallahan oli kaikki hyvin, ja kohdunsuu kiinni ja kaikki muutenkin hyvin. Selvis sitten tosiaan että veressä oli leukosyytit koholla, hoitajan mukaan sen verran vähän, että voi johtua pelkästä raskaudestakin, mut tottakai mä nyt ite oon miettiny asiaa niin paljon et alkaa jo kaiken maailman oireitakin tulemaan. Esim. mulla ollut jo toosi pitkään tollanen pieni patti otsassa, mitä useat lääkärit tutkineet ja todenneet nestekeräytymäksi jne, pääkipujahan mulla välillä on, niin nyt olin jo aivan varma asiasta että se olis kasvain, vaikka sillon otettu kaikki verenkuvat jne, eikä mitään. :'( Voi näitä huolen aiheita. Ehkä tää tästä helpottaa! =) Lääkäri ei tosiaan halua muutakun tutkia virtsan, ettei alateissä mitään tulehduksia, ja tulehusarvot mulla oli ok! Eli voi mua! :-D No nyt jos menis jo pikkuhiljaa unille, rankan päivän jäljiltä. Unia kaikille! :heart:
Jenikk 23+2